Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie bez zarzutu. Widać znak czasu ale obsługa hotelowa rekompensuje pewne braki. Atrakcje dla dorosłych i dzieci jak najbardziej OK. Animacje SUPER. Warte polecenia na 7- dniowy wypoczynek z dzieckiem. Natomiast niemiłe zaskoczenie pojawiło się na miejscu i wynikało z konieczności przedłużenia doby hotelowej ze względu na późny wyjazd 22:50 ( dodatkowe 200 euro popsuło humor ). Niestety Rainbow sygnalizuje potencjalny dodatkowy koszt dopiero na miejscu podczas spotkania informacyjnego. Nie zależy mi na specjalnym traktowaniu ale tracąc jeden dzień ze względu na wczesny przyjazd do hotelu 6:00 ( doba liczy się od dnia wcześniejszego ) wg mnie RB powinno negocjować lepsze warunki dla osób z dziećmi którzy nie mogą koczować od 11:00 na recepcji do chwili wyjazdu w godzinach nocnych.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony. Niestety opis dotyczący, ze jest przeznaczony dla rodzin z dziećmi, nie do końca jest prawdziwy. Wszędzie gra bardzo głośna muzyka, która nie daje odpocząć, nawet do 1 w nocy. Animatorzy wciąż podchodzą i ma się uczucie nadgorliwości, musieliśmy się tłumaczyć dlaczego nie chcemy ćwiczyć. Ogolnie nie odpoczywa się tam, mimo, ze byliśmy przed sezonem i było jeszcze mało gości. Standard to mocne 2 gwiazdki. Jedzenie bardzo monotonne, ale każdy znajdzie coś dla siebie z uwagi na duży wybór, ale brak menu typowo pod małe dzieci. Palenie papierosów przez Gości podczas posiłku przy stoliku powoduje, ze palisz biernie razem z nimi. Niestety kraj arabski i daleko tu kulturalnego zachowania. Goście z Turcji są bardzo głośni i pyszni, chodzą jak goryle po wybiegu, trzeba im schodzić z drogi, jeżeli nie chce się zwady. Plaża niestety sprzątana bardzo pozornie, w popielniczkach leżą niedopałki papierosów. Ogolnie hotel bardzo brudny, wszędzie widać ząb czasu i brak gospodarza. Aquapark na gorze obiektu dosyć fajny.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel napewno nie zasługuje na 5*. Ogólnie wszędzie bródno. Kolejki w barach. Monotonne jedzienie. W restauracji plaga much.W barze przy basenie często brakowało alkoholu na co pracownicy tylko wzruszali ramionami i proponowali spacer do innego baru. Opcja sprzedawana przez biura ultra all inclusive nie istnieje w hotelu. W lobby barze po zapytaniu o rozszerzoną paletę alkoholi została nam pokazana jedna butelka whisky nieznanej marki.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsce położone jest w pięknej zatoce. Dla osób aktywnych i szukających przygód poza hotelem warto odwiedzić właśnie ten region. Jeśli mam opisać swoje wrażenie dotyczące hotelu to szczerze mówiąc nie wiem od czego zacząć. Chyba powinnam od tego ,że Rainbow sprzedaje usługę bez pokrycia. Operator nie sprawdza oferty i stanu hotelu, który sprzedaje. W hotelu jest ogólnie rzecz ujmując brud. Począwszy od pokoju, łazienki w pokoju, korytarzy, części basenowych i łazienek, w windach. Obsługa słabo mówi po angielsku. Jedzenie takie samo przez cały tydzień pobytu. W ofercie Ultra ALL Inclusive nie ma żadnej różnicy od All inclusive. Alkoholi importowanych nie było absolutnie żadnych. Hotel ma miano 5* a zasługuje na 2,5*. Jestem rozczarowana, że pomimo uwag nic się nie zmieniało.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Lokalizacja cudowna ale 3h jazdy od lotniska !!!! Organizacja wyjazdu ok. Z powodu niskiego poziomu serwowanych posiłków moja ocena jest to 1. Oferta wprowadza w błąd bo hotel nie spełnia standardu ULTRA ALLNCLUSIVE.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam! Właśnie wróciłam z mężem i córką z pobytu wakacyjnego z Hotelu Turunc. To był mój kolejny pobyt w Turcji. Jak co roku odwiedzamy kolejne miejsca i nowe Hotele. Jak do tej pory wszystkie hotele spełniały nasze wymagania i oczekiwania. 5 * hotele były naprawdę na najwyższym poziomie, zarówno pod względem wyglądu, czystości, urozmaiconego wyżywienia, dobrej jakości, przyzwoitych napojów, zarówno alkoholowych jak i bezalkoholowych, wyposażenia pokoi, itd. Niestety tym razem tego wszystkiego zabrakło. Jedyne co z oferty było, to niesamowite miejsce, bajka. Położenie hotelu, petarda, aż dech zapiera i to by było na tyle...właśnie czar pryska. Hotel nie odnowiony, to w sumie jeszcze byłoby do przeżycia...same pokoje nie pierwszej świeżości, ale sprzątane i czysto. Natomiast w samych poszczególnych budynkach na korytarzach brud, w restauracji, trudno o czysty wysprzątany gotowy stolik by przy nim usiąść, bywało że sprzątaliśmy sami. Śmieci walające się między stolikami. W miejscu gdzie znajdowały się czyste talerze, zdarzyło się wziąć brudne, skandal. Obsługa udawała, że tego nie widzi. Jedzenie, słabe...jakościowo i ilościowo. codziennie jedno i to samo. Zero owoców morza. Drinki, hmm pseudo pepsi z bazuką. Dramat. Brak kosmetyków w pokoju. Brak minibaru, jedynie woda była dostępna. Podsumowując...jedynie dzięki miejscu i położeniu hotelu wytrzymaliśmy te 11 dni. Natomiast Hotel napewno nie zasługuje na 5* jak dla mnie to naciągane 3.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu przepiękne cudowne widoki czysta woda,miasteczko małe ale urokliwe.Co do hotelu jestem osobą , raczej nie czepiającą się aby było co zjeść i w pokoju było czysto.Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek.Jedzenie przez 10 dni zimne , mięsa twarde i zawsze śmiałam się z ludzi , którzy pisali że posiłki są monotonne w tym hotelu są. Ogólnie wszędzie brudno , masę kubków talerzy i pływających w basenie plastikowych kubeczków po wodzie Obsługa obojętna na sprzątanie W jadalni pod dachem ściany koloru białego wyglądały raczej jak by je ktoś brzydko mówiąc obrzyga....Jedynym plusem hotelu jest cudowny widok ,zieleń Dodam coś o animacjach to śmiech na sali rano 2 min wygibasów przy pustym basenie , wieczorem muzyka przez 10 dni ta sama i to tyle .Moim zadaniem i mojej rodziny 3 gwiazdki i to tylko za widoki na pewno nie pojadę już do tego hotelu ,dodam że jeżdżę do każdego po dwa razy ......nie polecam
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Napewno hotel nie zasługuje na 5*. Słabe 4 max. Dojazd z hotelu do lotniska drogą śmierci... zawijasy góry... dla osób o mocnych nerwach. Pokoje... no cóż... pościel z plamami, ściany brudne. Jedzenie Ok, obsługa tez jak najbardziej. Daleko od lotniska,na jakiekolwiek wycieczki 2 -3 godziny bujania w autkoarze... zostaliśmy poinformowani ze dostaniemy paczki z prowiantem na wyjazd bo był rano... no Pacek nie było... salami ser bułka (nawet masła nie bylo) ... I kazali robic kanapki. Aquapark,to za duO powiedziane... parę zjeżdżalni. Napewno tam nie pojadę 2 raz. Bylam w hotelu w turcji 5* i ten hotel to naprawdę słabe 4.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędzaliśmy wakacje w sierpniu 2022 w hotelu Turunc Resort - grupa 10 osób (piszę w imieniu wszystkich). Uważamy, że hotel ten powinien otrzymać nazwę NIE DZIAŁA - MINUSY :( 1) Notoryczny problem z działaniem klimatyzacji - niesprawna, wymagająca restartu nawet kilkanaście razy w ciągu dnia, kilka razy wysyłano pracownika do naprawy klimatyzacji, jednak po kilku nieskutecznych próbach naprawy przydzielono inne pokoje 2) Powtarzający się problem z kartami otwierającymi pokój - wielokrotny restart kart w recepcji w celu otwarcia pokoju. 3) Brak częstego dostępu do alkoholi importowanych, mimo wykupionej opcji ultra all inclusive. 4) Brudno - w trakcie 15 dniowego pobytu pokoje zostały posprzątane 2 razy, bez użycia odkurzacz, płynu do dezynfekcji wc, pościel zmieniona 1 raz, samodzielne częste przynoszenie papieru toaletowego i wyrzucanie śmieci, korytarze brudne - zaplamione, rzadko odkurzane wykładziny, na korytarzach wystawione przez ekipę sprzątającą szklanki, butelki, inne rzeczy tj. klapki, sprzęt basenowy itp. - usuwanie ich nawet po 2 dobach, dodatkowo ekipa sprzątająca powolna, mało zorganizowana, na stołówce często niedomyte naczynia i sztućce. 5) W pokojach do gier częsty brak sprawnego sprzętu np. uszkodzone paletki do tenisa stołowego. 6) Pierwszy raz podczas wieloletniego podróżowania spotkaliśmy się z żądaniem przez osobę pracującą na stołówce dodatkowej zapłaty za wykonanie pizzy z serem, mimo, że nie brakowało składników do jej wykonania, podczas wnoszenia walizek przez pracownika obsługi bardzo wymowny brak chęci wyjścia z przydzielonego pokoju - oczekiwanie na zapłatę napiwku. 7) Hotel wymagający remontu - odmalowania ścian, wymiany wykładzin, wymiany armatury itp. PLUSY :) 1)Położenie hotelu z pięknymi widokami. 2) Jedzenie w miarę dobre choć dość monotonne, pierwszy raz spotkałam się, aby w hotelu 5 gwiazdkowym podczas 15 dniowego pobytu nie było np. owoców morza. 3) Polki pracujące w figlo klubie bardzo miłe i zaangażowane. NASZYM ZDANIEM HOTEL TURUNC RESORT JEST HOTELEM, CO NAJWYŻEJ 3 GWIAZDKOWYM. PRZEDSTAWIONE MINUSY NIE POWINNY MIEĆ MIEJSCA W HOTELU 5 GWIAZDKOWYM. NASZYM ZDANIEM HOTEL TURUNC RESORT MA PROBLEM Z ODPOWIEDNIM PLANOWANIEM ORAZ PRZYDZIELANIEM ZADAŃ PRACOWNIKOM PRZEZ MENEDŻERA.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niestety nie spełnia standardu 5*. Budynki różnią się znacznie standardem w pokojach i tu można ocenić pokoje od 2 do 3 gwiazdek maksymalnie. W starszych budynkach w pokojach odchodząca tapeta, odpadający tynk na ścianach. Łazienki niczym z czasów PRL, zagrzybiony silikon, brak jakichkolwiek kosmetyków. W nowszych budynkach nieco lepiej ale również max.3*. Ogromny problem ze zmianą pokoju, menadżer hotelu wręcz niemiły i obojętny na wszystko, tlumaczył brakiem pokoju.Dopiero po interwencji u rezydenta udało się nagle znaleźć lepszy pokój. W restauracjach ciągły brak sztućców. Jedzenie ok, natomiast w barach drinki i napoje bardzo słabej jakosci. W lobby barze mimo opcji ultra all inclusive brak importowanych alkoholi, trzeba było się upominać za każdym razem o lepszy alkohol spod lady. Plaża i aquapark ok, widoki piękne, ale to nie wszystko.