Opinie klientów o Kemal Bay

4.5 /6
98 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Marek Łódź 06.05.2024
Termin pobytu: czerwiec 2022

wszystko ok

hotel już ma swoje lata. udało nam się trafić na super cenę i biorąc ją pod uwagę, byliśmy bardzo zadowoleni. gdyby nie super cena,napewno można ponarzekać. w hotelu było dużo rosjan.

4.5/6

ALA 23.07.2019

Lipiec 2019

Hotel ogólnie w porządku, pokoje sprzątane codziennie, codziennie uzupełniana woda w pokoju (1,5 l), na stołówce też każdy znajdzie coś dla siebie (nie każde mięso było smaczne, ale za to polecam świeżo smażone ryby oraz desery-torty). Leżaki na basenie są rezerwowane przez gości już od 7:00 (pewnie z uwagi na Wi-Fi które działa tam bez zarzutu), po 9 raczej już małe szanse na znalezienie wolnego leżaka. Ale na plaży przy której jest hotel nawet koło 10:00 da się znaleźć wolne leżaki. Co do plaży, to trzeba uważać na większe kamienie na które często można trafić stopą. Minusem są drinki w barze przy basenie, praktycznie sam sok. Na coś lepszego można liczyć po wyrzuceniu napiwku. Ale wieczorny bar na tarasie jak najbardziej ok. W hotelu kilka sklepów, do centrum miasteczka kilka km, więc pieszo nie da rady ale przy wyjściu z hotelu można bez problemu złapać busika (koszt 1 Eur lub $ za os.). Nie polecam wycieczek fakultatywnych: do Pamukale (zajęla 20h :( ) a wycieczka do Alanyi była z niemiłą przewodniczką i do tego przy mnogości propozycji czasu wolnego była na to tylko niepełna godzina. 90 % gości w hotelu to Rosjanie, dla nas akurat bez znaczenia.

4.5/6

Adam, Kraków 14.05.2019

ocena organizacji pobytu

niestety mala kompetencja rezydenta wymuszone postoje w czasie transferu z lotniska do hotelu i odwrotnie prym wiedzie kierowca/takie uklady/pozorne zainteresowanie problemem turysty chodziaz wydaje sie ze jest udawana zyczliwosc a temat ostatecznie nie zostaje zalatwiony.Hotel fajny ale zakwaterowanie nieadekwatne malo doinformowane zaleznie od pory roku/pokoj zimny wilgotny z zapachem -szczesliwie boss zgodzil sie po rozmowie zamienic i to bylo wspaniale.Na 8 dni pobyt 6 dni przy wyjezdzie i przy przyjezdzie kompletnie nie zabezpieczono wyzywienia /wyjazd 7.00 o godz 6.50 nie wyrazono zgody na zjedzenie sniadania zabroniono wziecia czego kolwiek .Rezydent nie staral sie byc w tym momencie obecny twierdzil ze bylo podobno uzgodnione /bylo nas 5 osob/potem tracilismy czas na bezsensowny postoj w przdroznym markecie.

4.0/6

ANNA, 07.08.2021

Kemal Bay

Największą zaletą hotelu to usytuowanie w pięknej zatoce. Hotel nie jest molochem. Ma ok 300 pokoi. Wszysto jest blisko restauracja plaża basen bar. Można spacerować wzdłuż plaży po całej zatoczce. Przestronne odnowione pomoje i łazienki.Wady: głośna muzyka w ciągu dnia przy basenie a że hotel kameralny słychać ja w pokojach. Dyskoteka z sąsiedniego hotelu codziennie do północy. Brak klimatyzacji w korytarzach lobby restauracji. Zgroza!!!Większość gości to Rosjanie. Słabe animacje.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem