Opinie o Turunc Resort

5.2/6 (598 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
598 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Bez szału.. słabo

    Napewno hotel nie zasługuje na 5*. Słabe 4 max. Dojazd z hotelu do lotniska drogą śmierci... zawijasy góry... dla osób o mocnych nerwach. Pokoje... no cóż... pościel z plamami, ściany brudne. Jedzenie Ok, obsługa tez jak najbardziej. Daleko od lotniska,na jakiekolwiek wycieczki 2 -3 godziny bujania w autkoarze... zostaliśmy poinformowani ze dostaniemy paczki z prowiantem na wyjazd bo był rano... no Pacek nie było... salami ser bułka (nawet masła nie bylo) ... I kazali robic kanapki. Aquapark,to za duO powiedziane... parę zjeżdżalni. Napewno tam nie pojadę 2 raz. Bylam w hotelu w turcji 5* i ten hotel to naprawdę słabe 4.

    Katarzyna - 09.06.2023

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    "NIE DZIAŁA" - nowa nazwa hotelu Turunc Resort

    Spędzaliśmy wakacje w sierpniu 2022 w hotelu Turunc Resort - grupa 10 osób (piszę w imieniu wszystkich). Uważamy, że hotel ten powinien otrzymać nazwę NIE DZIAŁA - MINUSY :( 1) Notoryczny problem z działaniem klimatyzacji - niesprawna, wymagająca restartu nawet kilkanaście razy w ciągu dnia, kilka razy wysyłano pracownika do naprawy klimatyzacji, jednak po kilku nieskutecznych próbach naprawy przydzielono inne pokoje 2) Powtarzający się problem z kartami otwierającymi pokój - wielokrotny restart kart w recepcji w celu otwarcia pokoju. 3) Brak częstego dostępu do alkoholi importowanych, mimo wykupionej opcji ultra all inclusive. 4) Brudno - w trakcie 15 dniowego pobytu pokoje zostały posprzątane 2 razy, bez użycia odkurzacz, płynu do dezynfekcji wc, pościel zmieniona 1 raz, samodzielne częste przynoszenie papieru toaletowego i wyrzucanie śmieci, korytarze brudne - zaplamione, rzadko odkurzane wykładziny, na korytarzach wystawione przez ekipę sprzątającą szklanki, butelki, inne rzeczy tj. klapki, sprzęt basenowy itp. - usuwanie ich nawet po 2 dobach, dodatkowo ekipa sprzątająca powolna, mało zorganizowana, na stołówce często niedomyte naczynia i sztućce. 5) W pokojach do gier częsty brak sprawnego sprzętu np. uszkodzone paletki do tenisa stołowego. 6) Pierwszy raz podczas wieloletniego podróżowania spotkaliśmy się z żądaniem przez osobę pracującą na stołówce dodatkowej zapłaty za wykonanie pizzy z serem, mimo, że nie brakowało składników do jej wykonania, podczas wnoszenia walizek przez pracownika obsługi bardzo wymowny brak chęci wyjścia z przydzielonego pokoju - oczekiwanie na zapłatę napiwku. 7) Hotel wymagający remontu - odmalowania ścian, wymiany wykładzin, wymiany armatury itp. PLUSY :) 1)Położenie hotelu z pięknymi widokami. 2) Jedzenie w miarę dobre choć dość monotonne, pierwszy raz spotkałam się, aby w hotelu 5 gwiazdkowym podczas 15 dniowego pobytu nie było np. owoców morza. 3) Polki pracujące w figlo klubie bardzo miłe i zaangażowane. NASZYM ZDANIEM HOTEL TURUNC RESORT JEST HOTELEM, CO NAJWYŻEJ 3 GWIAZDKOWYM. PRZEDSTAWIONE MINUSY NIE POWINNY MIEĆ MIEJSCA W HOTELU 5 GWIAZDKOWYM. NASZYM ZDANIEM HOTEL TURUNC RESORT MA PROBLEM Z ODPOWIEDNIM PLANOWANIEM ORAZ PRZYDZIELANIEM ZADAŃ PRACOWNIKOM PRZEZ MENEDŻERA.

    Marta, Łódź - 16.09.2022

    9/11 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Lipiec 2022

    Hotel niestety nie spełnia standardu 5*. Budynki różnią się znacznie standardem w pokojach i tu można ocenić pokoje od 2 do 3 gwiazdek maksymalnie. W starszych budynkach w pokojach odchodząca tapeta, odpadający tynk na ścianach. Łazienki niczym z czasów PRL, zagrzybiony silikon, brak jakichkolwiek kosmetyków. W nowszych budynkach nieco lepiej ale również max.3*. Ogromny problem ze zmianą pokoju, menadżer hotelu wręcz niemiły i obojętny na wszystko, tlumaczył brakiem pokoju.Dopiero po interwencji u rezydenta udało się nagle znaleźć lepszy pokój. W restauracjach ciągły brak sztućców. Jedzenie ok, natomiast w barach drinki i napoje bardzo słabej jakosci. W lobby barze mimo opcji ultra all inclusive brak importowanych alkoholi, trzeba było się upominać za każdym razem o lepszy alkohol spod lady. Plaża i aquapark ok, widoki piękne, ale to nie wszystko.

    Kamila, Łysomice - 10.07.2022

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    bardzo przeciętny hotel, niekoniecznie dla niepalących rodzin z dziećmi

    Hotel w naszej rodzimej skali powinien mieć maksymalnie 3 gwiazdki. Obiekt ma swoje lata i to po nim widać. Położony w pięknej lokalizacji i to praktycznie jedyna niepodważalna zaleta tego przybytku. Pokoje wysłużone, acz sprzątane regularnie, więc czystość w miarę na plus. W ciągu 7 dni tylko raz nie zmieniono ręczników i nie posłano łóżek. Baseny również czyste, choć obsługa wyprasza kąpiących się z basenów po godz. 19:00. Brak baru na plaży, co powoduje, że trzeba biegać do barów po napoje i przekąski. Trzeba się nauczyć które bary w jakich godzinach pracują, bo jeśli się spóźnisz o minutę, to barman rozkłada ręce i informuje: sorry, closed. Aquapark to 2 zjeżdżalnie dla młodszych dzieci i 5 zjeżdżalni dla dorosłych (z czego 4 działają). Niektóre nie budzą zaufania i wyglądają jakby się miały rozpaść pod ciężarem zjeżdżającego. Ratownicy apatyczni raczej nie zwracają uwagi na korzystających, więc trzeba samemu pilnować, czy już można zjeżdżać, czy nie wpadnie się na kogoś przed sobą. Jedzenie dość monotonne i raczej w wersji budżetowej, ale stosunkowo smaczne i dostępne właściwie 24/7. Z frykasów tylko raz były świeże tuńczyki cięte i grillowane na miejscu. Drinki bardzo kiepskie. Lody rozwodnione. Protokół covidowy sprawił, że nakładanie jedzenia na talerze było możliwe wyłącznie za pośrednictwem serwismanów, którzy na ogół nie rozumieli angielskiego. No i najważniejsze: w hotelu nie ma żadnych wyznaczonych miejsc do palenia, więc papierosy są palone dosłownie wszędzie i nikt się nie przejmuje, czy są wokół dzieci. Tak więc smród papierosów towarzyszy Ci podczas wszystkich posiłków, na plaży, nad basenem i w aquaparku. Klientami hotelu są w zasadzie tylko trzy, lub cztery nacje: Turcy, Ukraińcy, Rosjanie i Polacy. Transfer z lotniska w Bodrum, mimo zapewnień rezydenta, że potrwa 2,5 h, trwał niemal 3,5 h i jest to problem dla dzieci z chorobą lokomocyjną.

    MARCIN, WARSZAWA - 07.07.2021

    4/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem