Opinie o Turunc Resort

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(721 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    Hoyel niebezpieczny

    Niezadowolona wczasowiczka 27.07.2021

    Podczas pobytu doszło do pobicia polskiego turysty przez wczasowicza narodowości tureckiej. Cała sprawa została przez hotel zatajona A polski turysta został uciszony. Nawet polska rezydentka nie starała się pomóc, działała w interesie Rainbow. Ze względu na bezpieczeństwo na naszą prośbę przeniesiono Nas do rodzimego hotelu Turunc Premium . Jednak ten hotel nie posiadał atrakcji dla dzieci , które posiada Turunc Resort. Niesmak do dnia dzisiejszego pozostał. Zdecydowanie nie polecam

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    11 dni w Turunc Resort

    Marek, --- 04.10.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel zasługuje max na 3 gwiazdki pokoje maja lata świetności dawno za soba. Pokoje rzadko sprzątane. Wszędzie zdecydowanie brudno. Kelnerzy nie nadążają sprzątać stoliki. Jedyny plus świetne widoki woda w morzu ciepła baseny tez na plus jest ich dużo. Ale hotel nie wart tej ceny i nie ma co się nakręcać na 5 gwiazdek. Animacje fajne co wieczor tance.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    BRUD...BRUD...BRUD

    Bodzia 29.09.2022

    Malownicze położenie to jedyny atut tego hotelu - chociaż 2,5 godz transfer z lotniska jest uciążliwy. Poza tym wszechobecny BRUD począwszy od lepkich niewycieranych stolików, poprzez brudną aż "wyświeconą" tapicerkę w lobby barze, niedomyte talerze przy posiłkach (na prawdę trzeba przyglądać się każdemu talerzowi aby nie wziąć z zaschniętymi resztkami jedzenia) aż po pokój...brudne podłogi, brudną mini chłodziareczkę a w szczególności obrzydliwą łazienkę- takiego SYFU to nie widziałam. Grube warstwy czarnej pleśni. Od razu zgłosiłam to w recepcji- niestety nie znamy dobrze j.angielskiego a tureckiego wcale, musiałam się więc posiłkować tłumaczem Google. Zgłosiłam to też na spotkaniu rezydentce- coś zapisała, ale generalnie była bardziej zainteresowana sprzedażą wycieczek fakultatywnych. Po wspomnianej interwencji wymieniono "po łebkach" silikon na dole kabiny prysznicowej z zastrzeżeniem że nie możemy z niej korzystać przez kilka godzin...i na tym się skończyło sprzątanie- nie umyto dosłownie nic. Deklarowana zmiana pościeli co 3 dni to też fikcja. Pechowo mąż zranił się w nogę i mimo opatrunku - pościel została nieznacznie pobrudzona- nie została zmieniona ani raz podczas tygodnia pobytu- "zaprałam" ją sama i podobnie umyłam chłodziarkę. Odechciało mi się latać na Recepcję gdzie momentami byłam niewidoczna dla personelu a ograniczenia językowe też nie ułatwiały sprawy. Szkoda było czasu i nerwów - przetrwaliśmy do wyjazdu. Hotel z zewnątrz bardzo ładny ale w środku bardzo zużyty...przynajmniej "nasz" budynek A . Mogę w pewnym sensie zrozumieć starsze podniszczone wyposażenie, ale nie jestem w stanie zaakceptować takiego brudu i lekceważenia klienta. Nikomu nie polecę tego hotelu mimo urokliwej lokalizacji- z pewnością nie zasługuje na 5*...może 3* chociaż ten SYF w łazience jest poza skalą. Jestem bardzo ciekawa czy Rainbow opublikuje tę opinię...dołączę też zdjęcia

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Opinia krytyczna

    Katarzyna, Warszawa 25.07.2019

    Oceniam krytycznie wyjazd: nocny lot tam i nocny powrót do Warszawy. Kombinacja trzech autokarów bezsensowna z przesiadką tam i z powrotem w środku nocy; dzieci zmęczone i rozdrażnione. Zameldowanie o 4 nad ranem w hotelu: obecny jeden pracownik recepcji wydający klucze, procedura trwa kolejne 2,5-3 godziny. Zmuszono nas do męczącej procedury meldunkowej i to jest skandal. Hotel od lat nieremontowany, co widać po wyglądzie łazienek i mebli. Podarte abazury lampek nocnych, brak żarówki. Brudna, zardzewiała lodówka w pokoju. Jedzenie codziennie takie samo. Wyjątek dwie kolacje rybne (świeże ryby z grilla). Lody toksyczne, dzieci po ich spróbowaniu pluja lub wymiotują. Ogromnym nadużyciem jest rekomendowanie tego hotelu turystom. Wi- fi praktycznie nie działa, trzeba ubłagać pracownika recepcji, żeby podał inny kod dostepu do internetu, bo przyznany na numer paszporu nie działał, albo się zawieszał. Barmani nie wiedzą co to mojito, co to są w ogóle jakiekolwiek drinki. Maksymalnie daje 2,5 gwiazdki, a z wielkim nadużyciem 3 gwiazki. Jestem szczerze rozczarowana tym hotelem, a jeszcze bardziej arogancją Rainbow do tak śmiałego oferowania rzekomych naciaganych pięciu gwiazdek polskim klientom, zwazywszy, że w moim przypadku i moich dzieci gościlismy już na wypoczynku organizowanym w ub. roku na Rodos także przez Rainbow. Wstyd oferować dotychczasowym klientom podobne paskudztwo. Będę upubliczniać moją opinię na innych forach, bo nie licze na to, że ta opinia zostanie opublikowana przez Rainbow. Wstyd mi za godzenie się przez Rainbow na takie goszczenie polskich turystów w hotelu, w którym rzekomo to Rainbow ma większość swoich turystów (jeden recepcjonista w środku nocy meldujący przez 3 godziny trzy autokary polskich turystów!) . Szczegóły składające się na komfort pobytu w hotelu budzą moje zasatrzeżenia, bo przecież nie krajobraz, położenie resortu, dostęp do morza czy dobra infrastruktura basenowa, które w przypadku tego hotelu oferują optymalny komfort. Z przykrością piszę tę opinię i zrażona , z pewnością będę w przyszłości podchodziła ze sceptycyzmem do innych ofert biura podróży Rainbow. Z poważaniem, Katarzyna Zendel

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    BEZ TYTUŁU

    ELWIRA HELENA, BYTOM ODRZANSKI 17.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    PIĘKNE WIDOKI, RESZTA BEZ WRAŻEN,JEDZENIE CODZIENNIE TO SAMO,MAŁO ATRAKCJI DLA DZIECI ( ZABAW Z INNYMI DZIEĆMI) PANIE SIE TAM NIE SPISAŁY:(

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    nie polecam

    Anna 22.07.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    obiekt nie przygotowany na gości, część atrakcji zamknięta sale w trakcie remontu. dopłata za hotel przy nocnym odlocie gdzie było może 1/3 zajętych miejsc biuro podróży nie zapewniło nam wystarczającej pomocy

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    hotel i wycieczki

    Elżbieta, Łódź 04.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    BARDZO słaby hotel, jedzenie kiepskie, mało urozmaicone, łazienka bez wentylacji, klima słaba w ciągu dnia a raptem od około 4/5 nad ranem robi się zimno, przykrycia bo to ani prześcieradło ani koc są szorstkie. Nie ma mini baru w lodówce w pokoju tylko woda. Jeszcze się nie spotkałam, żeby w „5” gwiazdkowym hotelu nie było napojów. Barmani starają się robić lepsze drinki ale niestety baaardzo słabe alkohole, soki to poprostu woda z syropem (obrzydliwe w smaku), nawet w lobby trzeba prosić żeby podkręcili klimatyzacje bo nie ma czym oddychać. Trzeba się prosić o sztućce, nic nie dokładają. Późne śniadania niby do 11 ale o 10.30 już wszystko jest zabrane. Szaszłyki i kebab często są zwyczajnie nie wypieczone dobrze, bo lecą na szybkość. Po kilku dniach już byliśmy tak głodni że szliśmy na miasto coś zjeść.. Widoki są bardzo ładne ale ciężko przy tylu niedogodnościach wytrzymać 11 dni, Ci co byli 7 dni to jakoś dają radę. Jeśli chodzi o wycieczki…. Hmmm są 2 razy droższe niż proponują na mieście 2 min od hotelu, pomijając to Efez przereklamowany… bez ładu i składu pomieszane epoki, więc to znaleźli to poskładali jako tako, dołożyli trochę betonu i stoi.. Dom Matki Boskiej ma oryginalny tylko fundament, ale urokliwe miejsce. „Świątynia Artemidy” to jakaś pomyłka, bo to poprostu kolumna na środku pola! 14 godz w trasie nie jest warte by to obejrzeć. Ruiny w Side były ładniejsze.. Wycieczka na Rodos okazała się najlepsza.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam!

    Jolanta Górecka 14.08.2022

    Pobyt sierpień 2022 . Hotel nie zasługuje na ***** moim zdaniem *** to maksimum.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Tak sobie

    Adam, Białystok 17.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Ogólnie pobyt ok. Hotel wymaga odnowienia. Ogólnie pokój czysty, codziennie sprzątany, jednak łazienka wola o pomstę do nieba. Kabina prysznicowa stara, zakamieniona, syfiasta, z odpływu śmierdziało, zapychało . Obsługa hotelu bardzo miła i przyjazna. Jedzenie: z jednej strony duzy wybor i w smaku jedzenie dobre, ale codziennie było to samo. Dużo wybór z kuchni tureckiej kebaby, jagnięcina... ichniejsza Pizza, podpłomyki pycha... Atrakcje: aquapark dość mały jak na Turcję, ale mimo to można było się w nim wybawić. a Animatorki Polki . W trakcie dnia jak wszędzie rzutki, wodny aerobik, klub dla dzieci, siatkówka, piłka wodna. Wieczorem animacje dla dzieci i dorosłych, prowadzone przez lokalnych animatorow, szczerze mówiąc dość nudne. Do miasta można dostać się jedynie taksówką . My korzystaliśmy tyko z taksówki wodnej. Za trzy osoby płaciliśmy 19eur w jedną stronę. Takaowka wodna pływa do miasta co godzina, płynie w jedną stronę prawie godzinę. Widoki piękne po drodze. Marmaris piękne miasto, jednak podróż w obie strony to 2 godziny. Obok hotelu Turunc stragany, teoretycznie jeśli ktoś jedzie odpocząć bez zwiedzania i na zakupy, nie musi się ruszać z hotelu i pływać do Marmaris. Bary otwarte do 2 w nocy. Ogólnie położenie hotelu cudo. Hotel między górami, w zatoczce, na prawdę jest tam pięknie . Droga do hotelu to dodatkowa atrakcją. Trzeba się do niego dostać busem jadącym górski poboczem bez zabezpieczeń. Ogólnie widoki piękne, jednak nie wróciłbym do tego hotelu po raz kolejny.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Kiepsko, bardzo kiepsko

    Piotr i Aga 30.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Pokoje w hotelu w większości są w bardzo złym stanie – stare, zniszczone, wyglądające jakby od lat 80. nic w nich nie zmieniano. Dopiero po interwencji udało nam się przenieść do bloku C, gdzie część pokoi była wyremontowana, jednak i tak standard odbiegał od tego, czego można się spodziewać za taką cenę. Jedzenie bardzo monotonne – codziennie praktycznie to samo, brak owoców, mało urozmaiconego menu. Zdecydowanie poniżej oczekiwań, szczególnie dla rodzin z dziećmi, które potrzebują bardziej zróżnicowanej diety. Na plus można zaliczyć atrakcje dla dzieci – fajny aquapark. Hotel ma potencjał jako miejsce dla rodzin, ale niestety kluczowe kwestie, takie jak komfort zakwaterowania i jakość wyżywienia, są dużym rozczarowaniem. Nie polecam osobom, które liczą na wygodne i nowoczesne warunki. Hotel wymaga pilnej modernizacji i poprawy standardu usług.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem