Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajne położenie hotelu, jedzenie i obsługa. Jazda busem w górę wąską drogą i ostrymi zakrętami stanowiła dla nie których dodatkową atrakcją a dla niektórych nie :) Minusem jest położenie mini-aquaparku dla dzieci poza obrębem basenów oraz ograniczenie godzin jego użytkowania.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przepiękna okolica, blisko do Turunc, skąd można wyruszyć na wycieczkę morska. Hotel ma swoje lata, ale utrzymany jest w czystości. Bardzo ciężko porozumieć się w języku ang, ale obsługa przyjazna.Udany pobyt, warto wypożyczyć auto i wyskoczyć do Pamukkale
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z przyjaciółmi wybraliśmy się w pierwszej połowie września do Hotelu Turunc Resort w Turcji. To była bardzo dobra decyzja. Hotel jest położony w pięknej zatoce otoczonej lasem piniowym. Z jednej strony zatokę otaczały góry, z drugiej rozciągała się promenada z przystanią prowadzącą do pobliskiej miejscowości Turunc. Spacerkiem dojście zajmuje tylko 10 minut. Plaża piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Wystarczająca ilość leżaków. Ręczniki plażowe za zwrotną kaucją. Woda cieplutka. Pokoje przestronne, czyste z wygodnym łóżkiem, codziennie uzupełnianym minibarem (butelkowaną wodą), tv z polskimi programami. Łazienka wymaga remontu. Restauracja główna pięknie położona. Sala klimatyzowana oraz tarasy zewnętrzne z widokiem na zatokę. Widok zapiera dech. Wyżywienie smaczne i świeże, urozmaicone. Dużo owoców, warzyw surowych i gotowanych. Przez cały dzień można było coś zjeść. Między głównymi posiłkami: pizza, frytki, pączki, ciasteczka, lody. Stoliki były dezynfekowane i nakryte (sztućce w jednorazowych opakowaniach) . Personel chodzi w maseczkach. Obsługa sprawna i pomocna (dotyczy wszystkich, począwszy od recepcji, panie sprzątające, kelnerzy, barmani, animatorzy, kierowcy ). Z całego serca polecam ten hotel. Czuliśmy się bezpieczni i zaopiekowani.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu gościliśmy od 8 do 23 lipca 2019 roku. Hotel z pewnością nie zasługuje na 5* a raczej na 3,5* do 4*. Widać już zużycie szczególnie w pokojach. Ale nam to nie przeszkadzało, bo zdecydowanie hotel zyskiwał całą infrastrukturą oraz położeniem w przepięknej okolicy. Hotel położony na dużym terenie, więc nie było tłoku. Widoki na zatokę przepiękne. Pokoje były sprzątane codziennie oraz wymieniano ręczniki. Jednak pościeli już nie. My nie mieliśmy jej zmienianej przez całe dwa tygodnie. Z leżakami czasami był problem ale to nie z winy hotelu tylko niestety gości, którzy rezerwowali je jednocześnie przy basenach i w aquaparku. Jedzenie przepyszne i bardzo urozmaicone. trzeba było się mocno pilnować, żeby nie było "nadbagażu". Obsługa niezwykle miła i pomocna. Przez cały czas uwijała się jak mróweczki. Jednym wielkim minusem jest sam organizator czyli Rainbow. Jechałam po raz pierwszy z tym biurem i mam nadzieję, że nigdy więcej. Pracują tam osoby niekompetentne i nieuczciwe. Rezerwując wyjazd pytałam się o możliwość dokupienia doby hotelowej, gdyż kończyła się o godz. 12.00 a transfer na lotnisko mieliśmy dopiero o godz. 00.30 oraz cena takiego przedłużenia. Na drugi dzień otrzymałam mailem odpowiedź, że cena jest standardowa i wynosi od 40 do 50 dolarów i jak będzie taka możliwość to trzeba ustalić sobie na miejscu z hotelem. Jak okazało się na miejscu, Panie z biura chyba wcale nie ustalały tego z hotelem, gdyż na miejscu w recepcji hotelu był cennik który nijak się miał do informacji Rainbow. Maksymalnie można było sobie przedłużyć dobę do 22.00 za bagatelka 140 euro. Kolejnym oszustwem jest informowanie na spotkaniu z rezydentem, że w razie konieczności wizyty lekarza, lekarz najdalej w przeciągu dwóch godzin do nas przyjedzie. Bzdura. Trzeba było samemu jechać do szpitala w Marmaris. Przy wyjeździe z hotelu panował chaos i bałagan. Panie z biura przyjechały spóźnione i na lotnisko "wpadliśmy" dosłownie w ostatniej chwili. Wakacje uważam za udane, jednak nie z tym biurem.