Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu przepiękne cudowne widoki czysta woda,miasteczko małe ale urokliwe.Co do hotelu jestem osobą , raczej nie czepiającą się aby było co zjeść i w pokoju było czysto.Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek.Jedzenie przez 10 dni zimne , mięsa twarde i zawsze śmiałam się z ludzi , którzy pisali że posiłki są monotonne w tym hotelu są. Ogólnie wszędzie brudno , masę kubków talerzy i pływających w basenie plastikowych kubeczków po wodzie Obsługa obojętna na sprzątanie W jadalni pod dachem ściany koloru białego wyglądały raczej jak by je ktoś brzydko mówiąc obrzyga....Jedynym plusem hotelu jest cudowny widok ,zieleń Dodam coś o animacjach to śmiech na sali rano 2 min wygibasów przy pustym basenie , wieczorem muzyka przez 10 dni ta sama i to tyle .Moim zadaniem i mojej rodziny 3 gwiazdki i to tylko za widoki na pewno nie pojadę już do tego hotelu ,dodam że jeżdżę do każdego po dwa razy ......nie polecam
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Napewno hotel nie zasługuje na 5*. Słabe 4 max. Dojazd z hotelu do lotniska drogą śmierci... zawijasy góry... dla osób o mocnych nerwach. Pokoje... no cóż... pościel z plamami, ściany brudne. Jedzenie Ok, obsługa tez jak najbardziej. Daleko od lotniska,na jakiekolwiek wycieczki 2 -3 godziny bujania w autkoarze... zostaliśmy poinformowani ze dostaniemy paczki z prowiantem na wyjazd bo był rano... no Pacek nie było... salami ser bułka (nawet masła nie bylo) ... I kazali robic kanapki. Aquapark,to za duO powiedziane... parę zjeżdżalni. Napewno tam nie pojadę 2 raz. Bylam w hotelu w turcji 5* i ten hotel to naprawdę słabe 4.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędzaliśmy wakacje w sierpniu 2022 w hotelu Turunc Resort - grupa 10 osób (piszę w imieniu wszystkich). Uważamy, że hotel ten powinien otrzymać nazwę NIE DZIAŁA - MINUSY :( 1) Notoryczny problem z działaniem klimatyzacji - niesprawna, wymagająca restartu nawet kilkanaście razy w ciągu dnia, kilka razy wysyłano pracownika do naprawy klimatyzacji, jednak po kilku nieskutecznych próbach naprawy przydzielono inne pokoje 2) Powtarzający się problem z kartami otwierającymi pokój - wielokrotny restart kart w recepcji w celu otwarcia pokoju. 3) Brak częstego dostępu do alkoholi importowanych, mimo wykupionej opcji ultra all inclusive. 4) Brudno - w trakcie 15 dniowego pobytu pokoje zostały posprzątane 2 razy, bez użycia odkurzacz, płynu do dezynfekcji wc, pościel zmieniona 1 raz, samodzielne częste przynoszenie papieru toaletowego i wyrzucanie śmieci, korytarze brudne - zaplamione, rzadko odkurzane wykładziny, na korytarzach wystawione przez ekipę sprzątającą szklanki, butelki, inne rzeczy tj. klapki, sprzęt basenowy itp. - usuwanie ich nawet po 2 dobach, dodatkowo ekipa sprzątająca powolna, mało zorganizowana, na stołówce często niedomyte naczynia i sztućce. 5) W pokojach do gier częsty brak sprawnego sprzętu np. uszkodzone paletki do tenisa stołowego. 6) Pierwszy raz podczas wieloletniego podróżowania spotkaliśmy się z żądaniem przez osobę pracującą na stołówce dodatkowej zapłaty za wykonanie pizzy z serem, mimo, że nie brakowało składników do jej wykonania, podczas wnoszenia walizek przez pracownika obsługi bardzo wymowny brak chęci wyjścia z przydzielonego pokoju - oczekiwanie na zapłatę napiwku. 7) Hotel wymagający remontu - odmalowania ścian, wymiany wykładzin, wymiany armatury itp. PLUSY :) 1)Położenie hotelu z pięknymi widokami. 2) Jedzenie w miarę dobre choć dość monotonne, pierwszy raz spotkałam się, aby w hotelu 5 gwiazdkowym podczas 15 dniowego pobytu nie było np. owoców morza. 3) Polki pracujące w figlo klubie bardzo miłe i zaangażowane. NASZYM ZDANIEM HOTEL TURUNC RESORT JEST HOTELEM, CO NAJWYŻEJ 3 GWIAZDKOWYM. PRZEDSTAWIONE MINUSY NIE POWINNY MIEĆ MIEJSCA W HOTELU 5 GWIAZDKOWYM. NASZYM ZDANIEM HOTEL TURUNC RESORT MA PROBLEM Z ODPOWIEDNIM PLANOWANIEM ORAZ PRZYDZIELANIEM ZADAŃ PRACOWNIKOM PRZEZ MENEDŻERA.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niestety nie spełnia standardu 5*. Budynki różnią się znacznie standardem w pokojach i tu można ocenić pokoje od 2 do 3 gwiazdek maksymalnie. W starszych budynkach w pokojach odchodząca tapeta, odpadający tynk na ścianach. Łazienki niczym z czasów PRL, zagrzybiony silikon, brak jakichkolwiek kosmetyków. W nowszych budynkach nieco lepiej ale również max.3*. Ogromny problem ze zmianą pokoju, menadżer hotelu wręcz niemiły i obojętny na wszystko, tlumaczył brakiem pokoju.Dopiero po interwencji u rezydenta udało się nagle znaleźć lepszy pokój. W restauracjach ciągły brak sztućców. Jedzenie ok, natomiast w barach drinki i napoje bardzo słabej jakosci. W lobby barze mimo opcji ultra all inclusive brak importowanych alkoholi, trzeba było się upominać za każdym razem o lepszy alkohol spod lady. Plaża i aquapark ok, widoki piękne, ale to nie wszystko.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w naszej rodzimej skali powinien mieć maksymalnie 3 gwiazdki. Obiekt ma swoje lata i to po nim widać. Położony w pięknej lokalizacji i to praktycznie jedyna niepodważalna zaleta tego przybytku. Pokoje wysłużone, acz sprzątane regularnie, więc czystość w miarę na plus. W ciągu 7 dni tylko raz nie zmieniono ręczników i nie posłano łóżek. Baseny również czyste, choć obsługa wyprasza kąpiących się z basenów po godz. 19:00. Brak baru na plaży, co powoduje, że trzeba biegać do barów po napoje i przekąski. Trzeba się nauczyć które bary w jakich godzinach pracują, bo jeśli się spóźnisz o minutę, to barman rozkłada ręce i informuje: sorry, closed. Aquapark to 2 zjeżdżalnie dla młodszych dzieci i 5 zjeżdżalni dla dorosłych (z czego 4 działają). Niektóre nie budzą zaufania i wyglądają jakby się miały rozpaść pod ciężarem zjeżdżającego. Ratownicy apatyczni raczej nie zwracają uwagi na korzystających, więc trzeba samemu pilnować, czy już można zjeżdżać, czy nie wpadnie się na kogoś przed sobą. Jedzenie dość monotonne i raczej w wersji budżetowej, ale stosunkowo smaczne i dostępne właściwie 24/7. Z frykasów tylko raz były świeże tuńczyki cięte i grillowane na miejscu. Drinki bardzo kiepskie. Lody rozwodnione. Protokół covidowy sprawił, że nakładanie jedzenia na talerze było możliwe wyłącznie za pośrednictwem serwismanów, którzy na ogół nie rozumieli angielskiego. No i najważniejsze: w hotelu nie ma żadnych wyznaczonych miejsc do palenia, więc papierosy są palone dosłownie wszędzie i nikt się nie przejmuje, czy są wokół dzieci. Tak więc smród papierosów towarzyszy Ci podczas wszystkich posiłków, na plaży, nad basenem i w aquaparku. Klientami hotelu są w zasadzie tylko trzy, lub cztery nacje: Turcy, Ukraińcy, Rosjanie i Polacy. Transfer z lotniska w Bodrum, mimo zapewnień rezydenta, że potrwa 2,5 h, trwał niemal 3,5 h i jest to problem dla dzieci z chorobą lokomocyjną.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przylocie na lotnisko Dalaman wyglądało dość obiecująca była już ekipa z hotelu wraz z rezydentem na miejscu . Dość szybko ponad 117km wyprawa okazała się cieżka gdy w autobusie nie działała klimatyzacja a przy 30+ na dworze nie było zbyt miło. Po drodze dołączyła do nas jedna z animatorek <Julia> która rozdała nam karty do wypełnienia by przyspieszyć proces rejestracji w hotelu . Poprosiliśmy czy możemy mieć pokoje nie daleko siebie na co odpowiedz była ze oczywiście tylko na kartach trzeba to napisać . Nie ryzykując ze poziom angielskiego będzie jak u naszego kierowcy < nie winie go wcale>napisałem w dwóch językach ale jak się później okazało nie było to chyba wystarczające ponieważ zostaliśmy ulokowanie w dwoch osobnych budynkach .Nasz pokój połowicznie miał widok na zatokę co było plusem natomiast nasi bliscy nie mieli takiego szczęścia - zostali umieszczeni w pokoju z widokiem na ścianę i jakiś system wodny przez co mieli bardzo nieprzyjemny zapach w pokoju jak i na całym korytarzu . Na szczęście kolejnego poranka udało się zmienić pokój by być w tym samym budynku kilka pięter od siebie ale rozumiem nie można mieć wszystkiego...Jeżeli chodzi o czystość to należy zostawiać napiwek nie jako opcje, tylko jeżeli chcecie mieć papier toaletowy i wodę w lodowce to zalecałbym coś zostawić w innym przypadku możecie tego luksusu nie uzyskać . Nie zdziwcie się również jak w pokoju nie powita was nic innego jak woda niegazowana. powiem szczerze ze to najskromniejsza opcja w pokoju jaka kiedykolwiek widziałem w wariancie ultra all in. Byłem w Turcji już kilka razy. Zawsze hotele 5* i w takiej formule. Z uwagi na takie a nie inne temperatury i klimat w Turcji - lodówki w pokojach zawsze były pełne napoi - wody, coli, czasem nawet piwa 0%. Tutaj o tym zapomnij... Grube rozczarowanie standardem. Co do opcji jedzenie i picia to tez bywa różnie mianowicie kolorowe drinki są serwowane w różnych miejscach i o różnym czasie . Jeżeli spóźnimy się chociażby o chwile do jednego baru już drinki nie zostaną nam wydane a pytając obsługi czemu tak jest w odpowiedzi uslyszeslimy ze to nie jego problem . Nawet podanie mieszanki kilku soków było klasyfikowane jako kolorowy drink i dziecko dostawało sam sok -kpina. Jedzenie mocno powtarzalne ale złe nie było. Jeśli ktoś jest vege - raczej będzie rozczarowany. A coś dla ludzi podróżujących z pociechami z tego co pamietam aquapark jest mocno limitowany otwarty od godziny 11;00-12;30 następuje długa przerwa i i jeszcze raz go otwierają na dwie godziny w godzinach popołudniowych 14 - 17. W części aqua parku nie można zostać w pozostałych godzinach żeby dzieci mogły posiedzieć w brodziku bo...zamykają go za pomocą bramy!! Może kilka plusów ;Na terenie resortu jest mały sklepik w którym mozna zakupić gadżety do basenu i nie tylko, jest mały plac zabaw, maja również dobre choć kosztowne spa. To co przekonało nas do tej oferty w pierwszym miejscu to ten widok z basenów ,podejrzewam ze często ratuje hotel przez negatywnymi wpisami . Niestety nie polecę a będę odradzał ten hotel jak i tego operatora wraz z pozostałymi osobami które poznaliśmy na tym wyjezdzie . Plaża: Widok - świetny. Plaża przy hotelu. Leżaki generalnie brudne i to po prostu widać.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przylocie na lotnisko Dalaman wyglądało dość obiecująca była już ekipa z hotelu wraz z rezydentem na miejscu . Dość szybko ponad 117km wyprawa okazała się cieżka gdy w autobusie nie działała klimatyzacja a przy 30+ na dworze nie było zbyt miło. Po drodze dołączyła do nas jedna z animatorek <Julia> która rozdała nam karty do wypełnienia by przyspieszyć proces rejestracji w hotelu . Poprosiliśmy czy możemy mieć pokoje nie daleko siebie na co odpowiedz była ze oczywiście tylko na kartach trzeba to napisać . Nie ryzykując ze poziom angielskiego będzie jak u naszego kierowcy < nie winie go wcale>napisałem w dwóch językach ale jak się później okazało nie było to chyba wystarczające ponieważ zostaliśmy ulokowanie w dwoch osobnych budynkach .Nasz pokój połowicznie miał widok na zatokę co było plusem natomiast nasi bliscy nie mieli takiego szczęścia - zostali umieszczeni w pokoju z widokiem na ścianę i jakiś system wodny przez co mieli bardzo nieprzyjemny zapach w pokoju jak i na całym korytarzu . Na szczęście kolejnego poranka udało się zmienić pokój by być w tym samym budynku kilka pięter od siebie ale rozumiem nie można mieć wszystkiego...Jeżeli chodzi o czystość to należy zostawiać napiwek nie jako opcje, tylko jeżeli chcecie mieć papier toaletowy i wodę w lodowce to zalecałbym coś zostawić w innym przypadku możecie tego luksusu nie uzyskać . Nie zdziwcie się również jak w pokoju nie powita was nic innego jak woda niegazowana. powiem szczerze ze to najskromniejsza opcja w pokoju jaka kiedykolwiek widziałem w wariancie ultra all in. Byłem w Turcji już kilka razy. Zawsze hotele 5* i w takiej formule. Z uwagi na takie a nie inne temperatury i klimat w Turcji - lodówki w pokojach zawsze były pełne napoi - wody, coli, czasem nawet piwa 0%. Tutaj o tym zapomnij... Grube rozczarowanie standardem. Co do opcji jedzenie i picia to tez bywa różnie mianowicie kolorowe drinki są serwowane w różnych miejscach i o różnym czasie . Jeżeli spóźnimy się chociażby o chwile do jednego baru już drinki nie zostaną nam wydane a pytając obsługi czemu tak jest w odpowiedzi uslyszeslimy ze to nie jego problem . Nawet podanie mieszanki kilku soków było klasyfikowane jako kolorowy drink i dziecko dostawało sam sok -kpina. Jedzenie mocno powtarzalne ale złe nie było. Jeśli ktoś jest vege - raczej będzie rozczarowany. A coś dla ludzi podróżujących z pociechami z tego co pamietam aquapark jest mocno limitowany otwarty od godziny 11;00-12;30 następuje długa przerwa i i jeszcze raz go otwierają na dwie godziny w godzinach popołudniowych 14 - 17. W części aqua parku nie można zostać w pozostałych godzinach żeby dzieci mogły posiedzieć w brodziku bo...zamykają go za pomocą bramy!! Może kilka plusów ;Na terenie resortu jest mały sklepik w którym mozna zakupić gadżety do basenu i nie tylko, jest mały plac zabaw, maja również dobre choć kosztowne spa. To co przekonało nas do tej oferty w pierwszym miejscu to ten widok z basenów ,podejrzewam ze często ratuje hotel przez negatywnymi wpisami . Niestety nie polecę a będę odradzał ten hotel jak i tego operatora wraz z pozostałymi osobami które poznaliśmy na tym wyjezdzie . Plaża: Widok - świetny. Plaża przy hotelu. Leżaki generalnie brudne i to po prostu widać.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt przyjemny, obsługa sprawna i miła, niestety pokoje stare, pleśń w łazience, transfer na lotnisko w ponad 40-sto stopniowym upale busem bez klimatyzacji 2,5 godziny - bardzo słabo, rezydentki z Rainbow, zapytane o klimatyzację, powiedziały że to nie od nich zależy, zbycie klienta żeby tylko wsiąść i odjechać, bo następna tura przyjechała. Lot opóźniony o 5 godzin, zero informacji na lotnisku, po zdenerwowaniu ludzi rozdali po butelce wody. Rasumując: miły pobyt w kiepskiej oprawie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie średni hotel…. napewno nie na 5 *, przez pierwsze 4 dni pobytu problem z wejściem do pokoju (karta nie działała) pokoje sprzątane co dziennie byle jak…. na korytarzu przy pokojach pełno naczyń zostawionych przez sprzątaczki które leżały kilka dni, śmietniki cały tydzień pełne (sprzątali w sobotę) 👏 jedzenie słabe, co dziennie to samo… pokoje tragedia… widoki piękne +, Restauracja Ala carte polecam +. Basen fajny ale nikt nie sprząta (sterty plastików, talerzy, kubków i przy tym pszczół…) zjeżdżalnie dla dzieci mocno wyeksploatowane, brudno!
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w tym hotelu pomimo pieknego widoku i super basenów nie wspominam dobrze. Będac w 5 gwiazdkowym hotelu płacąc nie małe pieniądze oczekuje klient przedewszystkim czystości. Mogę jedynie podsumować to miejsce i napisać ze takiego brudu się nie spodziewałam . Jest to opinia nie tylko moja ale równierz turystów .