Opinie o Turunc Resort

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(767 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    BEZ TYTUŁU

    ELWIRA HELENA, BYTOM ODRZANSKI 17.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    PIĘKNE WIDOKI, RESZTA BEZ WRAŻEN,JEDZENIE CODZIENNIE TO SAMO,MAŁO ATRAKCJI DLA DZIECI ( ZABAW Z INNYMI DZIEĆMI) PANIE SIE TAM NIE SPISAŁY:(

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    nie polecam

    Anna 22.07.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    obiekt nie przygotowany na gości, część atrakcji zamknięta sale w trakcie remontu. dopłata za hotel przy nocnym odlocie gdzie było może 1/3 zajętych miejsc biuro podróży nie zapewniło nam wystarczającej pomocy

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    hotel i wycieczki

    Elżbieta, Łódź 04.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    BARDZO słaby hotel, jedzenie kiepskie, mało urozmaicone, łazienka bez wentylacji, klima słaba w ciągu dnia a raptem od około 4/5 nad ranem robi się zimno, przykrycia bo to ani prześcieradło ani koc są szorstkie. Nie ma mini baru w lodówce w pokoju tylko woda. Jeszcze się nie spotkałam, żeby w „5” gwiazdkowym hotelu nie było napojów. Barmani starają się robić lepsze drinki ale niestety baaardzo słabe alkohole, soki to poprostu woda z syropem (obrzydliwe w smaku), nawet w lobby trzeba prosić żeby podkręcili klimatyzacje bo nie ma czym oddychać. Trzeba się prosić o sztućce, nic nie dokładają. Późne śniadania niby do 11 ale o 10.30 już wszystko jest zabrane. Szaszłyki i kebab często są zwyczajnie nie wypieczone dobrze, bo lecą na szybkość. Po kilku dniach już byliśmy tak głodni że szliśmy na miasto coś zjeść.. Widoki są bardzo ładne ale ciężko przy tylu niedogodnościach wytrzymać 11 dni, Ci co byli 7 dni to jakoś dają radę. Jeśli chodzi o wycieczki…. Hmmm są 2 razy droższe niż proponują na mieście 2 min od hotelu, pomijając to Efez przereklamowany… bez ładu i składu pomieszane epoki, więc to znaleźli to poskładali jako tako, dołożyli trochę betonu i stoi.. Dom Matki Boskiej ma oryginalny tylko fundament, ale urokliwe miejsce. „Świątynia Artemidy” to jakaś pomyłka, bo to poprostu kolumna na środku pola! 14 godz w trasie nie jest warte by to obejrzeć. Ruiny w Side były ładniejsze.. Wycieczka na Rodos okazała się najlepsza.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam!

    Jolanta Górecka 14.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Pobyt sierpień 2022 . Hotel nie zasługuje na ***** moim zdaniem *** to maksimum.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Tak sobie

    Adam, Białystok 17.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Ogólnie pobyt ok. Hotel wymaga odnowienia. Ogólnie pokój czysty, codziennie sprzątany, jednak łazienka wola o pomstę do nieba. Kabina prysznicowa stara, zakamieniona, syfiasta, z odpływu śmierdziało, zapychało . Obsługa hotelu bardzo miła i przyjazna. Jedzenie: z jednej strony duzy wybor i w smaku jedzenie dobre, ale codziennie było to samo. Dużo wybór z kuchni tureckiej kebaby, jagnięcina... ichniejsza Pizza, podpłomyki pycha... Atrakcje: aquapark dość mały jak na Turcję, ale mimo to można było się w nim wybawić. a Animatorki Polki . W trakcie dnia jak wszędzie rzutki, wodny aerobik, klub dla dzieci, siatkówka, piłka wodna. Wieczorem animacje dla dzieci i dorosłych, prowadzone przez lokalnych animatorow, szczerze mówiąc dość nudne. Do miasta można dostać się jedynie taksówką . My korzystaliśmy tyko z taksówki wodnej. Za trzy osoby płaciliśmy 19eur w jedną stronę. Takaowka wodna pływa do miasta co godzina, płynie w jedną stronę prawie godzinę. Widoki piękne po drodze. Marmaris piękne miasto, jednak podróż w obie strony to 2 godziny. Obok hotelu Turunc stragany, teoretycznie jeśli ktoś jedzie odpocząć bez zwiedzania i na zakupy, nie musi się ruszać z hotelu i pływać do Marmaris. Bary otwarte do 2 w nocy. Ogólnie położenie hotelu cudo. Hotel między górami, w zatoczce, na prawdę jest tam pięknie . Droga do hotelu to dodatkowa atrakcją. Trzeba się do niego dostać busem jadącym górski poboczem bez zabezpieczeń. Ogólnie widoki piękne, jednak nie wróciłbym do tego hotelu po raz kolejny.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Kiepsko, bardzo kiepsko

    Piotr i Aga 30.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pokoje w hotelu w większości są w bardzo złym stanie – stare, zniszczone, wyglądające jakby od lat 80. nic w nich nie zmieniano. Dopiero po interwencji udało nam się przenieść do bloku C, gdzie część pokoi była wyremontowana, jednak i tak standard odbiegał od tego, czego można się spodziewać za taką cenę. Jedzenie bardzo monotonne – codziennie praktycznie to samo, brak owoców, mało urozmaiconego menu. Zdecydowanie poniżej oczekiwań, szczególnie dla rodzin z dziećmi, które potrzebują bardziej zróżnicowanej diety. Na plus można zaliczyć atrakcje dla dzieci – fajny aquapark. Hotel ma potencjał jako miejsce dla rodzin, ale niestety kluczowe kwestie, takie jak komfort zakwaterowania i jakość wyżywienia, są dużym rozczarowaniem. Nie polecam osobom, które liczą na wygodne i nowoczesne warunki. Hotel wymaga pilnej modernizacji i poprawy standardu usług.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Najdroższe wakacje, a niestety z najniższym standardem.

    Tobiasz i Jola, Katowice 16.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Niestety, nasze wakacje okazały się ogromnym rozczarowaniem. Choć był to jeden z najdroższych wyjazdów all inclusive, jakie zrealizowaliśmy, jakość pobytu była zdecydowanie najgorsza. Zostaliśmy zakwaterowani w budynku D, który – jak nas poinformowano – jest „najlepszym, wyremontowanym” segmentem hotelu. Jeśli to jest ich wersja standardu 5-gwiazdkowego, to trudno to sobie wyobrazić. Pokój nie zasługiwał nawet na 1 gwiazdkę – wnętrze stare, zniszczone, meble i wystrój przypominały lata 90. Łazienka była w takim stanie, że wręcz brzydziliśmy się z niej korzystać. Zgłosiliśmy problem i po 3 dniach otrzymaliśmy inny pokój, który… wyglądał identycznie. Okazało się, że taki po prostu mają standard i innego nie oferują – co przy tej cenie i deklarowanych gwiazdkach (nawet jeśli lokalnych) jest bardzo rozczarowujące. Jedzenie również pozostawiało wiele do życzenia – monotonne, codziennie to samo. Wcześniej korzystaliśmy z tańszych pakietów all inclusive, gdzie codziennie pojawiały się ciekawe dodatki typu sushi czy lokalne dania. Tutaj – przy "ultra all inclusive" – nie było żadnych udogodnień, które by to uzasadniały. Na plus: piękne widoki, dobre położenie hotelu i fajne atrakcje na zewnątrz (baseny, zjeżdżalnie), ale niestety aqua park i baseny również wymagają już gruntownej renowacji. Obsługa to kolejny problem: większość pracowników nie mówi po angielsku, co w 5-gwiazdkowym resorcie jest niedopuszczalne. Barmani to uczniowie lub praktykanci – nie znają nazw drinków ani języka, co znacząco wpływało na komfort. Jedyny wyraźny plus to ekipa animacyjna – bardzo zaangażowane, sympatyczne osoby, które starały się ratować atmosferę i organizować ciekawe zajęcia. Nie polecamy tego hotelu osobom, które przyzwyczajone są chociażby do podstawowych standardów wypoczynku. Obiekt wymaga pilnej renowacji, poprawy jakości pokoi i obsługi oraz dostosowania poziomu usług do ceny i obietnic marketingowych. Niestety – wielki zawód.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    NIGDY WIECEJ

    Marta 30.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    5 gwiazdek zgadzałoby mi się tylko ze sprzątaniem pokoju raz na 5 dni. dobrze, że mąż potrafił naprawić klimatyzator bo byśmy się ugotowali. gdyby ten wyjazd kosztował połowę mniej to może szukanie upranych ( bo nie czystych) ręczników i wody butelkowanej w schowkach dla personelu można by było uznać za jakąś formę gry terenowej ale nie była to tania zabawa więc jednak człowiek oczekuje jakiegoś poziomu obsługi. próbowaliśmy zgłaszać w recepcji ale akurat nie było nikogo kto rozumie po angielsku, za to na dodatkowo płatne usługi typu spa to potrafią nagabywać przez cały dzień w każdym języku. jedzenie, nawet jeśli wyglądało inaczej to smakowało codzienne tak samo czyli wcale- nawet nie dało się dosolic bo sól w solniczkach zamoknięta. Basen nawet fajny ale trzeba uważać na szkło no i ja akurat nie czerpię przyjemności z leżakowania w kłębach dymu z papierosów i cygar ale to już co kto lubi. nieopatrznie zabraliśmy córkę na spotkanie z rezydentem więc gdy usłyszała o wycieczce na turecką amazonkę gdzie można spotkać żółwie to nie było wyjścia i trzeba było pojechać- oczywiście żadnych żółwi nie było bo przy takiej ilości motorówek to chyba tylko jakiś żółw samobójca pchałby się na plażę ku uciesze turystów a gdybyście chcieli kupować herbatę z granatu - to polecam wielokrotnie tańszy w Polsce suszony hibiskus. jak to trafnie określiła przewodniczka „witamy w Turcji”. na świeżo po powrocie mam postanowienie nigdy więcej tam nie jeździć na wakacje, no i jakikolwiek inny wyjazd z Rainbow też na razie pod dużym znakiem zapytania.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Pseudo-wypoczynek w hotelu Turunc Resort

    Beata, Poznań 03.09.2021 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    W dniach od 26.08 do 02.09 przebywałam wraz z córka w hotelu Turunc Resort w Turcji. Zgodnie z zawartą umową z biurem podroży Rainbow, Turunc Resort to hotel o standardzie 5 gwiazdek. Oczekiwałam wiec standardu, który odpowiada tej kategorii hotelowej. Był to mój drugi pobyt w tym hotelu; poprzednio byłam w Turunc w 2009 roku i byłam bardzo zadowolona z jakości oferowanych tam wtedy usług. Warunki, jakie zastałam jednak w trakcie tegorocznego pobytu zaskoczyły mnie bardzo negatywnie. Nie odpowiadały one w żaden sposób zapisom umowy zawartej z biurem Rainbow. Nie rozumiem jak to możliwe, że taka oferta została zaproponowana klientom Biura. Szczegółowe uwagi wymieniłam poniżej.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Stosunek do Gościa

    Dariusz, Łuków 19.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Przedłużenie doby hotelowej - 200 euro. To już nie jest bezczelność - to chamstwo. Na tydzień pobytu tylko raz wymienione ręczniki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem