Opinie o Melissa

Kategoria lokalna 3

4.8/6
(277 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.3
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Melissa Alanya

    NINA EWA, Elbląg 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    No cóż, hotel jak hotel ale pokój miał wiele do życzenia. zacznę od minusów. Pokój był brudny, nawet bardzo brudny, łazienka wymaga całkowitego remontu, wszystko stare, zniszczone i bardzo brudne... Owszem, pościel czysta ale nie była zmieniana tak, jak mówiono nam. Ręczniki porwane ale czyste i wymieniane co 2-gi dzień. Nie było obiecanego łóżka małżeńskiego ale to był najmniejszy problem. Poza tym, hotel usytuowany był bardzo blisko pięknej plaży Kleopatra, z dala od centrum i miejskiego zgiełku, to bardzo duży plus. Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna. Problem z Wi-Fi, bardzo słaba łączność. Posiłki nie do przejedzenia i bardzo smaczne, urozmaicone, bardzo duży wybór deserów i owoców, czysto podane. Do basenu ciężko było się dostać, leżaki były już od wczesnego poranka pozajmowane, nie było szansy... Mimo wszystkich minusów jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, Turcja jest pięknym krajem. Nigdy więcej 3 gwiazdek hotelowych.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    uwagi do pobytu i organizacji transferów

    Jerzy, Niedźwiecki - 09.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Skandaliczna organizacja transferów, posiłki najgorszej, garmażeryjnej jakości, ta ocena jest przedmiotem skargi,którą zgłosiłem.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Obiektywna Ocena Hotelu Melissa

    Alicja, Kołobrzeg 18.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Będę bardzo uczciwa i powiem tak. Hotel nie zasługuje na 3 *. Zacznę od plusów: Bardzo blisko plaża. Świetny bar Reggae obok hotelu z miłą obsługą. Niesamowite widoki ,obok Paragliding . Wspaniała obsługa zwłaszcza osoby sprzątające, na recepcji i kelnerzy. Wygodne łóżka . Klimatyzacja sprawna ,tv też nawet był kanał w języku polskim. Z minusów: Najgorszy był właściciel hotelu codziennie nagminnie kontrolował wszystko i wszystkich w restauracji chodząc między stolikami. Mało jedzenia ,jedzenie zimne, często odgrzewane lub z gotowych półproduktów. Soki były rozcieńczone ,że nie dało się tego pić. Mały basen , który był ciągle zajęty. Jak brałam prysznic to podłoga była cała mokra pod toaletą,trzeba było codzienność zbierać wodę ręcznikiem. Pokoje na 2 * Hotel bardzo zaniedbany ,wymaga remontu . Gdyby nie lokalizacja, miły personel i plaża w zasięgu ręki oraz cudowny bar obok hotelu nie było by tam co robić.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wycieczka, która miałaby potencjał

    Julia, Droginia 29.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Jeśli chodzi o całokształt wycieczki to mocno jej ocenę obniża sam ,,hotel". Oprócz dogodnej lokalizacji, a tak naprawdę tylko bliskiej odległości od plaży bo do centrum Alanya'i trzeba przespacerować się ok. 10 min. Organizacja lotu, transferów była naprawdę dobra. Wyżywienie w obiekcie było dość różnorodne ale było czuć, że jest to jednak mocno budżetowe. Podczas swojego pobytu z mamą musiałyśmy ubiegać się o zmianę pokoju przez całkowicie wybity materac w jednym z łóżek oraz przez ogromnego grzyba w łazience. Panie sprzątające na obiekcie niestety bez wcześniej zostawionego ,,napiwku" nie posprzątają pokoju. Podczas naszego pobytu ani raz nie została nam zmieniona pościel (a powinna wedle ,,hotelu" być zmieniana co 3 dni), a ręczniki zostały wymienione tylko raz (choć powinny co drugi dzień) to i tak z wielkim problemem ze strony obsługi. Ludzie na recepcji sztucznie mili, a już całkiem nieprzyjemni gdzy chce się z nimi coś załatwić. Jedynie mile wspominami ciężko pracujących pracowników restauracji i baru.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem