Opinie klientów o Lonicera World

5.3 /6
387 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Katarzyna 21.10.2020

11 dni w Turcji

Ogólne wrażenia pozytywne, ale jest to ogromny hotel i co za tym idzie wszedzie jest tłum. Resztę opisałam w podpunktach. Najlepszy basen olimpijski. Najgorzej z tym jedzeniem...

4.0/6

Dariusz z rodziną 25.08.2021

5 razy mega

Mega duży hotel, mega dużo Rosjan, mega dużo Polaków, mega dużo dzieci i mega duże kolejki w restauracji. Dla rodzin z nastolatkami nieustannie skaczące do wody hałaśliwe dzieci są męczące. Dodatkowo Polacy wykłócający się o leżaki (rezerwujący je od 5 rano ręcznikami) wraz z naszymi "braćmi ze Wschodu" niestety psują urokliwe miejsce naszego wypoczynku. Nie wynagradzają tego nawet baseny i zjeżdżalnie oraz pełnia słońca. Biuro powinno informować jacy goście wypoczywają w danym hotelu oraz jak wiele turystów mieści ten ośrodek.

4.0/6

Dw 20.06.2024
Termin pobytu: sierpień 2023

rodzinne wakacje

Ogólnie hotel bardzo fajny. Bardzo fajne animacje dla dzieci i dorosłych, dobre jedzenie, które było wszędzie, przy plaży, waskiej i brudnej, ale przy plazy. W około hotelu pełno straganów, blisko dosłownie wszędzie. Mini club z zajęciami dla dzieci, w większości rosyjskie dzieci- panie bardzo się starały:) Ale to ogromny kompleks, ludzi w sezonie okropnie dużo. Minus za karaluchy w pokoju i na elewacji... fuj

4.0/6

Paweł 15.06.2021

Wakacje 2021 COVID19

Na wszystkich folderach reklamowych jest tylko główny budynek Hotelu 5 gwiazdkowego. Sprzątane tylko na środku. Okolica ładna. Atrakcje dla dzieci w hotelu działały. To był duży plus w okresie pandemii. Jedzenie mało urozmaicone ale dobre. Obsługa miła. Najłatwiej się dogadać po rosyjsku lub po prostu po polsku (bo podobnie brzmi). Angielski umieją tylko w recepcji i boje hotelowi. Reszta mało.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem