Opinie klientów o Lonicera World

5.3 /6
387 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Wieloletni klient hotelu 03.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Nie polecam

Hotel ma wiele zalet, ale koszmarem jest ilość klientów (7 tyś) co powoduje ogromne kolejki - i przesada w podejściu do klienta rosyjskiego. O ile można zrozumieć, że ten naród nie ma wielkiego wyboru wyjazdów z uwagi na restrykcje z tytułu działań wojennych, a tu przywozi pieniądz - o tyle rosyjska muzyka i wszechobecne branie klientów innych nacji za Rosjan - jest nie do zniesienia. Ten hotel zasługiwał na uwagę kilka lat temu. Teraz czas posiłki przypomina krwawe łowy-hałas, tłok i atmosferę daleką od relaksu.

4.0/6

Małgorzata 01.06.2022

BYŁAM :) FAJNe I MNIEJ FAJNE RZECZY

Pokoje bardzo małe, 18 m2 dla 2 dorosłych i dziecka to ścisk ... przesuwać łóżko do ściany aby mieć trochę miejsca bo na środku to zero ruchu. Mało fajnie. Jedzenie okropne. Dużo było Rosjan, talerze pełne , pozostawiane zero umiaru a nie było co jeść. Fajny basen, Fajny plac zabaw...morze od razu. Za to plusy. Rajskie wakacje to nie były. Mam nadzieję, że pozwolą na tej stronie zamieścić moją ocenę...bo ona jest wiarygodna :) ale mało dla hotelu przychylna.

3.5/6

Martyna 30.05.2021

Hotel dla Rosjaninow

Lonicera to hotel w szczególności dla Rosjaninow. zabawy, animacje napisy wszystko po rosyjsku. Nawet z 3/4 obsługi nie dogadasz się po angielsku. Jeśli komuś to nie przeszkadza to ok, ale powinniśmy zostać poinformowani. WiFi dziala tylko w recepcji. Jedzenie- codziennie to samo. Jeśli chodzi o samą obsługę klienta przez rainbow to pozostawia wiele do życzenia.

3.5/6

Tomek 13.06.2022

Fajny hotel z pewnymi wadami

Udany rodzinny wyjazd z pewnymi perturbacjami pokojowymi których standard faktyczny nie ma nic wspólnego z 5*. Owszem nie jedzie się tam siedzieć w pokoju ale nie reklamujcie i nie każcie sobie płacić jak za 5*. Duży niesmak w związku z tym pozostał choć cała reszta hotelu ok.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem