Opinie o Turunc Resort

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(721 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Turcja super, Rainbow nie

    Jakub, Zator 13.10.2022 | Termin pobytu: październik 2022

    Hotel ok pod względem lokalizacji, części wspólnych. Pokoje pozostawiają dość dużo do życzenia i powiedzieć że lata świetności mają za sobą, to może być mało Obsługa bardzo miła, pomocna, uśmiechnięta. Baseny i zatoka - super, dla rodziny z dziećmi idealne, do tego jeden basen, nazwijmy cichy, bez dzieci i muzyki. Jedzenie - bardzo dobre, lokalne smaki. Brak typowej kuchni kontynentalnej jak parówki czy jajecznica z kiełbaską :) Biuro Rainbow, no tu jest słabo. Zdjęcia pokoi na stronie Rainbow vs rzeczywistość to niezłe rybie oko, pokój duplex jest mały, 4 osoby to ciasnota. Wychodzi turysta z lotniska, widzi TUI i inne biura, a osoba z Rainbow zaspała i po jakimś czasie biegnie zziajana. Dojazd do hotelu, ciężka sprawa ponieważ jechaliśmy małymi autobusami, co wytłumaczyć można ilością zakrętów na ostatnim etapie trasy. Powrót - pozmieniane miejsca w samolocie (wcześniej zarezerwowane) bo ktoś nie umie czy mu się nie chciało przeliczyć miejsc po zmianie samolotu. Dla mnie to akurat istotne jak lecimy w 4 osoby aby siedzieć razem. Próby wyjaśnień z BOK można skazać na porażkę, nie da się i koniec. Info o odlocie i zbiórce - szukanie karteczek na tablicy. Rok 2022, inne biura potrafią to przesłać mailem, SMSem, może warto pomyśleć o zainwestowaniu w technologie. Ogólnie hotel polecam, Rainbow nie!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Pomyśl dwa razy zanim wybierzesz

    Maciej Mateusz, Rychtal 15.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel Turunc Resort jest pięknie położony i to jest niepodważalny argument za wyborem. Niestety dojazd do miejscowości odbywa się po bardzo krętej drodze dlatego odradzam ludziom o słabych nerwach. Co do samego Hotelu to lata świetności ma już dawno za sobą. Lobby czy stołówka jeszcze jakoś wyglądają jednak toalety, korytarze i pokoje pozostawiają wiele do życzenia. Wszędzie pełno niedoróbek i argumentów za podjęciem remontu. Uwaga odnośnie budynków. Kompleks składa się z 3 budynków ustawionych w kształcie U przy basenie (wg nas najlepsza lokalizacja) i 2 budynków odchodzących. My trafiliśmy do budynku nr 5 czyli najdalszego, czas dojścia od basenów i stołówki to nawet 10min., po drodze musicie przejść cały budynek 4 (przechodni) oraz korzystacie z 2 wind (w budynkach 4 i 5 gdyż położone są na sporym wzniesieniu). Za budynkiem nr 5 znajduje się mały aquapark (dalekie dojście). Windy też się zacinają! Sporo miejsc na leżakach. Fajne baseny, animacje, lokalizacja. Minusy: obsługa zachowuje się jakby dopiero się uczyła. Bardzo często kończyły się soki lub napoje, nawet herbata. Woda dostępna tylko w małych plastikowych kubeczkach. Jedzenie mi smakowało ale przez cały tydzień serwowane są te same dania. Na stołówce lepiej być na początku bo po godzinie zaczyna brakować jedzenia. Jedzenie przy basenie często w towarzystwie pszczół i os. Ocena: W tej cenie w zeszłym roku czuliśmy się dużo bardziej ugoszczeni i zrelaksowani. Tym razem po wyjeździe pozostał niedosyt, w autokarze okazało się, że nie tylko u nas. Hotel ledwo na 3 gwiazdki, a obsługa do przeszkolenia. W oferowanej cenie zdecydowanie lepiej wybrać coś innego a do miejscowości Turunc przypłynąć BOAT TAXI na godzinę (jest to naprawdę malutka mieścinka).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    lipiec 2023

    Szymon, Warszawa 09.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Na początku chciałem przestrzec przed ekipą sprzątającą. Dzień przed powrotem do Polski okradła nas sprzątaczka. Rzeczy schowane były w walizce zamkniętej na kłódkę z szyfrem, ale to nie powstrzymało pani. Pani przywłaszczyła sobie kilka ubrań mojej córki i żony oraz wyczyściła nas z euro, chociaż codziennie dostawała spore napiwki właściwie za nic, bo wody nie uzupełniała w lodówce, nie zmieniała ręczników, a czystość pokoju pozostawiała wiele do życzenia. Najlepsze jest to, że po zgłoszeniu incydentu hotel przejrzał monitoring, a po ustaleniu, że wchodziła tam tylko sprzątaczka właściwie nic więcej nie zrobiono. Menagerowi hotelu wystarczyło tylko jej stwierdzenie, że ona tylko sprzątała i było "no problem". Nie podjęli żadnych więcej kroków. Straciliśmy rzeczy i euro. Ona doskonale wiedziała co kraść, aby nie ponieść konsekwencji. Dla mnie jest to dno, jeżeli pracownik hotelu 5* okrada gości. Nie ważne co kradnie, ale kradzież jest kradzieżą. Uważajcie. Poza tym hotel fajnie położony, widoki przepiękne, jedzenie ok, wypocząć można, ale to zdarzenie na koniec zepsuło cały pobyt tam. Mieszkaliśmy w pokoju duplex, który faktycznie wymaga już odświeżenia, ale to nie było problemem. Trochę męczący transfer z lotniska.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel nie zasługuje na 5*

    ANETA, ŁÓDŹ 02.09.2022

    Hotel pięknie położony, ale ze względu na obsługę nie polecam i na pewno tam nie wrócę. Takie opinie słyszałam również od innych Polaków przebywających w hotelu w tym samym czasie. Hotel nie zasługuje na 5*, max naciągane 3*, a już na pewno nie można powiedzieć, że ma opcję ultra all inclusive. Moje uwagi umieszczam w opisach poniżej.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mieszane uczucia

    ANDRZEJ, --- 10.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel sam w sobie zasługuje na max 4 gwiazdki za widoki a te zapierają dech w piersiach! Wieczny brak lodu do drinków, brak karty drinków i słaby angielski obsługi. Brudne szklanki i sztućce- Kelnerzy tylko opłukują i nic więcej. Rano na śniadanie brak normalnej kawy. Sok pomarańczowy- jeden wielki ulep. Restauracja a'la carte- rezerwacja 2 dni wcześniej. Przychodzimy i nie ma nas na liście- Dostałem puste menu. Godzina oczekiwania na jedzenie i kurczak surowy...Generalnie jedzenie dla mało wymagających. Dojazd do hotelu z lotniska- 2.5h z 15 minutową przerwą na jedzenie kierowcy- lot 2.5h i dojazd 2.5h...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    poprawnie ale może być o niebo lepiej

    BEATA 12.09.2022

    Generalnie było poprawnie :))) aczkolwiek hotel swoje lata świetności ma już za sobą, wymaga generalnego remontu, klimatyzacja i sprzęt w pokojach bardzo awaryjna, jedzenie mega monotonne, cały czas to samo. Basen bardzo fajny, plaża mega, drinki fatalne, wódka lokalna tragedia :)) dobrze ze mieliśmy swoje trunki ze strefy bezcłowej ;)) Widoki piękne, dojazd może przyprawić o zawał serca ;) ale o tym przecież wiedziałam - za długo jak dla mnie i mega niebezpieczne drogi. Rainbow 6 gwiazdek na 6 - obsługa dziewczyn na lotnisku - bo animatorki masakra 1 na 6 w ogóle ich nie było widać :)) Aktualnie hotel skupia 3/4 klientów tureckich a reszta to Polacy i inne mniejszości. Reasumując ogólna ocena to mocne 3 na 6.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nieporozumienie

    KATARZYNA, Warszawa 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Szczerze mówiąc to nie wiem skąd tyle pozytywnych opinii (chyba tylko od osób, które albo nie mają żadnych wymagań, albo pierwszy raz były na wakacjach za granicą i nie mają wiedzy, że tak nie wygląda 5 gwiazdek). O ile samo otoczenie, widoki i ogólne pierwsze wrażenie jest super to po przyjeździe można się mocno rozczarować. Dostaliśmy pokój na 4 piętrze w środkowym budynku i nie miał on nic wspólnego z pokojami widocznymi na stronie oferty. Cały środkowy budynek, w którym znajduje się również recepcja, nie był chyba nigdy remontowany, jest zaniedbany, obskurny. Pokój tak samo, grzyb w łazience, brudna kabina, brudne lustro, o oknach nie wspominając. Mimo pozostawienia napiwku na łóżku nie mieliśmy nawet odkurzonej podłogi. Dostawiono tylko 2 buteleczki z wodą, uzupełniono kawę, wymieniono filiżanki, odwieszono ręczniki. Jedzenie jałowe, słaby wybór w porównaniu do innych hoteli, codziennie to samo(mam porównanie choćby z zeszłego roku z hotelu Emre w Marmaris, który ma 4 gwiazdki, a nieporównywalnie wyższy poziom czystości, jedzenia itp.). Jak dla mnie plusem było jedynie otoczenie, przepiękne widoki i bardzo miła obsługa (choć w przypadku np. panów barmanów nie zawsze dostało się to, co się zamówiło i duży wpływ na jakość obsługi miało zostawianie napiwków). Animacje dla dorosłych polegało na tym, że 2 razy była gra w bingo - wyciąganie kasy od chętnych (10 euro za kilka kuponów, w zamian za ewentualne wygranie jakichś maseczek, breloczków, ściereczek itp), oprócz tego głupkowate konkursy, no ale kto co lubi. Cena jest mocno wygórowana jak za takie warunki a hotel w mojej opinii nie zasługuje na więcej niż 3 gwiazdki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Bardzo średni

    Katarzyna, płock 28.10.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    O ile miejsce jest piękne hotel bardzo zaniedbany Pokoje są brudne na korytarzach stoi sterta talerzy , kubków i nikt tego nie sprząta byliśmy już kilka razy w Turcji ale ten hotel wypadł słabo . Lokalizacja ładna daleki transfer ale widoki wynagradzają spacerkiem można przejść się do lokalnych restauracji i bazaru składaliśmy reklamacje ale kontakt z biurem słaby

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Turunc - Wrzesień 2024

    Krzysztof, Zabrze 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Nasz wyjazd z biurem podróży był ogólnie udany, choć pojawiło się kilka niedogodności, które wpłynęły na komfort całej naszej czteroosobowej rodziny. Zacznę od pozytywów: hotel, zgodnie z wcześniejszymi opiniami, jest położony w malowniczej okolicy, w pobliżu urokliwego miasteczka Turunc. Krystalicznie czysta woda, bliskość przyrody oraz fantastyczne widoki rzeczywiście robią wrażenie. Jeśli szukacie spokojnego miejsca do odpoczynku, to lokalizacja jest bez zarzutu. Niestety, Turunc trudno nazwać dobrą bazą wypadową, zwłaszcza gdy planuje się zwiedzanie większych atrakcji – do Marmaris trzeba płynąć około 40 minut taksówką wodną. Sama infrastruktura hotelu pozostawia jednak sporo do życzenia. Obiekt, mimo swojego potencjału, wydaje się zaniedbany, a czystość jest, delikatnie mówiąc, na niskim poziomie, szczególnie w okolicach toalet. Fikcyjne sprzątanie i podpisywane kartki o czystości to norma, co mocno rzucało się w oczy. Kolejną niedogodnością były niejasne godziny otwarcia miejsc oferujących jedzenie i napoje – np. kawiarnia, która zamykała się regularnie pół godziny przed wyznaczonym czasem, a codzienna awaria ekspresu do kawy stała się niemal standardem. Co jednak najbardziej nas rozczarowało, to brak realizacji FigloClubu, który zgodnie z obietnicą biura podróży miał działać do 15 września. Niestety, polscy animatorzy zakończyli swoją pracę już 10 września, a w efekcie na terenie hotelu praktycznie nie było żadnych atrakcji dla dzieci. Byliśmy zmuszeni sami organizować czas naszym dzieciom, co było szczególnie kłopotliwe, biorąc pod uwagę brak rozrywek i zajęć dla najmłodszych. Aqua park był ciekawą atrakcją, ale wystarczał jedynie na około 30 minut zabawy. Największym minusem tego miejsca było jednak monotonne jedzenie. O ile na kolacji zdarzały się czasami bardziej wyszukane dania, to ogólnie menu było nudne, a codzienne braki w napojach były dość frustrujące – odpowiedź „nie ma to nie ma” stała się tam codziennym refrenem. Podsumowując, wyjazd oceniamy dobrze, ale rekomendujemy ten hotel tylko w przypadku atrakcyjnej ceny. W tej lokalizacji są lepsze opcje na spokojny wypoczynek, szczególnie dla rodzin z dziećmi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Opinia

    Karolina, Czeladź 03.06.2019

    Niestety nie jest tak pięknie jak wygląda na zdjęciach. Pokoje minimalistyczne,obdrapane meble i tynk lecący ze ścian. Niemal zerowy zasięg wifi. Bardzo mało owoców(jabłka,gruszki i pomarańcze to raczej owoce całoroczne).Długa przerwa pomiędzy obiadem a kolacją,słabe zaopatrzenie tzw. snack bar w tych godzinach. Przyjechaliśy na miejsce było już po obiedzie,do kolacji opiekane ziemniaczki,nagetsy to troszke za mało. Tylko jedna winda na budynek. W biurze pordoży informowano nas że hotel mieści sie w Marmaris,na miejscu okazało sie że hotel oddalony jest o jakies 20 km od tej miejscowości. Obsługa miła i sprawna,pokoje czyste.Niestety w ubieglym roku na wakacjach w Bulgarii z biura podroży TUI za połowę ceny ,było dużo bogatsze jedzenie(owoce). Bardzo duży plus dla kierownika placówki,dzieki tej Pani wogule udało sie poleciec na wakacje,miło słabej oceny hotelu,dla Pani z biura podróży duzy plus.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem