Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel może nie jest z górnej półki ale jego położeni jest super. Najgorszy niesmak pozostał po wykupieniu wycieczki na rafting od rezydenta za 80 $ od osoby. W sumie było nas trzy osoby. Po wizycie w pobliskim miasteczku Marmaris okazało się że tą samą wycieczkę można kupić za 40$ straciliśmy więc 120$ Dwa dni przed planowaną wycieczką dzwoniłem do rezydenta żeby zrezygnować ale odmówił powołując się na regulamin. Nie miał bym nic przeciwko żeby biuro wzięło prowizję 10 - 15 % ale 100 to już gruba przesada. Czuję się oszukany zwłaszcza że biuro nie zrobiło zbyt wiele w sprawach organizacyjnych tej wycieczki. Rano przyjechała po nas taxi zamówiona z miasta i zawiozła nas do Marmaris gdzie przesiadliśmy się do busa z rosyjską grupą i dalej wyglądało to tak jakbyśmy sobie zakupili taką wycieczkę na własną rękę. Wszystkie wycieczki sprzedawane przez biuro są po bardzo komercyjnych cenach więc nie śpieszcie się z zakupem bo ja mam wrażenie że rezydęci niezłe lody na tym kręcą. Sam rafting polecam. Było super momentami wręcz ekstremalnie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękna lokalizacja, przyzwoita i prywatna plaża. Dobra miejsce na wypoczynek na Last minute, ale na pewno nie za wyjściową cenę. Jedzenie średnio urozmaicone, obsługa poniżej jakichkolwiek standardów (brak języka, bałagan, brak obsługi stolika przy kolacji, atrakcje również bardzo przeciętne w trakcie dnia. Woda w basenach na przełomie września i października zimna - z niemowlakiem trudno wejść, a cieplejsza woda była chociażby w morzu. Lokalizacja naprawdę bajkowa - piękny widok, 10min spacerkiem do Turunc.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma 5* tylko na „papierze”, rezydent powinien skorzystać ze szkoleń z kontaktu z klientem oraz języka polskiego. Ma lekceważący stosunek do klientów. Na plus animacje i zatrudnione tam Panie
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy tu 11 dni z dwójką dzieci 3 lata i 7 miesięcy. Droga do hotelu zakończona jest serpentynami na zboczach gór. Trudny, stresujący odcinek, żadnych barierek na drodze. Tylko dla osób o mocnych nerwach. Hotel z bardzo miłym personelem, komunikatywny angielski. Pokoje przyzwoite, ale niezbyt czyste. Posprzątane tylko widoczne części, pod łóżkami kurz, uschnięte jabłka, użyte platki kosmetyczne i inne fanty. Pokój sprzątany był 3 razy w ciągu 11 dni. Lazienka obrzydliwa,wymaga odświeżenia. Toaleta czarna pod rantem i przy wylocie wody, fuga przy wannie czarna. Przy małych dzieciach z pampersami byłoby miło codziennie oproznic kosze na śmieci. Jedzenie dobre, ale dla dzieci tylko frytki, nuggetsy. Makarony przeciętne, dzieci nie chciały ich jeść. Soki z koncentratów. Kawa z automatu ze śmietanką w proszku. Automaty niezbyt czyste, naczynia często niedomyte. Duży wybór warzyw, serów. W porze lunchu te same pozycje, kebab, ryba, pulpety w sosie, makaron, warzywa. Snack zawsze burger i naleśniki. Po 11 dniach już ma się dosyć. Do posiłków napoje należy przyniesc sobie samemu, z tylko jednego dostępnego punktu. Automaty z napojami raczej brudne. Nie ma obsługi kelnerskiej, słabo. Piwo dobre, wino kiepskie. Obsługa miła, usmiechnięta, bardzo dobrze nastawiona do dzieci. Zwraca uwagę fakt, że pracownicy są mocno eksploatowani, 7 dni w tygodniu od 6 do 21 godz, lub późniejsza zmiana. Nic dziwnego że oczekują napiwków i np barman robi dobrą kawę tylko wtedy gdy został odpowiednio wcześniej uhonorowany. W hotelu fryzjer, spa, atrakcje typu kajaki itd. I tu pojawia się problem, z atrakcji mie udało się skorzystać bo trzeba zebrać samemu grupę chętnych osób. Dziwne. Animacje dla dzieci, wg nas porażka. Pani dała dzieciom kredki, plastelinę, a sama bardziej skupiła się na dzieciach, ktore zaplacily za koszulki do malowania farbami. W aquaparku ze zjeżdżalniami lodowata woda, brodzik ze zjeżdżalnią zimny, korzystaliśmy tylko raz. Dostępne 2 restauracje la carte. Wymagana rezerwacja płatna 5 euro od osoby. Przez cały pobyt nie udało się jej zarezerwować, brak miejsc, słabo. W hotelu codziennie dyżuruje lekarz, nie mówi po angielsku. To wszystko rekompensuje widok, plaża i przyjemna atmosfera. Pomimo tak wielu mankamentów i tak bylismy zadowoleni z pobytu. Na plaży i przy basenach zawsze są wolne leżaki, nie trzeba niczego rezerwować ręcznikami. Przyjemna klientela, nowe znajomości. Mimo wszystko polecamy, ale z zastrzeżeniem że to nie 5 gwiazdek.