Kategoria lokalna: 4+
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oceniam maksymalnie na 3 gwiazdki i nie mam pojęcia skąd tak dobre opinie na stronie. Brak klimatyzacji praktycznie wszędzie oprócz pokoju więc można się udusić, cały hotel wewnątrz wygląda na bardzo staro i brudno, w recepcji postawione obrzydliwe automaty do soków które wyglądały bardzo niechlujnie, śniadania codziennie takie same, obiad i kolacja w porządku ale też bez rewelacji, natomiast kiedy można było wziąć sobie lody to pani nakładała je bez rękawiczek tylko gołą ręką. Woda w basenie zanieczyszczona, na dnie pływały plastry itd nie czuć żeby była chlorowana. Generalnie bardzo brudno, jeżeli ktoś ma doświadczenie w wyjazdach i chce żeby to było na wysokim poziomie to absolutnie nie polecam ! ( jedynie pokój był na plus, bardzo duży z pięknym widokiem i klimatyzacją :)
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli chodzi o hotele 5-gwiazdkowe w Turcji to ten jest najgorszy w jakim byłem. Standard kiepski, ale tutaj nie będę się rozpisywać. Na plus obsługa hotelu starają się. Hotel nastawiony głównie na Rosjan. Obsługa mówi tylko po rosyjsku i turecku. Narodowości gości to około 80% Rosjanie reszta Polacy. Żadnych innych narodowości. Powoduje to napięcia w zasadzie każdego dnia. Na ścianach tabliczki w języku rosyjskim i angielskim ale z propagandą ruską. Wg mnie rainbow nie powinien oferować tego hotelu w Polsce.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W tym hotelu byliśmy na początku sierpnia 2023.Hotel położony prawie 3h jazdy od lotniska. Hotel nie zasługuje na 5* max 3,5*.Pokoj rodzinny duży, nasz był od strony zaplecza hotelu. Rano było głośno chyba ze względu na dostawy, w nocy dym od grilla w restauracji, nie można było otworzyć balkonu.Pod prysznicem grzyb, pokój dość czysty, ale widać upływ czasu w pokoju i całym hotelu.Cały dzień brak ratownika na basenie. Jedzenie dość smaczne.Klub dla dzieci fajny z atrakcjami, ale wieczorne animacje dość słabe. Plaża bez ratownika, dość czysta.Obsługa hotelowa wyglądała jakby byli tam za karę.Po 22:00 brak ciepłej wody pod prysznicem. Sejf w pokoju nie działa. Między 16:00 a 19:00 do jedzenia tylko lody lub ( zależy od dnia) gofry, słabo dla tych co późno wstają. Hotel posiada 4 piętra . Na 4 piętrze (najpiękniejszy widok, można go podziwiać z 4 piętra holu);usytuowani Turcy , na 3 piętrze Rosjanie , a na drugim Polacy… Hotel dla mało wymagających. Nie polecam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt tegoroczny 2023 w maju. Hotel sam w sobie z zewnątrz sprawia wrażenie przepychu. I to by było na tyle. Sam hotel odnowiony z pięknym ogrodem wewnętrznym,pokoje przestronne lecz jeśli już chodzi o łazienki niestety,,,nie są domyte, sporadycznie sprzątane,tylko prysznic bez wanny,jeśli da się wywieszkę by posprzątać i dodatkowo coś ewentualnie uzupełnić ,to trzeba napisać na karteczce ,najlepiej po turecko ,to wtedy jest opcja,że to będzie zrobione,ale tak to niekoniecznie.Pościel wymieniana raz w tygodniu,lodówka służy za dogrzewanie szafki w której się znajduje bo nic poza tym,nie są uzupełniane herbaty,kawy oraz środki pod prysznic i pielęgnacji. Tragedia z komarami (przynajmniej w maju ,więc warto zabrać Raida w gniazdko bo jedynie on jest skuteczny),warto też poprosić o dodatkową kartę ,by móc mieć załączoną klimatyzację. W pokoju dwuosobowy jest duże łóżko,ale tylko jedna kołdra. I co najciekawsze,że turyści z Polski,(a chyba tylko RAINBOW tam wysyła ludzi) są raczej traktowani jak turyści drugiej kategorii...bo albo pokoje z widokiem bocznym na morze ,a dodatkowo tuż na centralnym zestawem klimatyzacji ,więc ciągły szum przy otwartym oknie,lub od strony północnej gdzie rodzina z Polski otrzymała pokoje z potężną stęchlizną,które po dość stanowczej reakcji na drugi dzień zostały zamienione,na te nie z widokiem bocznym, Pokoje centralne w widokiem na basen i morze są przeznaczone dla turystów z Rosji. I tak też jest nastawiona cała infrastruktura ...pod tychże turystów. Samo wnętrze hotelu,otoczenie basenu ogrody są zadbane i mnóstwo pracy ludzie tam wykonują. Lecz niestety,przy basenie za mało leżaków z parasolami,więc walka na rezerwację ręcznikową tuś ok godziny 8 rano. W maju nie ma również na plaży zadaszeń nad leżakami (parasoli brak na plaży) ,które niechętnie na protest odpoczywających zostają uzupełniane. Co do pracy barów i otoczenia handlowego oraz spa nie warto się rozpisywać,są barmani sympatyczni i bardzo mało sympatyczni.Alkohol serwowany to tzw.wersje hotelowe butelek tzn mocno podrobione,jak zresztą wszystko ale to dokładnie wszystko czym tam handlują. Oczywiście masaże...po pierwszy ,przychodzi menadżer z masażystą i przy frasobliwej minie mów,ze ma się poważny problem i mogą temu zaradzić,ale przy kolejnych min.4 masażach....za promocyjną cenę pt. ,,maj frend' ok 200 euro. Hotel na pustkowiu,spacer jedynie plażą,lub deptakiem,ale też nie za daleko w kierunku Demre,mnóstwo bezpańskich psów pilnujących kiedyś szklarni których jest mnóstwo. Naprawdę nawet nie ma gdzie kozy pogonić. Atrakcja - zero. Jedzenie w miarę dobre,dużo i starają się by nie zabić nudą,chociaż...na pewno nie ultra all Inclusive. Dobre towarzystwo to można odpocząć i się zrelaksować (oby nie za dużo dzieci) Rzecz wymagając osobnego opisu to praca rezydentów oraz organizacji biura. Po pierwsze,jeśli Państwo rezerwujecie wycieczki przez biuro Rainbow, zapłacicie w kraju to możecie się srodze rozczarować... praktycznie w Demre oferowane są trzy i dość..odpada jakieś safari,czy dwudniowe wypady albo loty balonem...zapomnijcie!! Tam jest wszędzie za daleko i nie opłaca się organizować! Pieniądze i nerwy zarwane. I tu zaczyna się wielkie dzieło rezydentów firmy Rainbow. Owszem,na lotnisku są,wsadzą w autokar ,wcisną w rękę ulotki i reklamy wycieczek i tyle ich się widziało! Siedzisz człowieku 3 godziny w autobusiku tłukąc się do hotelu a w głowie masz hasło,że przyjęte jest by każdemu wręczać bakszysz ( Czy Ty jak pracujesz to dostajesz coś ekstra za to,że dobrze wykonujesz swoją pracę?!) ,dojeżdża się jak w naszym przypadku w nocy hotelu a tu....zero polskiego rezydenta,zero wyjaśnienia co dalej ,a ludzie są i starsi i nie znający obcych języków i pierwszy raz na tego typu wyjazdach, a tu trzeba się zameldować,trzeba dostać się do pokoi,,a może po długiej podróży warto by coś zjeść, a może i wi-fi uruchomić...i nie ma do kogo gęby otworzyć,ani upomnieć się o swoje...rezydenta brak. A przepraszam...na karteczce napisane,że spotkanie z rezydentem rano o 10. A rano o 10 zjawia się Pani rezydent...z uśmiechem,wypoczęta,podaje dwa numery telefonu ..jakby się co działo i zaczyna taniec naciągani na wycieczki...jeśli padnie pytanie z sali o wycieczki w ofercie firmy Rainbow ,które na lotnisku się otrzymało,to jak powyżej,a to się nie organizuje ,a to za daleko,płaci się tylko gotówka (sic!) bo teoretycznie terminal nie działa ,ha,ha,ha! 20 metrów dalej działa termial w sklepie ,a co ciekawe można w terminalu wybrać walutę ,w której się płaci ( najlepiej dolary ponieważ najkorzystniejszy przelicznik międzybankowy) .....no ludzie!!!! Płacicie za wczasy typu ULTRA ALL INCLUSIVE! A zostajecie potraktowani jak zło konieczne... Po tym występie, Pani i Pan rezydent...nagle znikają zostawiając numer telefonu ,ale forma łączności raczej tylko przez komunikator. I znowu wracam do tematu..osoby które są pierwszy raz,które nie znają języka,osoby starsze..zostawiane są na łaskę innych turystów którzy coś podpowiedzą lub pomogą. RAINBOW! Ucz swych ludzi pracy i wymagaj.!! Na marginesie...rezydent rosyjski jest na miejscu,widoczny i non stop do dyspozycji Dzień wyjazdu podobnie. Rezydenci na wstępie nie wspomną iż można na dzień i godzinę wyjazdu zamówić lunchboxy ,a można..ina sprawa,że rano wyjeżdżając tego się nie uświadczy ,zresztą jak rezydenta w drodze powrotnej na lotnisku ,z wytłumaczeniem procedury odprawy. Reasumując....byłem zobaczyłem i nie wrócę...a rezydenci powinni być bardziej asertywni ,a nie nastawieni chyba raczej na zysk...to oni są dla ludzi ,a nie odwrotnie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
w październiku byliśmy na 10 noclegów w hotelu. byliśmy dość dużą grupą, liczącą 20 osób. hotel sam w sobie bardzo fajny, czyste i duże pokoje, blisko plaża, stołówka czy hotelowy bar. jednakże, jeśli chodzi o opcję ultra all inclusive, nie mamy pojęcia czego dotyczyła ?? 3 standardowe posiłki (śniadanie , obiad , kolacja ) dało się zjeść. późna kolacja to jakiś dramat, alkohol w barze który był czynny do 24:00 kończył się czasem o 21:00 🤣 jednak warto było zaopatrzeć się w swój, atrakcje tylko i wyłącznie w języku rosyjskim, kilka hoteli w Turcji już zwiedziliśmy i ten jest na czarnej liście. więcej nie wrócimy.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nastawiony na przyjęcie Rosjan. Wszystko skierowane na nich. Obsługa hotelu jest na 5. Mało atrakcji dla dzieci.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
przeglądając oferty przed wakacjami natknęliśmy się na ten hotel. kryteria były wysokie. minimum 5 gwiazdek. bardzo nam się spodobała jedna z ofert właśnie w tym hotelu. obejrzeliśmy obszerny materiał na kanałach powszechnie dostępnych. zachwalana dużo przestronność pokoi, urokliwe miejsce na dalekim odludziu. fajny basen i piaszczysta plaża. czego chcieć więcej??? po powrocie z wakacji mam kilka punktów czego mógłby człowiek sobie życzyć za bardzo dużo pieniądze. po pierwsze - jeśli myślicie o tym hotelu transfer z lotniska jest naprawdę długi 160km - w realu przekłada się to na jakieś +\-3h - nie będziemy ukrywać że o tym wiedzieliśmy. ale w realu uwierzcie, że to bardzo daleko. po drugie- po przyjeździe około 23:30 na miejsce zobaczyliśmy ogromna recepcję- miłych ludzi w środku. po zakwaterowaniu naszym oczom ukazał się duży pokój. na pierwszy rzut oka - super, klima duże łóżko weszliśmy do łazienki i już tak kolorowo nie było. pordzewiałe baterie pod prysznicem, nie zbyt czyste pomieszczenia. wszystkie fugi brudne. toaleta też nie zachęcała. przy umywalce puste pudełeczka po mydełkach. wiedzieliśmy że warto wziąć swoje kosmetyki - ale kiepski widok. prysznic obowiązkowo w klapkach basenowych bo trochę mało przyjemnie stać w tych czystych łaźniach pokojowych. zeszliśmy na dół pod bar przy basenie - bardzo mili młodzi ludzie ciężko pracujący obsługiwali gości. zamówiliśmy coś do picia i moją żonę zmroziło. usłyszała jak jeden pan z zachwytem pokazywał dziecku do latarki telefonu jaki gigantyczny karaluch biegnie. żonę lekko wgięło. powiedziałem że to jednak teren zewnętrzny więc może tak akurat niefartownie trafiliśmy że coś przebiegło. później pijąc chłodne napoje 🙂 widzieliśmy psy leżące na leżakach basenowych i koty załatwiające się na holu basenu. to nie był koniec. rano wstaliśmy wszędzie zwierzęce odchody w holu hotelu. pod basen jak się podchodziło śmierdziało strasznie z kratek ściekowych no powiedzmy że nie fiołkami. to samo tyczy się toalety przy basenie - unoszący się zapach wszechobecnej … na podłodze powoduje, że masz ochotę wrócić do pokoju z tym po co tam przyszedłeś. jeśli już zdecydujesz się na skorzystanie z toalety pokojowej to wiedz, że istnieje prawdopodobieństwo, że jadąc windą może się zaciąć. więc, przy jakichś 45 stopniach gorąca zacięcie się windy nie bywa mocno fajne. wracając na zewnętrzne części hotelu- na plaży ogrom papierosów w piachu plastikowych kufli i brudu pozostawionego przez wczasowiczów. morze też wyrzucało na plażę kupe brudu wynikającego z braku kultury ludzkiej. jedzenie monotonne ale sporo tego. jeśli ktoś z Was liczy na różnorodność kuchni to się przeliczy- zawsze dużo wszystkiego ale jednakowego jedzenia. permanentny brud wszędzie. ludzie z obsługi uwijają się przy sprzątaniu ze stolików zanim jeszcze pomyślisz o tym żeby odejść od stolika - takie trochę na siłę zabieranie talerzyka z przed nosa z pytaniem finish? sztuce czasem bywały brudne. na dworze jeśli chcesz zjeść przy stolikach pod pięknymi drzewkami oliwnymi koty włażą niemalże do talerzy bo głodne bezpańskie zwierzęta przychodzą licząc na to, że ludzie je dokarmia - i tak się dzieje. ogólne powiem tak, czasy świetności hotel ma za sobą. ludzie są uprzejmi, nadrabiają ogrom niedociągnięć budynku. goście przy nas byli mega zdegustowani. my szukaliśmy z uporem maniaka pozytywów. pozytywne były upały jeśli ktoś lubi bo tam w lipcu rzeczywiście można było się wygrzać 43 stopnie w cieniu. przemyślcie dobrze wybór hotelu- nie jest moim celem zniechęcanie Was do tego miejsca, ale żal do biura podróży wewnętrznie posiadamy. nie wprowadzajcie ludzi w błąd jeśli chodzi o standard 5 gwiazdek bo to nie ma z tym nic wspólnego. mocne 3 może słabe 4 nic więcej. zróbcie z tym porządek bo za tą kwotę którą zapłaciliśmy można było o wiele wiele więcej dostać. czujemy się rozczarowani i zniesmaczeni dlatego przestrzegamy. to był długo planowany urlop który spalił na panewce.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rainbow dlaczego sprzedajecie ten hotel jako 5* to jest 3+ w bardzo słabym ALL a nie ultra .Hotel jest bardzo brudny z fatalnie utrzymana plażą który leży na totalnym uboczu 3 kilometry od miasteczka w którym dla turystów z Europy praktycznie nic nie ma poza Świętym Mikołajem .
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo zaniedbany. Zacznę od pokoi... W łazience grzyb, deszczownicy nawet nie używaliśmy ze względu na jej stan czystości..... w pokoju czuć mocz ( brak drzwi w łazience). Pokój ładny, przestronny, codziennie po łebkach ogarnięty. Jedzenie... cóż jak na Turcję nędza, wszystko po kosztach. Znajdzie się coś dla siebie, jednak za tę cenę oczekiwałam dużo lepszego standardu. Jedzenie monotonne, codziennie praktycznie to samo. Jeżeli chodzi o owoce, w komentarzach widziałam pozytywy, ja niestety nie znalazłam nic pozytywnego. Ubogi wybór, raptem 3 miski z jabłkami, nektarynkami lub śliwkami. Raz dziennie są serwowane arbuzy, których nie da się zjeść:( Goście hotelu to obywatele Rosji i Polski. Po angielsku raczej z nikim się nie porozumiesz, turecki i rosyjski. Hotel położony bardzo daleko od lotniska, ponad 3 godziny drogi, na odludziu. Jedyny plus tego hotelu to piękne widoki i obsługa. Na pewno nie 5*, co najwyżej słabe 3.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Transfer trwa z lotniska do hotelu trwa 3 h zpirkne malownicze krajobrazy ,klify i morze .Transport super ,małe busiki ,wygodne .Po przyjeździe szybkie zakwaterowanie ale niestety tylko jedna osoba na recepcji zna angielski .Pokoje bardzo dużo ,wygodne ale trochę zaniedbane .Plus jest taki , że Panie przychodzą codziennie i pytają czy posprzątać ,wymieniane ręczniki .Basen to ogromny plus tego hotelu ,duży mimo pewlnego obłożenia nie ma tłoku .Plaża piaszczysta ,piękna woda. Jedzenie może być ale nie ma szału. Jeśli ktoś masy o wakacjach w ciszy i spokoju ,daleko od miasta to polecam .