Opinie klientów o Lonicera World

5.3 /6
387 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

ewa 15.07.2016
Termin pobytu: lipiec 2016

Te wczasy nie uwazam za udane !!

Bylam w 29.06.16 na 11 dniowym wpoczynku w tym terminie byli turysci miejscowi i Turcy z Niemiec ogrmnymi rodzinami wszedzie gdzie sie nie spojrzalo to dzieci glosno i nie do wytrzymania ,co kolwiek chciales zjesc kolejki nie konczonce sie a jak poszles na gl stolowke zeby zjesc kolacje to odechciewalo cie sie jedzenia mysle ze swinki jedzom ladniej oczywiscie 15 min szukania stolika to norma a juz nie wspomne o potrawach nonstop to samo ,animacje smiech na sali jej poprostu nie ma to co nazywa sie animacja to jest idiotyczny wystep rezydetek i spiewanie kazdego dnia tego samego ,Obsuga hotelu owszem ciezko pracuje i nie wyrabia bo swinki caly czas cos chcialy wiedz dla czlowieka tez nie mialy czasu . Ja osobiscie nie polecam tego hotelu .

3.0/6

ANNA, Warszawa 30.06.2022

Lonicera World

Na wycieczce byliśmy z 7-letnim synem. Hotel (a właściwie całe miasteczko) bardzo duży, oferuje wiele atrakcji dla dzieci. Bezpłatne są niestety tylko AquaPark oraz klasyczne animacje. Przed wyjazdem zabrakło informacji, że pozostałe atrakcje dla dzieci (widoczne na zdjęciach z oferty) są dodatkowo płatne. Obsługa hotelu fantastyczna. Jedzenie dostępne praktycznie 24h na dobę, chyba ze 20 punktów/restauracji serwujących jedzenie i picie, bez kolejek, każdy znajdzie coś dla siebie, można wybierać w klasycznych daniach, rybach, owocach morza, fast foodach, ogrom słodyczy, arbuzy serwowane na tony. Byliśmy w drugim tygodniu czerwca i był już kłopot z leżakami zarówno przy basenach jak i na plaży. Wszędzie widoczne informacje aby nie "rezerwować" leżaków ale no cóż, o 8 wolnego leżaka nie znajdziesz. Plaża piaszczysta, zejście do morza fantastyczne, łagodne, czyste, bez kamieni. Niepotrzebne obuwie ochronne. Piasek na plaży w brzydkim, ciemnym kolorze. Teren hotelu czysty, zadbany. Sporo roślinności, która jednak cienia nie daje. Ogólnie panuje "patelnia" i w upalne dni (trafiliśmy na falę gorąca, 37 stopni w cieniu) ciężko znaleźć cień. Na terenie hotelu panuje ogólne przyzwolenie na palenie papierosów dosłownie wszędzie, również w miejscach oznaczonych jako No Smoking Area. Do poprawy (a nawet gruntownego remontu!!!) stan pokoi. Zaoferowany pokój przypominał pokoje w ośrodkach wypoczynkowych PRL (smród z wilgoci oraz z kanalizacji), zapleśniałe fugi, umywalka klejona chyba kilogramem silikonu, kabina prysznicowa plastikowa, niedomykające się drzwi do łazienki, łóżka (starodawne tapczany) chyba pamiętają lata 80 XX wieku. No na pewno nie jest to standard 5 gwiazdek, nawet na 3 nie zasługuje. Po "awanturze" dwa pokoje zostały natychmiast zmienione, na jak się okazało jeszcze gorsze (mniejsze, łazienki podobne, po pokoju spacerowały jakieś insekty, ale za to w pokoju nie śmierdziało). Nam zaproponowano zamianę od drugiej doby hotelowej na pokój w budynku przy bramie bocznej. Pokój z widokiem na morze oraz scenę... standard zbliżony do pierwotnego, zdecydowanie mniejszy lokalizacja dużo gorsza, pozostaliśmy przy pierwotnym ( budynek F, zaraz obok głównego AquaParku oraz bliźutko do morza).

3.0/6

Beata, Kraków 17.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Dużą negatywna niespodzianka

Szanowni Państwo, jestem klientką Waszego Biura od lat . Posiadam kartę stałego klienta. Niestety muszę napisać dużo gorzkich słów dotyczących transferu na lotnisko, samego wylotu oraz braku bagażu w Katowicach. W Hotelu Lonicera World był to mój drugi pobyt. W dniu 11 czerwca 2024 sprawdziłam na tablicy godzinę transferu na lotnisko i potwierdzenie przelotu. I tu zaczyna się splot wydarzeń , który można nazwać koszmarem . Na liście transferów w dniu 12 czerwca znajdował się tylko 1 lot do Katowic ENT1354 godzina transferu to 18:40 a wylot 23:50. Nic nie zgadzało się z wersją umieszczoną w aplikacji, ale potwierdzenie jak twierdził pan Rezydent znajdowało się w informacji wywieszonej w Hotelu. W dniu wylotu wszyscy czekający na transfer po kolei wsiadali do wyznaczonych autobusów, tylko ja z mężem i dwie Panie z Krakowa nie miały transportu. Dopiero po telefonie do Rezydenta podstawiono nam bus. Na lotnisko dojechaliśmy jako ostatnie osoby i ustawiliśmy się do odprawy i tu niestety kolejna rzecz , nie ma nas na liście pasażerów. A nasz lot to 23:10 i nie Eneter Air a Samartwings. Dzięki pomocy Pani z Rainbow, która poprosiła pracowników o otworzenie zamkniętej już odprawy, dolecieliśmy do bramek w ciągu 10 minut. Muszę przyznać , że o wypadek nie było trudno, biegnąć po ruchomych schodach i potrącając ludzi. Historia ta miała swoje zakończenie w Katowicach, kiedy po 2 godzinach nie doczekaliśmy się na bagaż męża. Do tej pory czekamy na informację. Córka oczekiwała na nas 3 godziny na lotniskowym parkingu. Czekam na rekompensatę od Państwa i zastanowienie, kogo Państwo zatrudniacie jako Rezydentów. Mam jeszcze dwie rezerwacje u Państwa i zastanawiam się czy z nich nie zrezygnować. Do tej pory polecałam Państwa Biuro, jako solidne, czego nie mogę już po tej sytuacji powiedzieć.

2.0/6

Claudia, Poznań 03.10.2021

Koszmarne Wakacje

Zakupiliśmy wycieczkę w tym pięknym hotelu sugerując się większością pozytywnych opinii na stronie Rainbow. Niestety znacząco odbiegały od rzeczywistych standardów hotelu. Mamy duże zastrzeżenia co do standardu pokoju ( pokój w stylu lat 90 tych, łazienka kiepska z lampą jarzeniówką oraz plastikowym sufitem z paneli PCV; w pokoju bardzo dużo niedociągnięć krzywo zamontowane lampy , brudne fugi w łazience - raz nawet przy sprzątaniu zapomniano dać nam podstawowej rzeczy jaką jest papier toaletowy o który trzeba było dwa razy się upominać), jakości serwowanego jedzenia ( jedzenie było nie smaczne, bardzo mały wybór głównych dań które składały się z różnych mięs, które koniec końców nie ważne jak było podane smakowało tak samo; brak wyboru dań dla wegetarian poza sałatkami i frytkami; brak owoców morza; powtarzające się owoce dzień w dzień; BRAK NORMALNEJ KAWY ! - kawa w każdym barze i kawiarni była serwowana z pseudo ekspresu i była to kawa rozpuszczalna, w jednym barze była kawa mielona ale jej smak był odrażający; NAJWAZNIEJSZE - ZATRUCIE POKARMOWE OBU UCZESTNIKOW - skończyło się ostrymi biegunkami oraz wymiotami, do tego gorączka i dwu dniowy pobyt w szpitalu, co w sumie dało 5 dni straconego pobytu w hotelu. Zatrucie na pewno było spowodowane jakością spożywanego jedzenia w hotelu, ponieważ wyłącznie tam jedliśmy, dodatkowo część posiłków serwowana jest na dworze w ponad 30 stopniowym upale, gdzie jedzenie przez kilka godzin leży poza lodówką. Kolejnym bardzo dużym minusem jest brak znajomości języka angielskiego przez pracowników hotelu, nawet w recepcji tylko jedna osoba słabo posługiwała się średnim angielskim. Czuliśmy się bardzo zdyskryminowani, w momencie gdy cała obsługa próbowała do nas mówić w języku rosyjskim, mimo że nie dawaliśmy znać z jakiego kraju pochodzimy; trzeba dodać goście hotelu w 90% to obywatele Rosji co nie zmienia faktu że byliśmy w Turcji a nie w rosyjskim hotelu. Przechodząc do plusów tego hotelu to na pewno było to : plaża piaszczysta z dużą ilością leżaków, bardzo duży kompleks hotelowy gdzie każdy znajdzie sobie miejsce do wypoczynku, duży aquapark - fajna rozrywka dla dzieci i dorosłych, duża ilość basenów. Podsumowując - czujemy się trochę oszukani opisem hotelu który jest zamieszczony w ofercie ( brak zdjęć części 4 gwiazdkowej której oferta dotyczy), dodatkowo jesteśmy zaskoczeni ilością pozytywnych opinii zamieszczonych na stronie ponieważ w naszej opinii nie jest to standard 4 gwiazdkowy(nawet biorąc pod uwagę to że korzystaliśmy z większości udogodnień hotelu 5 gwiazdkowego Lonicera Resort). Na pewno nie wrócimy do tego hotelu, co więcej, ten pobyt tak nas zraził do Turcji że przez długie lata nie będziemy brać jej pod uwagę jako kolejnego miejsca do wypoczynku.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem