Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w porządku poza tym że obsługa lepiej zna rosyjski niż angielski i za każdym razem pierw zwracała się do nas po rosyjsku. Niestety 80% gości to rosjanie co naprawdę przeszkadza. Dwa razy mieliśmy scysję z nimi o leżaki przy basenie bo oni tam chcieli leżeć. Obsługa nie radzi sobie z problemem niewystarczającej liczby leżaków. Zwierzęta na obiekcie potrzebują opieki weterynaryjnej ale nikt nie wydaje się tym przejmować. Są traktowane jak zabawki. Byliśmy w lepszych miejscach, nie warte miejsce swojej ceny.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w tym hotelu 5 lat temu, wróciłam mając dobre wspomnienia. Niestety teraz się zawiodłam, hotel nastawiony typowo na gości zza wschodu. Obsługa pracuje jak za karę, na palcach jednej ręki można wyliczyć miłych barmanów czy kelnerów. Najbardziej jednak rozbroił mnie aquapark, niby fajny, ale co z tego jak do zjeżdżalni pontonowej został gościom udostępniony JEDEN podwójny ponton i TRZY pojedyncze, jak na tyle osób korzystających to śmieszne. Napisałam w tej sprawie do Guest Relation i pani odpisała, ze to ze względów bezpieczeństwa :) Ze względu na dzieci zawsze wybieramy hotele z fajnymi aquaparkami i nigdy z taką sytuacją nie mieliśmy do czynienia. Bar z możliwośći samodzielnego wyciskania soków czynny był tylko w dniu przyjazdu, tj 15 października, w kolejne dni niedostępny. Biuro Rainbow niestety tez nas zawiodło. Rezerwacja zrobiona ponad rok temu w sierpniu 2022 r na termin 14 - 21 październik 2023, wylot z Poznania. Dość krótko przed wyjazdem otrzymaliśmy informację, ze wylot z Poznania odwołany i możemy zmienić na Wrocław, Warszawę lub Katowice. Zdecydowaliśmy sie na Wrocław, ponieważ była fajna godz wylotu 2.05, czym bliżej wyjazdu tym niekorzystniej ta godzina sie zmieniała, docelowo wylecieliśmy 18:30, w hotelu byliśmy z soboty na niedzielę po 2 w nocy, w drogę powrotną również zabrano nas o godz 2, więc z 8 dni zrobiło nam sie 6 dni. Generalnie TURCJĘ bardzo polecam, wracam co roku od 8 lat, hotel niekoniecznie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel daleko położony od lotniska co podczas transferu z lotniska do hotelu i w dodatku nie klimatyzowanym autokarem jest męką.Hotel ogromny stołówki nie adekwatne do osób zameldowanych, brak miejsc na stołówce jedzenie jedno i to samo przewaga polskiej nacji a pomimo tego język tylko Ruski i Angielski i jeszcze dużo negatywów lecz nie warto opisywać jednym słowem nie polecam są lepsze hotele
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie zimne i monotonne, woda w aquaparkach zimna - dzieci nie chciały z nich korzystać. Obsługa nastawiona na gości narodowości rosyjskie której było bardzo dużo. Hotel moloch, jak zwykle za mała ilość leżaków przy basenach w stosunku do ilości gości. Plaża bardzo fajna, piaszczysta. Długo było płytko więc idealna dla małych dzieci. Właściwie ta plaża to jedyny atut tego hotelu. Nie pojechałabym tam drugi raz.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wrażenia średnie,:zbyt duży moloch, zbyt dużo osób narodowości rosyjskiej, rezydentka bez polotu( praca za karę)
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mimo, że hotel jest naprawdę ładny - obecność ruskich wszystko psuje. Dostaliśmy pokój bez widoku, dokładnie tak. Próba zmiany nie przyniosła rezultatu. W recepcji nie liczni znają język angielski to samo barmani. Większość z obsługi mówi po rusku. Jadalnia- owszem duża i niby wybór ogromny, ale ciągle to samo. Żadnych owoców morza, różne rodzaje mies w sosach i jakiś jeden wybór co wieczór inne mięso grillowane. Jedyne owoce jakie były to jabłka i gruszki, raz pojawiły się banany( wiec słabo!) A na dodatek ludzie którzy nie znają żadnych zasad, podchodzą bez kolejki, włażą na innych, są głośni i irytujący. Plaża piaszczysta z łagondym zejściem, ale leżaki na plaży koszmarne. Ilość leżaków przy basenach w maju była wystarczająca. To co przeszkadzało najbardziej to obecność ruskich wszedzie- to poprostu trzeba przeżyć. Ten hotel nie powinien być w polskiej ofercie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ze zdjęć wygląda rewelacyjnie i taki jest ale tylko budynek, dzięki obsłudze a tak naprawdę jej braku pobyt okazał się bardzo słaby. Klimatyzacja działa tylko dobrze w pokoju w cały obiekcie było bardzo gorąco i wilgotno, kelnerzy tylko zabierali szklanki i talerze do tego stopnia, że nawet zabierali w trakcie jedzenie talerze jak się poszło po napój :(. Po napoje biega się samemu i to wszędzie, na basenach do barów jest bardzo daleko, jedzenie podczas posiłków dostępne w pełni tylko przez niespełna godzinę później już same ruskie odpadki :(. Słodycze to tylko wyglądały ładnie, smak fatalny, drinki masakra robione z dziwnych syropów. Po pobycie w Turcji oczekiwaliśmy zachwytu a okazał się wielkim rozczarowaniem, ogólnie nie polecam pobytu w tym hotelu nas bardzo rozczarował.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt 11 dni przełom sierpnia/września, jedzenie bardzo słabe menu nie zmieniane przez 11 dni ciagle to samo, w hotelu pozostawiony jesteś sam sobie, marna opieka rezydenta (chore dziecko z hospitalizacja 3 dni i zero pomocy rezydenta), animatorzy i obsługa jakby za karę obsługiwali, totalne olewanie Polaków … nastawieni na Rosjan i jest tam ich mnóstwo. Jedyny plus to fajne baseny i zjeżdżalnie … choć bardzo cieżko o leżaki. Napewno nie wrócę do tego hotelu
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rainbow polecił Lonicera resort and spa w Turcji jako jeden z najlepszych hoteli. Tydzień tam spędzony to był koszmar - pokój z widokiem na śmietniki i całonocne śmieciarki. Niskobudżetowe posiłki, obrzydliwe mięsa. W zasadzie spozywalismy z dziećmi tylko frytki. Żadnych owoców morza a z owoców tylko arbuzy i jabłka. Alkohole w barze all inclusive bardzo niskiej jakości, może poza piwem. Walka o leżaki przy basenach i na plazy nad morzem - trzeba ok godz 7 rezerwować i siedzieć bo inaczej zapomnij o wypoczynku cały dzień - za mala infrastruktura do takiej ilości osób w hotelach resort i world. Animacje wieczorne tylko dla Rosjan. Całe szczęście drugi tydzień jesteśmy w innym hotelu 2 km obok - to zupełnie inny świat i jakość wszystkiego. Będziemy składać reklamacje do Rainbow ze „wciśnięto” Nam to miejsce jako stałym klientom, ewentualnie zgłaszać sprawę do rzecznika ochrony konsumentów. Makabra - mam nadzieje ze nasza opinia pomoże uniknąć innym osobom wyboru tego hotelu. Opinie w necie nijak się maja do rzeczywistości - czyżby pisane przez pracowników tego ośrodka ??
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Lonicerze spędziliśmy 2 tygodnie. Hotel jest nowy, ładny, ma dużo atrakcji (w tym dużo zjeżdżalni wodnych dla małych dzieci), piaszczystą plażę z łagodnym zejściem do morza. I to koniec plusów. Dalej są same negatywy. Hotel jest nastawiony na Rosjan i to oni tu dominują. Obsługa (nawet na recepcji) słabo mówi po angielsku, głównie znają rosyjski. Byliśmy z 4-letnim dzieckiem i prosiliśmy o cicho zlokalizowany pokój. Otrzymaliśmy pokój nad śmietnikiem, od strony gdzie przez całą dobę zajeżdżają autokary, gdzie do 23.30 słychać basy z głośnych animacji i gdzie o 5 rano muezin nawołuje na modlitwę. Pomimo zatyczek do uszu nie dało się spać. 3-krotnie byłam prosić o zmianę pokoju - każdorazowo słyszałam, że nie ma wolnych pokoi i skontaktują się ze mną jak coś się zwolni. Oczywiście to nie nastąpiło. Wróciliśmy z urlopu wykończeni. Jedzenia na ciepło - mały wybór (np. nigdy nie było owoców morza, mało ryb - jak już były to spalone na wiór i fatalne w smaku lub słabo przyrządzone (kurczak albo usmażony na wiór albo w fatalnym sosie). Trudno wytrzymać 2 tyg. na samych frytkach i spaghetti. Czytając opinie jaki to wspaniały hotel zastanawiam się czy byliśmy w tum samym hotelu lub jakie kto ma porównanie. Ja nie wrócę i nie jestem w stanie polecić tego hotelu.