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miło i przyjemnie dobra obsługa miła atmosfera przyjazna okolica bogate atrakcje zarówno dla dzieci jak i dorosłych
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niesamowite miejsce! Choć sam hotel zamiast 5 gwiazdek ocenić należy jako słabe 3, jego położenie rekompensuje minusy. Świetna baza wypadowa, urokliwe miasteczko na wyciągnięcie ręki i zapierający widok przez cały czas. Polecam!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony blisko plaży i w spokojnej okolicy na końcu zatoki. Niedaleko od miasteczka Turunc, gdzie można wybrać się na spacer wieczorem lub na zakupy. Ładna plaża z łagodnym zejściem do morza. Niedaleko fajny tunel za którym można pływać od strony otwartego morza i nurkować. Jedzenie dość dobre, ale bez rewelacji. Smaczna zimna płyta, sałatki, sery, mięsa i owoce. Ryby z reguły niedobre (tylko z grilla była smaczna), żadnych owoców morza, lody okropne, brak normalnych soków z owoców tylko potwornie słodkie nektary, desery jak to w Turcji też bardzo słodkie. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta i pomocna. Animacje ok, mini klub dla dzieci z animatorkami z Polski ale z zasadą ze dzieciaki muszą w maskach siedzieć (nawet małe). Fajny AquaPark ze zjeżdżalniami ale położony z tyłu hotelu i trzeb iść pod górę jakieś 200-300 metrów. Najsłabsze były pokoje - nadgryzione zębem czasu, wymagają odświeżenia lub remontu. Niestety w pokojach bardzo słychać przechodzących ludzi nocą po kortarzu, którym zwykle nie przychodzi do głowy ze o 23 już ktoś może spać i drą się do siebie nawzajem lub na swoje dzieci. Przy dużym obłożeniu hotelu może z czasem to irytować. Na koniec kilka słów na temat gości hotelu - w większości z Ukrainy, Rosji i Turcji, palą papierosy wszędzie na potęgę, przed jedzeniem, w trakcie i po jedzeniu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W tym hotelu byłem drugi raz po czterech latach. Jakość usług hotelowych, pracę personelu latem 2021 roku w czasach pandemii oceniam jednak o wiele wyżej. Położenie obiektu znakomite, widoki wspaniałe, ale na pięć gwiazdek to już chyba nie zasługuje. Pokój mały, nagrzany... z powodu małej przestrzeni albo sauna albo zimny strumień nawiewu klimatyzacji. Pracownicy w restauracji najprostszych słów po angielsku nie rozumieją. Małe szkolenie w tym zakresie chyba nie obciążyłoby firmy. Rozlane napoje przez panią kelnerkę czekały na starcie z podłogi długi czas, goście mieli kłopot, żeby skutecznie omijać kałuże. Nie wyglądało to najlepiej. Cztery lata wcześniej, mimo obiektywnych niedogodności, obowiązku noszenia maseczek w niektórych miejscach, jako klient czułem się o wiele lepiej.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładnie położony,widoki śliczne.Jedzenie i obsługa super. Ale hotel jak na 5* nie zasługuje!!!!!!Pościel w ciągu 7 -dniowego pobytu nie zmieniana.Były zimne noce,poprosiłyśmy o dodatkowe koce-dostałyśmy obszarpane.Zenada!!!!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam pobyt w tym hotelu ze względu na położenie- malownicza zatoka, piękna plaża hotelowa.