5.4/6 (242 opinie)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
PRZEMYSŁAW, JASTKÓW - 19.08.2019
8/9 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Na wstępie powstał problem. Przy zameldowaniu do hotelu Pani z recepcji poprosiła Nas o umowę, której nie mieliśmy. W biurze podróży powiedziano, że wszystko jest załatwiane drogą elektroniczną.Dodam, iż prosiłam o kopie umowy. Druga nie miła sytuacja, Pan z obsługi odprowadzając Nas do pokoju dostał napiwek, po czym stwierdził, ze jest to za mała kwota i jeśli mamy za duże nominały to Nam rozmieni. NIE CHCIAŁ WYJŚĆ Z POKOJU! Pierwszy raz odkąd jeździmy na wakacje zostaliśmy w tak chamski sposób powitani! Jeśli chodzi o jedzenie, napoje i czystość sztućców i szklanek zostawia wiele to życzenia, w tym przypadku hotel zasługuje na 3*, nic nie było dokładane mało owoców. Niedopuszczalne było to, kiedy poprosiłam o wino i dostałam je w brudnej lampce ( ślad po szmince), następnego dnia sytuacja się powtórzyła, brudna szklanka (ślad po szmince). Narzeczony nabawił się problemów żołądkowych. Pokoje czyste sprzątane codziennie. Dopłacaliśmy za pokój z widokiem na morze, był nad jadalnią. Nie było możliwości otwarcia balkonu z powodu smrodu tłuszczu. Jeśli chodzi o widoki i okolice super.
Wiktoria - 03.10.2023
2/3 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Największą zaletą tego hotelu jest położenie i na pewno warto dopłacić za pokój z widokiem na morze. Widok jest naprawdę przepiękny. jednak sam hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek, a 3. Kiedyś miał lepsze opinie, teraz być może jest to efekt pandemii, jedzenie jest bardzo przeciętne i mało zróżnicowane. Właściwie na każdym kroku można odczuć oszczędności. Obsługa, chociaż bardzo miła i pomocna, to jednak składa się z bardzo młodych osób, które trudno nazwać profesjonalistami. Np gdy zameldowaliśmy się w hotelu, pani w recepcji zapomniała dać nam opaski na ręce. Jest też trudno dogadać się po angielsku. Nie jest to miejsce dla bardzo wymagających klientów, jednak można docenić spokój i ciszę. Jeśli ktoś chce odpocząć od codziennego zgiełku, to na pewno będzie zadowolony.
Aneta - 20.08.2021
2/3 uznało opinię za pomocną
3.0/6
W pięciogwiazdkowym hotelu Turunc Premium stwierdzam wiele niedogodności, które dyskwalifikują go do najwyżej 3,5 gwiazdki. Hotel nie posiada własnej kuchni, korzysta z cateringu, jedzenie codziennie takie samo, często za ostro przyprawione co było niestety problemem dla dzieci. Czystość na stołówce pozostawia też dużo do życzenia, talerze , kubki często brudne . Na wystawionym jedzeniu za każdym razem było dużo MUCH . Niestety w hotelu można spotkać też karaluchy. Hotel położony jest w pięknym miejscu, piękne widoki z pokoju . Pokoje ładne , duże, jednak brakuje podstawowych kosmetyków , która są w standardzie 5 gwiazdkowych hoteli . Jedynym kosmetykiem było uniwersalne mydło w płynie . Personel sprzątający jest ok . Największym atutem hotelu jest czyste morze. Plaża jest żwirkowo - kamienista , dobrze by było gdyby była sprzątana z niedopałków papierosów, gdyż jest tego bardzo dużo. Polecam korzystanie ze spa.
Basia - 07.09.2024
1/1 uznało opinię za pomocną