Opinie o Turunc Resort

5.2/6 (598 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
598 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    najglosniejszy hotel

    Jedno z najpiekniejszych miejsc w jakich bylem. Jednak nie mozna sie bylo delectowac ze wzgledu na wszechobecny halas,

    Leszek, Gdańsk - 20.06.2019

    7/16 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Turunc resort

    Podróżowaliśmy ze znajomymi. pokój średnio zadowalający, niezbyt czysty, jedzenie bardzo słabe, Widok piękny, plaża fajna, okolica piękna, obsługa lepsza i gorsza. Gdyby poprawiły się pokoje i posiłki chętnie pojechałabym tam jeszcze raz.

    DAWID, --- - 14.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    hotel dla rodzin z dziećmi

    Hotel zdecydowanie mozna polecić rodzinom z dziećmi ze względu na fajnie prowadzony miniklub i aquapark. Bardzo miłe animatorki, minidisco codziennie. Hotel na stosunkowo małym terenie jak na tureckie standardy, wszędzie blisko, okolica bardzo widowiskowa, jedzenie jak na all inclusive ok, na pewno nikt głodny nie będzie. Pokoje w miarę ok, u nas internet w pokoju praktycznie nie działał, przy recepcji ok, sprzątanie codziennie, ręczniki kąpielowe za kaucją. Nie wiem jak jest w sezonie, ale w maju leżaki dostępne cały dzień, żadnego rezerwowania rano nie było, więc pod tym względem miło. W hotelu głównie Polacy i Rosjanie. Natomiast organizacja ze strony biura Rainbow pozostawia wiele do życzenia: 1. Transfer z lotniska do Marmaris, potem przesiadka na mniejsze busiki, co jest dość kłopotliwe z bagażami i dziećmi w środku nocy, a nie dostałam takiej informacji przy zakupie wycieczki. 2. Sam transfer długi, sporo ponad 2 godz. , ale o tym byliśmy uprzedzeni. 3. Po przylocie na lotnisku chaos totalny, brak stanowiska Rainbow (inne biura mają swoje budki), rezydent w środku nocy rozdzielał ludzi do autobusów przed terminalem, w miejscu gdzie tradycyjnie kierowcy czekają na pasażerów z zamówionym transferem,. W efekcie kierowcy protestowali, my nic nie słyszeliśmy, cud, że wszyscy wsiedli do swoich autobusów, choć długo to trwało. 4. Przy powrocie transfer z hotelu opóźniony o ponad pół godziny, co nie jest bez znaczenia o godz. 1 w nocy. Ściągnięto nas w łóżek po to żebyśmy siedzieli na recepcji i czekali na busik, którego nie było. Oczywiście nikt nam nie wyjaśnił dlaczego i nawet nie usłyszeliśmy słowa przeprosin. 5. W busiku za mało miejsca w luku na bagaże, ludzie jechali z walizkami na kolanach. Rezydentka nie widziała w tym nic dziwnego, ja niestety tak, może się czepiam, ale czegoś takiego nigdy nie widziałam. Szczególnie to przykre biorąc pod uwagę, że za tę ostatnią noc (z której korzystaliśmy tylko przez kilka godzin) musieliśmy dodatkowo zapłacić, gdyż umowa Rainbow z hotelem przewiduje wymeldowanie z hotelu w południe podczas gdy wylot samolotu powrotnego był następnego dnia o 5 rano!!! Nie wiem jak można podpisać taką umowę, przecież można wynegocjować atrakcyjne warunki późnego wymeldowania i dołożyć je po prostu do ceny wycieczki albo zaproponować opcję dopłaty od razu przed wylotem. 6. Jeśli chodzi o rezydentów, poza transferami nie miałam kontaktu, na wycieczki nie jeździliśmy, ale doświadczenia z transferem raczej nie były zachęcające. Ogólnie hotel można polecić, ale tylko miłośnikom all inclusive, rodzinom z dziećmi oraz osobom, którym nie przeszkadza długi tranfer, natomiast BP Rainbow niekoniecznie.

    Joanna, Warszawa - 23.05.2019

    7/9 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wakacje 08/2023

    Zacznę od plusów. Hotel naprawdę położony jest w malowniczym miejscu i widoki są przecudne. Miła i sympatyczna obsługa. Ładna i czysta plaża. I na tym plusy się kończą. Dojazd z lotniska trwa około 2,5 h krętymi i górzystymi drogami. Ale to akurat jest opisane przy ofercie więc byliśmy na to przygotowani. A co nie jest opisane. Otóż NAJWIĘKSZYM rozczarowaniem był pokój. Hotel jest podzielony na trzy budynki wokół recepcji oznaczone symbolami A, B i C. W tych budynkach pokoje mają wyższy standard. Nie powiedziałbym, że na 5* ale na 4* już tak. Chociaż bywaliśmy w hotelach 4* i korytarze były klimatyzowane a tutaj nie były. Kilka minut "podróży" do pokoju (winda i hol) wystarczył żeby z człowieka pot się lał strumieniami. A teraz najciekawsze. W opisie oferty nikt nie wspomina o dwóch budynkach oddalonych od recepcji pod górę. My dostaliśmy pokój do którego trzeba było jechać dwoma windami i iść łącznikiem przez jeden budynek żeby dojść do naszego pokoju w drugim budynku. Co gorsza te budynki były wybudowane w latach 70 lub 80 i od tej pory nieremontowane. Tapety w holach odklejają się, glazura na podłodze wykruszona w wielu miejscach. W łazience pleść przy wannie, przy podłodze spuchnięte futryny i okleiny sterczące. Cała armatura wygląda jak za czasów komuny i błaga o wymianę. Tak nie mają prawa wyglądać pokoje w hotelu 5*. Gdybyśmy od razu zostali uprzedzeni, że są dwa standardy pokoi i trzeba dopłacić do tych lepszych to na pewno to zrobilibyśmy. Nie wspomnę o widoku z pokoju na skarpę itd. Podróż z plaży, czy z restauracji żeby się np. przebrać to wyprawa na którą nikt nie miał ochoty. Kolejnym minusem jest aquapark. Może nie sam w sobie ale jego usytuowanie. Jest na samym końcu całego obiektu i w dodatku na górze. Patrząc jak rodzice pchali wózki ze swoimi pociechami pod tą stromą górę to się człowiek zastanawiał kto to wymyślił. Kolejna rzecz to posiłki. Nie można powiedzieć, że nie były smaczne ale monotonne i w dodatku NAWET RAZ nie były serwowane owoce morza. Można było pójść do restauracji A'la carte i tam były serwowane owoce morza ale po pierwsze trzeba było dopłacić za rezerwację po 5 euro od osoby i nie w środę ponieważ jest nieczynna. Ktoś powie, że 5 euro to nie dużo, ok ale płacąc 12 tys. za trzy osobową rodzinę i wybierając 5* hotel z Ultra All inclusive to powinno to być w STANDARDZIE. W hotelach 4* restauracje A'la carte są gratis tylko wcześniej trzeba się zapisać i zarezerwować miejsce. A tutaj niestety nie. A wracając jeszcze do opcji Ultra All inclusive to chciałbym się dowiedzieć na czym ona tak naprawdę polega. Ktoś mówił, że alkohole powinny być importowane ale nie były. Bary też czynne w standardowych godzinach. Jeżeli ktoś powie, że mini bar czynny od 2:00 do 6:00 z pomidorami, ogórkami i pieczywem tostowym to spełnienie tej opcji to ja dziękuję. Tutaj też jest ciekawa historia z tym mini barem. Mianowicie jednego dnia mieliśmy zaplanowaną całodniową wycieczkę więc dzień wcześniej udaliśmy się do recepcji prosząc o pozostawienie rano lunch boxów. Pani uprzejmie nas poinformowała, że mamy się nad ranem udać właśnie do mini baru po lunch boxy. Jakie było nasze zdziwienie, gdzie Pan w mini barze nazajutrz nie wiedział co to są lunch boxy i zaproponował, że może nam folią owinąć to co sobie przygotujemy, czyli tak jak pisałem powyżej - pieczywo tostowe itd. Bez komentarza. Powyższe piszę szczerze i żeby przyszli goście tego hotelu wiedzieli co może ich spotkać. Dodam tylko, że nie jestem jakoś szczególnie wymagający i nie marudzę bez powodu, ponieważ rok temu byliśmy na Rodos w hotelu 4* i tam naprawdę nie było powodów do narzekań, tym bardziej biorąc pod uwagę cenę za naszą trójkę - 7600 zł. I nawet raz były serwowane owoce morza:)

    JACEK, WARSZAWA - 20.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    7/8 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem