Opinie o Lonicera Resort and Spa

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(502 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Tak sobie

    Anna, --- 09.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel w porządku poza tym że obsługa lepiej zna rosyjski niż angielski i za każdym razem pierw zwracała się do nas po rosyjsku. Niestety 80% gości to rosjanie co naprawdę przeszkadza. Dwa razy mieliśmy scysję z nimi o leżaki przy basenie bo oni tam chcieli leżeć. Obsługa nie radzi sobie z problemem niewystarczającej liczby leżaków. Zwierzęta na obiekcie potrzebują opieki weterynaryjnej ale nikt nie wydaje się tym przejmować. Są traktowane jak zabawki. Byliśmy w lepszych miejscach, nie warte miejsce swojej ceny.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Lonicera nie polecam

    Agnieszka, Trzebiatów 23.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Byłam w tym hotelu 5 lat temu, wróciłam mając dobre wspomnienia. Niestety teraz się zawiodłam, hotel nastawiony typowo na gości zza wschodu. Obsługa pracuje jak za karę, na palcach jednej ręki można wyliczyć miłych barmanów czy kelnerów. Najbardziej jednak rozbroił mnie aquapark, niby fajny, ale co z tego jak do zjeżdżalni pontonowej został gościom udostępniony JEDEN podwójny ponton i TRZY pojedyncze, jak na tyle osób korzystających to śmieszne. Napisałam w tej sprawie do Guest Relation i pani odpisała, ze to ze względów bezpieczeństwa :) Ze względu na dzieci zawsze wybieramy hotele z fajnymi aquaparkami i nigdy z taką sytuacją nie mieliśmy do czynienia. Bar z możliwośći samodzielnego wyciskania soków czynny był tylko w dniu przyjazdu, tj 15 października, w kolejne dni niedostępny. Biuro Rainbow niestety tez nas zawiodło. Rezerwacja zrobiona ponad rok temu w sierpniu 2022 r na termin 14 - 21 październik 2023, wylot z Poznania. Dość krótko przed wyjazdem otrzymaliśmy informację, ze wylot z Poznania odwołany i możemy zmienić na Wrocław, Warszawę lub Katowice. Zdecydowaliśmy sie na Wrocław, ponieważ była fajna godz wylotu 2.05, czym bliżej wyjazdu tym niekorzystniej ta godzina sie zmieniała, docelowo wylecieliśmy 18:30, w hotelu byliśmy z soboty na niedzielę po 2 w nocy, w drogę powrotną również zabrano nas o godz 2, więc z 8 dni zrobiło nam sie 6 dni. Generalnie TURCJĘ bardzo polecam, wracam co roku od 8 lat, hotel niekoniecznie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel dla wytrwałych

    TOMASZ, KNUROW 11.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel daleko położony od lotniska co podczas transferu z lotniska do hotelu i w dodatku nie klimatyzowanym autokarem jest męką.Hotel ogromny stołówki nie adekwatne do osób zameldowanych, brak miejsc na stołówce jedzenie jedno i to samo przewaga polskiej nacji a pomimo tego język tylko Ruski i Angielski i jeszcze dużo negatywów lecz nie warto opisywać jednym słowem nie polecam są lepsze hotele

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    mocno średni hotel

    Agnieszka, Lublin 09.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Jedzenie zimne i monotonne, woda w aquaparkach zimna - dzieci nie chciały z nich korzystać. Obsługa nastawiona na gości narodowości rosyjskie której było bardzo dużo. Hotel moloch, jak zwykle za mała ilość leżaków przy basenach w stosunku do ilości gości. Plaża bardzo fajna, piaszczysta. Długo było płytko więc idealna dla małych dzieci. Właściwie ta plaża to jedyny atut tego hotelu. Nie pojechałabym tam drugi raz.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    hotel na 3

    Anita, Bożepole Wielkie 19.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Bardzo dużo Rosjan. Animacje, dyskoteka pod gości z Rosji. jedzenie monotonne. Plaża ładna. Drugi raz bym nie wybrała tego hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rysa na szkle - bezpieczeństwo w pokoju

    Artur 30.10.2025 | Termin pobytu: październik 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Podczas pobytu inny gość hotelu wszedł do naszego pokoju przez przypadek, używając własnej opaski/klucza. Obsługa hotelowa nie chciała przeprogramować naszych opasek ani czytnika RFID drzwi, nie wyjaśniła również sprawy. Ogólnie hotel bardzo dobry.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Turcja 2025

    XXX 22.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Wrażenia średnie,:zbyt duży moloch, zbyt dużo osób narodowości rosyjskiej, rezydentka bez polotu( praca za karę)

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel dla ruskich!!!

    Ewela 14.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Mimo, że hotel jest naprawdę ładny - obecność ruskich wszystko psuje. Dostaliśmy pokój bez widoku, dokładnie tak. Próba zmiany nie przyniosła rezultatu. W recepcji nie liczni znają język angielski to samo barmani. Większość z obsługi mówi po rusku. Jadalnia- owszem duża i niby wybór ogromny, ale ciągle to samo. Żadnych owoców morza, różne rodzaje mies w sosach i jakiś jeden wybór co wieczór inne mięso grillowane. Jedyne owoce jakie były to jabłka i gruszki, raz pojawiły się banany( wiec słabo!) A na dodatek ludzie którzy nie znają żadnych zasad, podchodzą bez kolejki, włażą na innych, są głośni i irytujący. Plaża piaszczysta z łagondym zejściem, ale leżaki na plaży koszmarne. Ilość leżaków przy basenach w maju była wystarczająca. To co przeszkadzało najbardziej to obecność ruskich wszedzie- to poprostu trzeba przeżyć. Ten hotel nie powinien być w polskiej ofercie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Lonicera

    Antoni, Kołobrzeg 24.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel ze zdjęć wygląda rewelacyjnie i taki jest ale tylko budynek, dzięki obsłudze a tak naprawdę jej braku pobyt okazał się bardzo słaby. Klimatyzacja działa tylko dobrze w pokoju w cały obiekcie było bardzo gorąco i wilgotno, kelnerzy tylko zabierali szklanki i talerze do tego stopnia, że nawet zabierali w trakcie jedzenie talerze jak się poszło po napój :(. Po napoje biega się samemu i to wszędzie, na basenach do barów jest bardzo daleko, jedzenie podczas posiłków dostępne w pełni tylko przez niespełna godzinę później już same ruskie odpadki :(. Słodycze to tylko wyglądały ładnie, smak fatalny, drinki masakra robione z dziwnych syropów. Po pobycie w Turcji oczekiwaliśmy zachwytu a okazał się wielkim rozczarowaniem, ogólnie nie polecam pobytu w tym hotelu nas bardzo rozczarował.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przerost gwiazdek

    Gosia 05.09.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt 11 dni przełom sierpnia/września, jedzenie bardzo słabe menu nie zmieniane przez 11 dni ciagle to samo, w hotelu pozostawiony jesteś sam sobie, marna opieka rezydenta (chore dziecko z hospitalizacja 3 dni i zero pomocy rezydenta), animatorzy i obsługa jakby za karę obsługiwali, totalne olewanie Polaków … nastawieni na Rosjan i jest tam ich mnóstwo. Jedyny plus to fajne baseny i zjeżdżalnie … choć bardzo cieżko o leżaki. Napewno nie wrócę do tego hotelu

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem