Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
-hotel, w szczególności pokoje do generalnego remontu! -sprztanie pokoi na bardzo niskim poziomie -owoce typu arbuz, melon dopiero po 05.06. wcześniej tylko jabłko, grapefriut, pomarańcza... -sezon zaczyna się tak naprawdę od 04.06. i to naprawdę czuć... -dno morza z pokruszonymi skałkami, także lepiej pływać w specjalnym obuwiu -duzo miejsca na leżaki, które są poustawiane w różnych miejscach w tym zadaszonych -dym spalenizny w trakcie kolacji, ze ciężko wejść po jedzenie.... -masakryczny stan autokarow dowożących z i na lotnisko. powrót był koszmarny, smród spalin, syn wymiotował (chociaż nikt z nas nie cierpi na chorobę lokomocyjną), wszyscy czuliśmy się koszmarnie, zepsute oparcia foteli, które poruszały się przód tyl wraz z autokarem, połowa pasów bezpieczeństwa nieczynna, zapalone światła wewnątrz, w środku nocy, cały autokar bujał się na wszystkie strony przy małej nierówności... -blisko mała turystyczna mieścinka -na bazarku można płacić obcą walutą, niekorzystnie przeliczaną. W Migrosie tylko turecka waluta
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
1. Piękne miejsce chociaż jest adrenalina przy dojeździe do hotelu ze względu na wjazd krętymi drogami nad przepaścią. 2. Nie wszyscy dostają pokój w trzech budynkach przedstawionych na zdjęciu w ofercie / A B C/, my mieliśmy pokój w budynku D, nie było źle ale nie spodziewaliśmy się tego, byliśmy zaskoczeni. Warunki gorsze. 3. Sprzątanie pokoju pozostawia wiele do życzenia pomimo zostawionych napiwków. Sprzątanie polega jedynie na wymianie ręczników i odkurzaniu podłogi i wyniesieniu śmieci. Nic więcej. 4. Animacje bardzo przeciętne, animatorki znudzone i zarozumiałe. 5. Obsługa kelnerów bez uwag. 6. Opieka rezydenta profesjonalna. 7. Opieka Osób z Rainbow w trakcie przewozów i na lotnisku bardzo w porządku. 8. Wyżywienie nie mamy uwag, po za niedomytymi talerzami itd.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd rodzinny uważam za bardzo udany . Pokoje czyste , codziennie sprzątane . Jedzenia pod dostatkiem , wszystko smaczne , ogromny wybór dań na ciepło , zimno , na słodko . Hotel zasługuje na mocne 4 gwiazdki . Do 5 gwiazdek jednak trochę brakuje pod względem nowoczesności oraz animacji . Piękne , bajkowe otoczenie hotelu . Plaża jak z obrazka , czysta , woda krystaliczna . Dużym plusem hotelu było to , że zawsze znalazł się wolny leżak . Nie trzeba było wcześnie rano się zrywać żeby zająć miejsce . Hotel fajny zarówno dla rodzin z dziećmi jak i przyjaciół oraz par . Polecam :)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólny zarys pobytu udany. Hotel nie jest nowy czystość oraz wygląd pokoji nie jest na wysokim poziomie. Obsługa bardzo uśmiechnięta i pomocna, jedzenia ok. Największym plusem hotelu to lokalizacja piękne widoki 2 duże baseny własną czysta plaża. Leżaków pod dostatkiem zawsze się coś znajdzie, minusem zjeżdżalnie gdzie sa w górnej części kompleksu i by się tam dostać trzeba pod spore wzniesienie wejść. Hotel na takie 4 mocne gwiazdki.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie jesteśmy bardzo zadowoleni. Jeżeli ktoś będzie szukać minusów to zawsze znajdzie. hotel nie jest nowy i to widać, ale nam to nie przeszkadzało, bo na wakacjach zwracamy uwagę na morze, plaże baseny, pogodę i atmosferę w hotelu - jak dla nas ok . bardzo dużo Polaków i Anglików :) no i dzieciiiii więc generalnie głośno i gwarno. Jeżeli ktoś szuka ciszy to nie radze wybierać hoteli skierowanych dla rodzin z dziećmi. Nie rozumie że ktoś wybiera hotel dla rodzin a potem pisze negatywne komentarze bo było za dużo dzieci :D :D :D Polecam wycieczkę do Delfinarium - taxówki wodne zawiozą was pod same delfinarium 6 euro/ osoba. Delfinarium można zarezerwować online - lub przez whatsupa -lepszy kontakt. Pływanie z delfinem tanie nie jest ale WARTO :) dzieciaki zachwycone - mama też :D powrót tez taksówką ale polecam podejść na lewo od delfinarium - jest przystań motorówek i stamtąd zawiozą was motorówką za 20 euro (4 Osoby) do Turunc - też atrakcja dla dzieci, aby wrócić taksówką wodną trzeba się przejść do Marmaris. Nie polecamy rejsu all inclusive, który sprzedaje Rainbow, łódka stara jak świat a forma all inclusive - to piwko , woda i jak się poprosisz to inne napoje - obiad słaby - ryż, kurczak i sałatka - jak ktoś nie je mięsa to płynie na głodzie, pod koniec rejsu 2 kawałki arbuza i to tyle, 4 postoje na kąpiele w zatokach - miejsca piękne, ale za mniejsze pieniądze można w porcie kupić rejsy lepszymi statkami - tez oferują formę all incusive
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przepięknie położony 🙂 z dobrą infrastrukturą dla dzieciaków. W mojej ocenie idealny ma rodzinne wakacje 🙂
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenia pozytywne. Hotel położony w ładnej okolicy. Plaża i baseny bez zastrzeżeń. Porządek i czystość utrzymane. Posiłki bez rewelacji ale każdy coś dla siebie znajdzie. Minus -rozmieszczenie poszcególnych dań w restauracjach - dania ciepłe w jednej sali ,sałatki w innej sali -aby zjeść trzeba było pochodzić. Skromne wyposażenie łazienki w 'kosmetyki'.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Super miejsce doskonałe do spędzanie urlopu.Piękne widoki.W hotelu czysto a jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie.Polecam
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pod względem ogółu ocebiem bardzo dobrze, miła obsługa, dobre i różnorodne jedzenia. Dużo atrakcji dla dzieci, blisko centrum Turunc, hotel usytuowany na samej plaży. Piękne widoki. Jednyny minus to częste braki napojów, w godzinach szczytu ciężki załapać się na napój typu cola czy rum. Podczas tygodniowego pobytu, przez połowę czasu była awaria maszyny do lodów. Ale pizza czy kebab nie do przejedzenia i bardzo dobre. Częste u różne animacje również na plus.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po pandemii szukaliśmy wraz z rodziną wyjątkowego miejsca do spędzenia wakacji. Z racji, że z biura podróży Rainbow korzystamy od dłuższego czasu padło na Hotel Turunc. Osobiście przeczytałem większość opinii/komentarzy zamieszczonych na stronie i wiedziałem czego mogę się spodziewać. Położenie Hotelu po prostu boskie, czysto, schludnie i wszystko na miejscu. Obsługa hotelu rewelacja, początkowo trafiliśmy na bardzo słaby pokój na parterze z widokiem na ścianę lasu, po krótkiej rozmowie bezproblemowa zmiana na najwyższe piętro z pięknym bocznym widokiem na zatokę. Posiłki różnorodne, najlepsze były kolacje - codziennie inna potrawa grillowana. Delikatne kolejki można zauważyć tam gdzie było najsmaczniej, ale dosłownie trwająca kilka chwil. Prawdopodobnie to była ostatnia nasza wycieczka z biurem Rainbow. Do czasu wylotu było wszystko w porządku, zawsze na każde pytanie dostaliśmy wyczerpującą odpowiedź lub załatwienie jakiejś prośby. Rainbow w Turcji - porażka. Transfer z lotniska do hotelu, pierwszy przystanek i jasna informacja od Animatorki "przerwa na 10-15 min bo jesteście Państwo na pewno zmęczeni, a przed nami 2h drogi" efekt? Szanowna Pani Animatorka po pomyleniu autobusu wróciła po 25 min. Pierwsze spotkanie z Rezydentem, rozpoczęte z 15 min opóźnieniem. Ktoś powie, że to drobiazgi ale według mnie są niedopuszczalne. W pierwszym dniu figlo club'u zaprowadziliśmy nasze dziecko na "niezapomniane zabawy", po 30 min nasza 4 letnia córka SAMA kręciła się przy basenie. Obie Animatorki nie miały pojęcia gdzie jest moje dziecko, jak to się stało że samo wyszło (ogromne szczęście, że trafiła do nas), nie wiedziały nawet jak ma na imię. Sytuacja była karygodna. Animacje bardzo słabe, ponieważ wręczenie kredek i czystych kartek to nie jest ten poziom. Rozumiem, że Animatorki (Pani Magda i Pani Karolina) są nowe w zawodzie, że nie mają doświadczenia, ale to Rainbow skierował je do Hotelu, które sam nazywa "flagowym w Turcji" i powinno to wyglądać inaczej, tzn. co najmniej jedna osoba powinna mieć doświadczenie i rozkręcać drugą. Animacje Tureckie były super, nasze Animatorki bały się cokolwiek mówić przez mikrofon. To nie są standardy firmy Rainbow, które kosztowały niemałe pieniądze. Bardzo nam przykro, ponieważ Hotel i całokształt był rewelacyjny, a zawiodła strona Rainbow tam na miejscu. Opisane sytuacje są niedopuszczalne.