Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
ok
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu gościliśmy od 8 do 23 lipca br. i na bieżąco chciałam podzielić się opinią. Sam hotel z pewnością nie zasługuje na 5* raczej na 3,5 *do 4*. Widać jego zużycie szczególnie w pokojach. Jednak jak na tureckie warunki było czysto, codziennie wymieniane ręczniki, jednak przez dwa tygodnie nie była zmieniana pościel. Zdecydowanie hotel nadrabia infrastrukturą, basenami i położeniem. Widoki są przepiękne. Obsługa również na wysokim poziomie. Wszyscy uwijali się jak mróweczki. Każda prośba ze strony gości była szybko realizowana. Jedzenie bardzo pyszne i świeżutkie. Trzeba było się pilnować żeby nie przywieść "nadbagażu". Natomiast wielką porażką jest biuro podróży Rainbow. Pracownikom zależy tylko na sprzedaży wycieczki i na tym koniec. Ponieważ doba hotelowa kończyła się o 12.00 a transfer na lotnisko odbywał się o godz. 00.30 ( dla osób lecących do Warszawy) jeszcze przed kupnem wycieczki pytałam się czy będzie możliwość przedłużenia o kolejną dobę oraz pytałam się o cenę. Otrzymałam odpowiedź na maila, że jeżeli będzie miejsce w hotelu to oczywiście będzie można w cenie 40-50 dolarów. Jest to oszustwo, gdyż zgodnie z cennikiem znajdującym się w hotelu, przedłużyć dobę można maksymalnie do godz. 22.00 ( o czym nie zostałam poinformowana) za 140 euro. Z tego jasno wynika, że pracownik niczego z hotelem nie ustalał, tylko udzielił mi nieprawdziwej informacji. Przy wyjeździe panował ogromny chaos i bałagan, a panie z Rainbow nie mogły go opanować jak również spóźniły się na czas odjazdu, przez co na lotnisko wpadliśmy w ostatniej chwili. Na spotkaniu organizacyjnym podają nieprawdziwe informacje o tym, że w przypadku konieczności opieki lekarskiej, lekarz do nas przyjedzie. BZDURA. Trzeba było samemu pojechać do Marmaris do szpitala i tam już problemu nie było. Miłe wspomnienia z pobytu w hotelu popsuły niekompetentne panie z biura podróży Rainbow. Jechałam po raz pierwszy z tym biurem i naprawdę w przyszłości długo będę się zastanawiać czy korzystać z ich oferty.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo mieszane uczucia. Gdybym wiedziała to bym nie dała tyle kasy. Mając opis oferty i widząc widoki bardzo chciałam pojechać. Niestety standard hotelu bardzo bardzo mnie rozczarowal. Wiadomo nie chciałam psuć sobie urlopu ale rok czasu człowiek czeka na rodzinne wakacje, płaci za standard 5* a dostaje na poziomie 3-. Jedynym plusem tego hotelu jest otoczenie i piękne widoki wokoło. Nie polecam za tę cenę!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kupując wczasy w pięciogwiazkowym hotelu, wiele sobie z żoną obiecywaliśmy. Z uwagi na opóźniony lot, na miejsce przyjechaliśmy późno w nocy. Całe szczęście, że w hotelu obowiązywała formuła ultra all inclusiv. W przeciwnym musielibyśmy położyć spać głodni. Przydzielono nom pokój w bloku C z balkonem wychodzącym na wprost skarpy, po której przebiegała droga z Turunc do Amos. Po otwarciu drzwi balkonowych do pokoju wlał się fetor. Jego źródłem była woda spływająca po skałach. Byliśmy zmuszeni zamknąć balkon. Postanowiłem, że nazajutrz będę walczyć o zmianę pokoju. Rano okazało się, że po zboczu nie spływa już żadna woda i nie ma fetoru. Okazało się, że sprawcą zamieszania był kierowca szambobusa, który zatrzymał się vis a vis hotelu i dokonał zrzutu zawartości. Więcej taka sytuacja nie powtórzyła się. Dziwi mnie jednak, że obsługa hotelu nie zareagowała i na miejsce nie wezwała policji. Kolejna sprawa to sprzątanie pokoi. Nasz był sprzątnięty tylko raz i to po mojej interwencji. Pościel nie była zmieniona ani razu. Woda w lodówce nie była uzupełniana, chociaż obsługa woziła ją codziennie. Następna ciekawostka w tym pięciogwiazdkowym hotelu, to były kosmetyki. Nie było szamponu i żelu pod prysznic. Ich funkcję spełniała ciecz o dziwnej konsystencji i posiadająca nieokreślony zapach, zbliżony do zapachu mydła rodem z PRL-u. Raz byłem świadkiem jak pewna kobieta zrobiła w recepcji sporą awanturę z wyżej opisanego powodu. Co ciekawe, bazując na naszych dotychczasowych doświadczeniach, śmiałem się z żony, jak w domu pakowała do walizki szampon i żele pod prysznic. Zwróciłem jej uwagę, że jedziemy przecież do pięciogwiazkowego hotelu i niepotrzebnie zabieramy te kosmetyki. Do tej pory byliśmy w hotelach niższych kategorii i zawsze żele i szampony były i to nawet niezłej jakości. Inną ciekawostką na którą zwróciliśmy uwagę , to wyposażenie pokoju. Meble już nieźle podniszczone, raczej wymagające wymiany. Niektóre gniazdka elektryczne wyrwane ze ściany. Sprzęt noszący ślady naprawy taśmą klejącą, np. wąż suszarki (kiedyś koloru białego, a obecnie żółty i niezachęcający do od korzystania - dobrze, że żona zabrała własną suszarkę), czy kratka klimatyzacji. Kolejne zderzenie z "pięcioma gwiazdkami mieliśmy w restauracji. Pojemniki podtrzymujące temperaturę serwowanych dań przyklejone do blatów starymi niechlujnymi "glutami" silikonu. Podczas mojego pobytu starałem się jak mogłem, aby nie zwracać na nie uwagi. Ciekawym doświadczeniem dla mnie było otrzymanie czerwonego wina w plastikowym kubku, który był niedomyty. Nosił ślady ajranu. W sumie miałem namiastkę barw narodowych w Turcji. Zwróciłem uwagę barmanowi. Ten podszedł do zagadnienia profesjonalnie. Na moich oczach przelał wino z brudnego do czystego kubka. Rewelacja. Popatrzyłem na gościa i zostawiłem napitek na ladzie i odszedłem bez słowa. Ręce mi opadły. Kolejną sprawą potwierdzającą "wysoką kategorię hotelu" były stoliki przy parasolach na plaży. Nikt z obsługi nie czyścił ich po zakończonym dniu. Obsługa ze zdziwieniem patrzyła na mnie, kiedy z baru brałem płyn do dezynfekcji oraz ręczniki papierowe by wyczyścić stolik. Oceniając nasz pobyt należy wspomnieć, że znaleźliśmy też wiele plusów. Pierwszym z nich to jedzenie. Bardzo smaczne i urozmaicone. Duży wybór warzyw i owoców z czego byliśmy zadowoleni. O słodyczach nie będę pisać, gdyż tych praktycznie nie jedliśmy. Czyste alkohole nie były takie złe, ale rewelacji nie było. Drinków nie piliśmy, więc nie mam podstawy aby je oceniać. Poza nielicznymi wyjątkami obsługa w restauracji i w barach bardzo sympatyczna i uprzejma. Kończąc naszą ocenę wspomnę, że położenie hotelu jest rewelacyjne. Miejsce jest piękne i warte odwiedzenia mimo wyżej wspomnianych niedogodności i uchybień. Rozpatrując wypoczynek w Turunc Resort Hotel wziąłbym pod uwagę cenę. Uważam, że za tygodniowy pobyt można zapłacić do 3000 zł za osobę, mając przy tym świadomość, iż na miejscu trzeba przymknąć oko na pewne sprawy. Gdybym zapłacił w okolicach 4000 i wyżej wróciłbym, najdelikatniej rzecz ujmując mocno, mocno niepocieszony. Zapomniałbym dodać, że pokoje z oknami wychodzącymi na baseny, są wieczorami narażone na zadymienie z grilli na których przygotowywane są dania na kolację.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
polozenie hotelu max obsługa max pomimo ultra alko dostępne po dyskusjach z personelem. brak alkoholi importowanych w barkach mimo oferty.jedzenie monotematyczne.hotel ogóle zmęczony lazienki słabe ..zdj mogę udostępnić
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok pod względem lokalizacji, części wspólnych. Pokoje pozostawiają dość dużo do życzenia i powiedzieć że lata świetności mają za sobą, to może być mało Obsługa bardzo miła, pomocna, uśmiechnięta. Baseny i zatoka - super, dla rodziny z dziećmi idealne, do tego jeden basen, nazwijmy cichy, bez dzieci i muzyki. Jedzenie - bardzo dobre, lokalne smaki. Brak typowej kuchni kontynentalnej jak parówki czy jajecznica z kiełbaską :) Biuro Rainbow, no tu jest słabo. Zdjęcia pokoi na stronie Rainbow vs rzeczywistość to niezłe rybie oko, pokój duplex jest mały, 4 osoby to ciasnota. Wychodzi turysta z lotniska, widzi TUI i inne biura, a osoba z Rainbow zaspała i po jakimś czasie biegnie zziajana. Dojazd do hotelu, ciężka sprawa ponieważ jechaliśmy małymi autobusami, co wytłumaczyć można ilością zakrętów na ostatnim etapie trasy. Powrót - pozmieniane miejsca w samolocie (wcześniej zarezerwowane) bo ktoś nie umie czy mu się nie chciało przeliczyć miejsc po zmianie samolotu. Dla mnie to akurat istotne jak lecimy w 4 osoby aby siedzieć razem. Próby wyjaśnień z BOK można skazać na porażkę, nie da się i koniec. Info o odlocie i zbiórce - szukanie karteczek na tablicy. Rok 2022, inne biura potrafią to przesłać mailem, SMSem, może warto pomyśleć o zainwestowaniu w technologie. Ogólnie hotel polecam, Rainbow nie!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Turunc Resort jest pięknie położony i to jest niepodważalny argument za wyborem. Niestety dojazd do miejscowości odbywa się po bardzo krętej drodze dlatego odradzam ludziom o słabych nerwach. Co do samego Hotelu to lata świetności ma już dawno za sobą. Lobby czy stołówka jeszcze jakoś wyglądają jednak toalety, korytarze i pokoje pozostawiają wiele do życzenia. Wszędzie pełno niedoróbek i argumentów za podjęciem remontu. Uwaga odnośnie budynków. Kompleks składa się z 3 budynków ustawionych w kształcie U przy basenie (wg nas najlepsza lokalizacja) i 2 budynków odchodzących. My trafiliśmy do budynku nr 5 czyli najdalszego, czas dojścia od basenów i stołówki to nawet 10min., po drodze musicie przejść cały budynek 4 (przechodni) oraz korzystacie z 2 wind (w budynkach 4 i 5 gdyż położone są na sporym wzniesieniu). Za budynkiem nr 5 znajduje się mały aquapark (dalekie dojście). Windy też się zacinają! Sporo miejsc na leżakach. Fajne baseny, animacje, lokalizacja. Minusy: obsługa zachowuje się jakby dopiero się uczyła. Bardzo często kończyły się soki lub napoje, nawet herbata. Woda dostępna tylko w małych plastikowych kubeczkach. Jedzenie mi smakowało ale przez cały tydzień serwowane są te same dania. Na stołówce lepiej być na początku bo po godzinie zaczyna brakować jedzenia. Jedzenie przy basenie często w towarzystwie pszczół i os. Ocena: W tej cenie w zeszłym roku czuliśmy się dużo bardziej ugoszczeni i zrelaksowani. Tym razem po wyjeździe pozostał niedosyt, w autokarze okazało się, że nie tylko u nas. Hotel ledwo na 3 gwiazdki, a obsługa do przeszkolenia. W oferowanej cenie zdecydowanie lepiej wybrać coś innego a do miejscowości Turunc przypłynąć BOAT TAXI na godzinę (jest to naprawdę malutka mieścinka).
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na początku chciałem przestrzec przed ekipą sprzątającą. Dzień przed powrotem do Polski okradła nas sprzątaczka. Rzeczy schowane były w walizce zamkniętej na kłódkę z szyfrem, ale to nie powstrzymało pani. Pani przywłaszczyła sobie kilka ubrań mojej córki i żony oraz wyczyściła nas z euro, chociaż codziennie dostawała spore napiwki właściwie za nic, bo wody nie uzupełniała w lodówce, nie zmieniała ręczników, a czystość pokoju pozostawiała wiele do życzenia. Najlepsze jest to, że po zgłoszeniu incydentu hotel przejrzał monitoring, a po ustaleniu, że wchodziła tam tylko sprzątaczka właściwie nic więcej nie zrobiono. Menagerowi hotelu wystarczyło tylko jej stwierdzenie, że ona tylko sprzątała i było "no problem". Nie podjęli żadnych więcej kroków. Straciliśmy rzeczy i euro. Ona doskonale wiedziała co kraść, aby nie ponieść konsekwencji. Dla mnie jest to dno, jeżeli pracownik hotelu 5* okrada gości. Nie ważne co kradnie, ale kradzież jest kradzieżą. Uważajcie. Poza tym hotel fajnie położony, widoki przepiękne, jedzenie ok, wypocząć można, ale to zdarzenie na koniec zepsuło cały pobyt tam. Mieszkaliśmy w pokoju duplex, który faktycznie wymaga już odświeżenia, ale to nie było problemem. Trochę męczący transfer z lotniska.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony, ale ze względu na obsługę nie polecam i na pewno tam nie wrócę. Takie opinie słyszałam również od innych Polaków przebywających w hotelu w tym samym czasie. Hotel nie zasługuje na 5*, max naciągane 3*, a już na pewno nie można powiedzieć, że ma opcję ultra all inclusive. Moje uwagi umieszczam w opisach poniżej.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie zasługuje na max 4 gwiazdki za widoki a te zapierają dech w piersiach! Wieczny brak lodu do drinków, brak karty drinków i słaby angielski obsługi. Brudne szklanki i sztućce- Kelnerzy tylko opłukują i nic więcej. Rano na śniadanie brak normalnej kawy. Sok pomarańczowy- jeden wielki ulep. Restauracja a'la carte- rezerwacja 2 dni wcześniej. Przychodzimy i nie ma nas na liście- Dostałem puste menu. Godzina oczekiwania na jedzenie i kurczak surowy...Generalnie jedzenie dla mało wymagających. Dojazd do hotelu z lotniska- 2.5h z 15 minutową przerwą na jedzenie kierowcy- lot 2.5h i dojazd 2.5h...