5.4/6 (241 opinii)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
Na wstępie powstał problem. Przy zameldowaniu do hotelu Pani z recepcji poprosiła Nas o umowę, której nie mieliśmy. W biurze podróży powiedziano, że wszystko jest załatwiane drogą elektroniczną.Dodam, iż prosiłam o kopie umowy. Druga nie miła sytuacja, Pan z obsługi odprowadzając Nas do pokoju dostał napiwek, po czym stwierdził, ze jest to za mała kwota i jeśli mamy za duże nominały to Nam rozmieni. NIE CHCIAŁ WYJŚĆ Z POKOJU! Pierwszy raz odkąd jeździmy na wakacje zostaliśmy w tak chamski sposób powitani! Jeśli chodzi o jedzenie, napoje i czystość sztućców i szklanek zostawia wiele to życzenia, w tym przypadku hotel zasługuje na 3*, nic nie było dokładane mało owoców. Niedopuszczalne było to, kiedy poprosiłam o wino i dostałam je w brudnej lampce ( ślad po szmince), następnego dnia sytuacja się powtórzyła, brudna szklanka (ślad po szmince). Narzeczony nabawił się problemów żołądkowych. Pokoje czyste sprzątane codziennie. Dopłacaliśmy za pokój z widokiem na morze, był nad jadalnią. Nie było możliwości otwarcia balkonu z powodu smrodu tłuszczu. Jeśli chodzi o widoki i okolice super.
3.0/6
Największą zaletą tego hotelu jest położenie i na pewno warto dopłacić za pokój z widokiem na morze. Widok jest naprawdę przepiękny. jednak sam hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek, a 3. Kiedyś miał lepsze opinie, teraz być może jest to efekt pandemii, jedzenie jest bardzo przeciętne i mało zróżnicowane. Właściwie na każdym kroku można odczuć oszczędności. Obsługa, chociaż bardzo miła i pomocna, to jednak składa się z bardzo młodych osób, które trudno nazwać profesjonalistami. Np gdy zameldowaliśmy się w hotelu, pani w recepcji zapomniała dać nam opaski na ręce. Jest też trudno dogadać się po angielsku. Nie jest to miejsce dla bardzo wymagających klientów, jednak można docenić spokój i ciszę. Jeśli ktoś chce odpocząć od codziennego zgiełku, to na pewno będzie zadowolony.
3.0/6
W pięciogwiazdkowym hotelu Turunc Premium stwierdzam wiele niedogodności, które dyskwalifikują go do najwyżej 3,5 gwiazdki. Hotel nie posiada własnej kuchni, korzysta z cateringu, jedzenie codziennie takie samo, często za ostro przyprawione co było niestety problemem dla dzieci. Czystość na stołówce pozostawia też dużo do życzenia, talerze , kubki często brudne . Na wystawionym jedzeniu za każdym razem było dużo MUCH . Niestety w hotelu można spotkać też karaluchy. Hotel położony jest w pięknym miejscu, piękne widoki z pokoju . Pokoje ładne , duże, jednak brakuje podstawowych kosmetyków , która są w standardzie 5 gwiazdkowych hoteli . Jedynym kosmetykiem było uniwersalne mydło w płynie . Personel sprzątający jest ok . Największym atutem hotelu jest czyste morze. Plaża jest żwirkowo - kamienista , dobrze by było gdyby była sprzątana z niedopałków papierosów, gdyż jest tego bardzo dużo. Polecam korzystanie ze spa.
3.0/6
+ hotel super położony co gwarantuje przepiękne widoki + kameralne, małe miasteczko, urokliwe knajpki i bazar w okolicy +taxi wodne do Marmaris + pokoje przestronne, codziennie sprzątane lepiej lub gorzej - jedzenie, po hotelu 5* spodziewaliśmy się więcej, okropne napoje, tanie sery, obrzydliwe wędliny, desery sam cukier bez smaku, na owoce morza nie ma co liczyć...drinki też bez szału, kelnerzy nie wiedzą jak się robi mohito -obsługa na recepcji, przy zakupie wycieczki dopłacaliśmy za pokój z widokiem na morze, dostaliśmy celowo pokój na parterze - w dodatku przy samej scenie, ponieważ obsługa liczyła na dopłatę w paszporcie - nie kryli się z tym wcale..