Opinie o Andriake Beach Club Hotel

Kategoria lokalna: 4+

4.9/6
(430 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.4
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt andriake

    Paulina, Kraków 23.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Hotel sam w sobie bardzo ładny. Pokoje super, jednak łazienka pozostawia wiele do życzenia. Pod prysznicem pleśń, brudny blat przy umywalce z pasty do zębów przez cały pobyt, zardzewiała bateria przy wannie oraz kosz na smieci. W ofercie ultra all inclusive w hotelu wyznaczone godziny otwarcia stołówki. Bardzo mało czasu na posiłki jak ja ilość osób w hotelu. Mała ilość jedzenia dla osób które nie jedzą miesa, a jak już coś jest to bardzo słabo doprawione. Z partnerem lubimy zwierzęta aczkolwiek w tym hotelu ich obecność już po pewnym czasie zaczęła być uciążliwa zwłaszcza przy jedzeniu wszędzie psy proszące o jedzenie. Na plaży przez jednego zostałam zaatakowana. Na minus również brak suchego prowiantu w dniu wylotu mimo iż doba hotelowa opłacona. W pobliżu nie ma żadnego sklepu spożywczego, a w miejscowości 1 okropnie drogi sklep z pamiątkami. Fajny hotel dla emerytów lub osób z dziećmi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Udany wypoczynek

    Marta, Kraków 17.07.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Wyjazd do tego hotelu uważam za udany mimo kliku poważnych mankamentów. Zależało mi na wypoczynku w spokojnej okolicy i taka też jest okolica przy hotelu. Można pospacerować wieczorem po promenadzie, pójść na skałki przy plaży oraz na niesamowite zachody słońca. Opieka rezydenta na najwyższym poziomie. Pokoje przestronne, wygodne z ładnym widokiem. Sam hotel bardzo ładny, wyglądem przypomina pałac z piękną roślinnością. Niestety wszytko psuje restauracja hotelowa. Talerze i sztućce brudne, niedomyte i poobijane. Brak filiżanek do kawy a kubków było niewystarczająco, często brudne w związku z tym kawkę piłam w kubkach jednorazowych. W sumie to nie pasuje do hotelu 5* premium. W oczy rzuca się brak osoby kierującej zespołem pracowników. W barze na plaży brakowało informacji w postaci menu jakie można zamówić napoje. Trudno było się dogadać z tamtejszym barmanem.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Lipiec w Andriake Beach Club

    Tomek p-ń 14.07.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt zacząłem 3h przejażdżką do hotelu z lotniska co po locie było męczące dla dziecka. Na wstępie w hotelu poinformowano nas,że pokoje nie są gotowe i 1. noc musieliśmy spędzić w pokoju o niższym standardzie,a na drugi dzień musieliśmy się przeprowadzać zamiast wypoczywać. Po otrzymaniu właściwego pokoju już było lepiej gdyż był on przestronny z ładnym widokiem na okolicę i morze. Zdziwił mnie fakt że w hotelu o tym standardzie nie ma smart tv,więc zostaje tylko turecka telewizja. Sam budynek hotelu względnie zadbany,basen daje wytchnienie od upałów i bliskość plaży na duży plus. Niestety basen czynny tylko do 17 i rano ok godziny 8 trzeba zejść zająć leżak inaczej nie będzie żadnych wolnych. Szef restauracji bardzo nie miły gdyż jak dziecko się gorzej poczuło i nie mogło zejść na kolację chciałem zanieść jedzenie do pokoju a on wyrywał mi talerz z rąk i mimo próby wyjaśnienia sytuacji nie rozumiał angielskiego tylko mówił coś po rosyjsku. Dopiero po interwencji menadżera z którym mogłem porozmawiać udało się zabrać jedzenie dla dziecka do pokoju. Jedzenie oceniam średnio i czasem żeby je dostać trzeba było odczekać swoje w kolejce. Jeden dzień zabrakło lodu do drinków,drugiego sztućcy a trzeciego czystych szklanek. Sam hotel ładny choć obsługa i logistyka na niskim poziomie,brak możliwości komunikowania się z obsługą w j. angielskim nawet na recepcji. Znajomym nie polecę tego hotelu i sam też nie wrócę tam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobytu w tym hotelu nie polecam

    Aneta, Skierniewice 28.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotelu zasługuje na dobre 3 gwiazdki. Łazienka w pokoju mało komfortowa brak drzwi, do toalety i prysznica są jedne przesuwane. Jedzenie średnie. Na plus tylko plaża i zejście do morza. Hotel powinien przejść całkowity remont.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel 5* 🤣

    Dariusz, Łochów 22.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Byliśmy z grupą znajomych na tygodniowym wypoczynku w 06.2024. Nie polecam hotelu standard to max 3*, ubogi wybór jedzenia, ciągły brak składników do drinków, biegające psy po obiekcie i załatwiające się gdzie popadnie, hotel przyjmuje więcej gości niż może pomieścić (wtedy proponują suterenę pod kortem tenisowym z wyjściem bezpośrednio na kolejny kort). Jeden z gości hotelowych wspominał o braku 15 pokoi w dniu przyjazdu jednego z turnusów. Psująca się najczęściej na noc klimatyzacja to standard. Pokoje dosyć duże ale słabo posprzątane, grzyb w prysznicu na fugach. Na plus czysta i ciepła woda w basenie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Słaby hotel

    Pola 26.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Hotel oceniam maksymalnie na 3 gwiazdki i nie mam pojęcia skąd tak dobre opinie na stronie. Brak klimatyzacji praktycznie wszędzie oprócz pokoju więc można się udusić, cały hotel wewnątrz wygląda na bardzo staro i brudno, w recepcji postawione obrzydliwe automaty do soków które wyglądały bardzo niechlujnie, śniadania codziennie takie same, obiad i kolacja w porządku ale też bez rewelacji, natomiast kiedy można było wziąć sobie lody to pani nakładała je bez rękawiczek tylko gołą ręką. Woda w basenie zanieczyszczona, na dnie pływały plastry itd nie czuć żeby była chlorowana. Generalnie bardzo brudno, jeżeli ktoś ma doświadczenie w wyjazdach i chce żeby to było na wysokim poziomie to absolutnie nie polecam ! ( jedynie pokój był na plus, bardzo duży z pięknym widokiem i klimatyzacją :)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel dla Rosjan.

    Łukasz, --- 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Jeśli chodzi o hotele 5-gwiazdkowe w Turcji to ten jest najgorszy w jakim byłem. Standard kiepski, ale tutaj nie będę się rozpisywać. Na plus obsługa hotelu starają się. Hotel nastawiony głównie na Rosjan. Obsługa mówi tylko po rosyjsku i turecku. Narodowości gości to około 80% Rosjanie reszta Polacy. Żadnych innych narodowości. Powoduje to napięcia w zasadzie każdego dnia. Na ścianach tabliczki w języku rosyjskim i angielskim ale z propagandą ruską. Wg mnie rainbow nie powinien oferować tego hotelu w Polsce.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie polecam tego hotelu

    Rodzina 03.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W tym hotelu byliśmy na początku sierpnia 2023.Hotel położony prawie 3h jazdy od lotniska. Hotel nie zasługuje na 5* max 3,5*.Pokoj rodzinny duży, nasz był od strony zaplecza hotelu. Rano było głośno chyba ze względu na dostawy, w nocy dym od grilla w restauracji, nie można było otworzyć balkonu.Pod prysznicem grzyb, pokój dość czysty, ale widać upływ czasu w pokoju i całym hotelu.Cały dzień brak ratownika na basenie. Jedzenie dość smaczne.Klub dla dzieci fajny z atrakcjami, ale wieczorne animacje dość słabe. Plaża bez ratownika, dość czysta.Obsługa hotelowa wyglądała jakby byli tam za karę.Po 22:00 brak ciepłej wody pod prysznicem. Sejf w pokoju nie działa. Między 16:00 a 19:00 do jedzenia tylko lody lub ( zależy od dnia) gofry, słabo dla tych co późno wstają. Hotel posiada 4 piętra . Na 4 piętrze (najpiękniejszy widok, można go podziwiać z 4 piętra holu);usytuowani Turcy , na 3 piętrze Rosjanie , a na drugim Polacy… Hotel dla mało wymagających. Nie polecam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Byłem,zobaczyłem,nie wrócę.

    Dariusz i Barbara 24.05.2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Pobyt tegoroczny 2023 w maju. Hotel sam w sobie z zewnątrz sprawia wrażenie przepychu. I to by było na tyle. Sam hotel odnowiony z pięknym ogrodem wewnętrznym,pokoje przestronne lecz jeśli już chodzi o łazienki niestety,,,nie są domyte, sporadycznie sprzątane,tylko prysznic bez wanny,jeśli da się wywieszkę by posprzątać i dodatkowo coś ewentualnie uzupełnić ,to trzeba napisać na karteczce ,najlepiej po turecko ,to wtedy jest opcja,że to będzie zrobione,ale tak to niekoniecznie.Pościel wymieniana raz w tygodniu,lodówka służy za dogrzewanie szafki w której się znajduje bo nic poza tym,nie są uzupełniane herbaty,kawy oraz środki pod prysznic i pielęgnacji. Tragedia z komarami (przynajmniej w maju ,więc warto zabrać Raida w gniazdko bo jedynie on jest skuteczny),warto też poprosić o dodatkową kartę ,by móc mieć załączoną klimatyzację. W pokoju dwuosobowy jest duże łóżko,ale tylko jedna kołdra. I co najciekawsze,że turyści z Polski,(a chyba tylko RAINBOW tam wysyła ludzi) są raczej traktowani jak turyści drugiej kategorii...bo albo pokoje z widokiem bocznym na morze ,a dodatkowo tuż na centralnym zestawem klimatyzacji ,więc ciągły szum przy otwartym oknie,lub od strony północnej gdzie rodzina z Polski otrzymała pokoje z potężną stęchlizną,które po dość stanowczej reakcji na drugi dzień zostały zamienione,na te nie z widokiem bocznym, Pokoje centralne w widokiem na basen i morze są przeznaczone dla turystów z Rosji. I tak też jest nastawiona cała infrastruktura ...pod tychże turystów. Samo wnętrze hotelu,otoczenie basenu ogrody są zadbane i mnóstwo pracy ludzie tam wykonują. Lecz niestety,przy basenie za mało leżaków z parasolami,więc walka na rezerwację ręcznikową tuś ok godziny 8 rano. W maju nie ma również na plaży zadaszeń nad leżakami (parasoli brak na plaży) ,które niechętnie na protest odpoczywających zostają uzupełniane. Co do pracy barów i otoczenia handlowego oraz spa nie warto się rozpisywać,są barmani sympatyczni i bardzo mało sympatyczni.Alkohol serwowany to tzw.wersje hotelowe butelek tzn mocno podrobione,jak zresztą wszystko ale to dokładnie wszystko czym tam handlują. Oczywiście masaże...po pierwszy ,przychodzi menadżer z masażystą i przy frasobliwej minie mów,ze ma się poważny problem i mogą temu zaradzić,ale przy kolejnych min.4 masażach....za promocyjną cenę pt. ,,maj frend' ok 200 euro. Hotel na pustkowiu,spacer jedynie plażą,lub deptakiem,ale też nie za daleko w kierunku Demre,mnóstwo bezpańskich psów pilnujących kiedyś szklarni których jest mnóstwo. Naprawdę nawet nie ma gdzie kozy pogonić. Atrakcja - zero. Jedzenie w miarę dobre,dużo i starają się by nie zabić nudą,chociaż...na pewno nie ultra all Inclusive. Dobre towarzystwo to można odpocząć i się zrelaksować (oby nie za dużo dzieci) Rzecz wymagając osobnego opisu to praca rezydentów oraz organizacji biura. Po pierwsze,jeśli Państwo rezerwujecie wycieczki przez biuro Rainbow, zapłacicie w kraju to możecie się srodze rozczarować... praktycznie w Demre oferowane są trzy i dość..odpada jakieś safari,czy dwudniowe wypady albo loty balonem...zapomnijcie!! Tam jest wszędzie za daleko i nie opłaca się organizować! Pieniądze i nerwy zarwane. I tu zaczyna się wielkie dzieło rezydentów firmy Rainbow. Owszem,na lotnisku są,wsadzą w autokar ,wcisną w rękę ulotki i reklamy wycieczek i tyle ich się widziało! Siedzisz człowieku 3 godziny w autobusiku tłukąc się do hotelu a w głowie masz hasło,że przyjęte jest by każdemu wręczać bakszysz ( Czy Ty jak pracujesz to dostajesz coś ekstra za to,że dobrze wykonujesz swoją pracę?!) ,dojeżdża się jak w naszym przypadku w nocy hotelu a tu....zero polskiego rezydenta,zero wyjaśnienia co dalej ,a ludzie są i starsi i nie znający obcych języków i pierwszy raz na tego typu wyjazdach, a tu trzeba się zameldować,trzeba dostać się do pokoi,,a może po długiej podróży warto by coś zjeść, a może i wi-fi uruchomić...i nie ma do kogo gęby otworzyć,ani upomnieć się o swoje...rezydenta brak. A przepraszam...na karteczce napisane,że spotkanie z rezydentem rano o 10. A rano o 10 zjawia się Pani rezydent...z uśmiechem,wypoczęta,podaje dwa numery telefonu ..jakby się co działo i zaczyna taniec naciągani na wycieczki...jeśli padnie pytanie z sali o wycieczki w ofercie firmy Rainbow ,które na lotnisku się otrzymało,to jak powyżej,a to się nie organizuje ,a to za daleko,płaci się tylko gotówka (sic!) bo teoretycznie terminal nie działa ,ha,ha,ha! 20 metrów dalej działa termial w sklepie ,a co ciekawe można w terminalu wybrać walutę ,w której się płaci ( najlepiej dolary ponieważ najkorzystniejszy przelicznik międzybankowy) .....no ludzie!!!! Płacicie za wczasy typu ULTRA ALL INCLUSIVE! A zostajecie potraktowani jak zło konieczne... Po tym występie, Pani i Pan rezydent...nagle znikają zostawiając numer telefonu ,ale forma łączności raczej tylko przez komunikator. I znowu wracam do tematu..osoby które są pierwszy raz,które nie znają języka,osoby starsze..zostawiane są na łaskę innych turystów którzy coś podpowiedzą lub pomogą. RAINBOW! Ucz swych ludzi pracy i wymagaj.!! Na marginesie...rezydent rosyjski jest na miejscu,widoczny i non stop do dyspozycji Dzień wyjazdu podobnie. Rezydenci na wstępie nie wspomną iż można na dzień i godzinę wyjazdu zamówić lunchboxy ,a można..ina sprawa,że rano wyjeżdżając tego się nie uświadczy ,zresztą jak rezydenta w drodze powrotnej na lotnisku ,z wytłumaczeniem procedury odprawy. Reasumując....byłem zobaczyłem i nie wrócę...a rezydenci powinni być bardziej asertywni ,a nie nastawieni chyba raczej na zysk...to oni są dla ludzi ,a nie odwrotnie.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    neutralna

    Oliwia, Warszawa 22.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    w październiku byliśmy na 10 noclegów w hotelu. byliśmy dość dużą grupą, liczącą 20 osób. hotel sam w sobie bardzo fajny, czyste i duże pokoje, blisko plaża, stołówka czy hotelowy bar. jednakże, jeśli chodzi o opcję ultra all inclusive, nie mamy pojęcia czego dotyczyła ?? 3 standardowe posiłki (śniadanie , obiad , kolacja ) dało się zjeść. późna kolacja to jakiś dramat, alkohol w barze który był czynny do 24:00 kończył się czasem o 21:00 🤣 jednak warto było zaopatrzeć się w swój, atrakcje tylko i wyłącznie w języku rosyjskim, kilka hoteli w Turcji już zwiedziliśmy i ten jest na czarnej liście. więcej nie wrócimy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem