Opinie o Turunc Premium

5.4/6 (241 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.4/6
241 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Disco polo, drinki-sam cukier, hotel do poprawy

    Baaaardzo długi transfer z lotniska - proszę liczyć się z 3h transferem (co najmniej!) krętymi, górzystymi drogami. Wylądowaliśmy o 16 a o 20.50 byliśmy w hotelu. Przyjęcie w hotelu - DRAMAT. Brak rezydenta na miejscu więc osoby nie mówiące po angielsku będą miały problem. Pan na nocnej zmianie - brak słów. Przyjechaliśmy o 20.50 - jak możecie się domyślać głodni, zmęczeni. Recepcjonista zapytał nas o vouchery (czyli wydrukowane umowy) których nie mieliśmy. Więc Pan stwierdził że nas nie zamelduje bez nich. Po czym oznajmił nam że za 10 min się kończy kolacja. Więc uprzejmie zapytałam - co później? Czy otrzymamy jakiś posiłek? Pan szyderczo uśmiechnął się i oznajmił - śniadanie. Zaczęłam więc dyskusję, że jesteśmy po długim transferze i czy naprawdę hotel nie może o 10 min przedłużyć kolacji? Więc Pan powiedział proszę zostawić paszporty i BIEC na kolację. JAK BYDŁO. Kolacja - włos w sałatce, robak w pomidorze. Po tej ekspresowej kolacji, znowu na recepcje. I znowu problem z zameldowaniem bo nie mamy umów. Pokazałam Panu umowę na tel i na szczęście stwierdził, ze może być. Dobrze, że miałam tą umowę ściągniętą na tel , bo w Turcji net jest okropnie drogi a połączenie się z wifi wymaga komunikacji z recepcjonistą - więc osoby nie mówiące po angielsku mogą mieć duży problem. I gwóźdź programu dnia pierwszego - mieliśmy opcję pokoju z widokiem na morze. Recepcjonista powiedział że on nam taki pokój może dać a może nie i wskazał ręka na TIPBOX. Pokazaliśmy jeszcze raz umowę że zapłaciliśmy za pokój z widokiem na morze. Pan trzymał w reku kartę do pokoju i nie chciał nam jej dać dopóki nie damy mu napiwku (wiemy że Turcja to kraj napiwków za wszystko i byliśmy na to przygotowani ale nie w tak obsceniczny sposób) Po usilnych prośbach Pan nam ta kartę wydał. Po tych wydarzeniach jednak - chcieliśmy wracać już do Polski. Osoby nie mówiące po ang siedziały na recepcji jeszcze przez godzinę próbując ściągnąć umowę. Pokój - całkiem ok. w łazience widoczna czarna pleśń w kątach. Sprzątanie bardzo średnie. Wyżywienie - głodni nie będziecie ale to nie jest jedzenie na 5 gwiazdowy hotel: góra na 3 Alkohole - dramat. Sam cukier. Sam lokalny alkohol. Jedyny plus to dobre, zimne piwo. Lepiej weźcie sobie jakiś dobry trunek ze soba. Basen - bardzo mały. Nie wyobrażam sobie jak on wygląda przy pełnym obłożeniu hotelu. Plaża- małe kamyczki, leżaki i parasole za darmo. Brak serwisu na plaży - po drinki czy piwo musicie iść do hotelu. Morze nie za czyste. Atrakcje hotelowe - koszmar. Disco polo. Jakieś potańcówki nie mające nic wspólnego z kulturą Turcji, w czwartek było karaoke i jeżeli chciałeś uczestniczyć musiałeś zapłacić za wstęp(!) Bardzo głośna muzyka do późnych godzin a prawie wszystkie pokoje mają okna skierowane na ten "podest" gdzie odbywają się wieczorki. Więc jak chcecie wypocząć w ciszy - zapomnijcie o tym w tym hotelu. Wycieczki - nie nacinajcie się na to w Turunc. Pojedźcie lokalnym busem ( za 2 zł) do Marmaris i tam macie mnóstwo o wiele tańszych opcji np. my za cały dzień rejsu z obiadem zapłaciliśmy 60 zł (1 osoba) Zakupy, pamiątki - w Marmaris. O wiele taniej, większy wybór. Krajobraz - piękny. Turunc znajduje się w dolinie otoczonej górami, więc robi to wrażenie.

    Martyna, Warszawa - 30.06.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    propozycja i opis nie adekwatny do rzeczywistości

    piękne miejsce i to koniec albo prawie koniec plusów - dobrze ze chociaż obsługa uśmiechnięta

    Piotr, Głuszyca - 05.07.2019

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    kontrastowy pobyt

    Hotel - pięknie położony.Cudowne widoki. Urokliwe miasteczko - i ..... to wszystko co fajne. Niestety, sam hotel lata świetności ma za sobą i to pod każdym względem. Czystość przedstawia wiele do życzenia.Pokój( mimo tzw. Zielonego światełka)nie był sprzątany i nie wymieniane ręczniki od kilku dni - dopiero nasza interwencja w recepcji odniosła skutek. Obsługa powinna przejść szkolenie z profesjonalnej obsługi gości - kelnerka przynosi kawę do nieposprzątanego stolika (okruszki). Nieprofesjonalne zachowanie barmana , który odsyła gości do innego barku gdyż brakło mu białego wina... (???). Jedzenie - śniadania i lunche standardowe - natomiast kolacje przedstawiaja wiele do życzenia . Nie jestem jakaś bardzo wymagająca i oczywiście głodna nie chodziłam ale w porównaniu do innych hoteli w ktorych byłam (np sieci Barut) - było bardzo kiepsko. Codziennie jakieś różne rodzaje "gulaszu" - to z bakłażanem, to z innymi warzywami . Owszem, smaczne - ale codziennie....??? Miały być dostępne restauracje a la carte ale menager hotelu poinformował , że zbliża się koniec sezonu i są juz zamknięte. Wróciłam bardzo zawiedziona pobytem w tym hotelu i nawet piękne widoki nie zrekompensowały rozczarowania.

    Elzbieta, Rybnik - 07.10.2022

    8/11 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Nie polecam

    Wykupiliśmy wycieczkę od 09.09.24 po 17.09.24 na 7 dni z których byliśmy tylko 6. Wymeldowanie z hotelu było 16.09.24 do godziny 12:00 a samolot 17.09 o 4:10 i ten czas od 12:00-4:10 Rainbow liczę jak 7 dzień hotelu. Chcęliszmy na recepcji dokupić pobyt hotelu do wieczora żeby nie sprężać czas na ulicy z walizkam, to nam powiedzieli że niema takiej opcji chociaż rezydent powiedział że można. Na recepcji chamstwo bo nie złożyliśmy do 12 wymeldować a na godzinę później to nam powiedzieli zapłacić karę 100 Euro a jak nie to musimy sami dojeżdżać do lotniska. NIE POLECAM nie hotel nie Rainbow Wypoczynek jest niestety zepsuty

    Yurii, Grodzisk Mazowiecki - 20.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem