Opinie o Andriake Beach Club Hotel

Kategoria lokalna: 4+

4.9/6
(350 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.4
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Taki Sobie nie polecam

    Joanna 25.10.2022

    W Turcji biliśmy już w wielu miejscach jak i hotelach. Rozczarował mnie pobyt w tym hotelu nie wiem czy przez kryzys czy co było powodem byliśmy w październiku. SZARO BURO I PONURO .Bardzo słabo sprzątany hotel .Jedzenie podawane prawie zimne .Dziwne bo nigdy sie z takim czys w 5 *hotelu nie spotkałam . all ultra a w tym hotelu mały wybór alkoholi brak mięty to brak rumu. Jedzenie bez szału .Kawa totalna w ekspresie to rozpuszczalna wywietrzała kwaśna nie do wypicia. Pełno w restauracji kotów i psów .Stoliki klejące ogólnie bardzo brudno. Toalety strasznie śmierdzące i brudne nigdy nie widziałam żeby ktoś tam sprzątał .MASAKRA .Daleko od lotniska bo 3 h drogi .Plaza ładna szeroka i czysta woda .Ładne widoki i tylko tyle .Może to po sezonie ale nie wart tej ceny i tak dobrych opini ten hotel.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Urlop rodzinny 2 + 2

    Laura 05.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Z pozytywów należy wymienić smaczne jedzenie, zwłaszcza mięso, choć asortyment mógłby być szerszy, brakowało owoców morza. Pokoje były przestronne i czyste, jednak bezpieczeństwo pozostawiało pewien niedosyt, ze względu na uszkodzone drzwi balkonowe, które trudno się zamykały. Blisko hotelu znajdowały się piękne plaże, zarówno piaszczyste, jak i kamieniste. Rezydent średnio ogarniety, natomiast panie animatorki rewelacja, szczególnie dwie które zapewniały atrakcje dla dzieci. Z negatywnych aspektów warto wspomnieć o natarczywych pracownikach SPA, którzy proponowali masaże, oraz o słabej znajomości języka angielskiego przez personel. Dojazd z lotniska był dość długi i męczący. W najbliższej okolicy brakowało atrakcji. Zauważalna była preferencja w traktowaniu gości, w szczególności Turków i Rosjan. Niestety, poziom kultury niektórych turystów pozostawiał wiele do życzenia, gdyż zdarzyło się, że tureckie dziecko w wieku około 6 lat oddało stolec do basenu dla dzieci.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Przekłamane 5 słoneczek

    Ania 09.09.2024

    Niestety, skuszona liczbą słoneczek (oraz gwiazdek w Google) oraz pozytywną opinią sprzedawców, zarezerwowałam pobyt w tym hotelu. Zacznę może od pozytywów - przestronne pokoje, mające jednak lata świetności za sobą; cudowna lokalizacja (ale na odludziu, więc jeżeli szukacie miejsca, żeby wieczorem wyjść na miasto, to nie ten adres); duży basen; ładna plaża i ciepłe morze z łagodnym wejściem; dobre WiFi dostępne w całym hotelu, również w pokojach. I to tyle z pozytywów. Cała reszta woła o pomstę do nieba. Zaczynając od obsługi, która nie mówi po angielsku, jest totalnie znudzona, jakby pracowała tam za karę. Panie sprzątające nie wykonują swojej pracy dobrze - nie zamiatają pokoju, nie myją/nie wymieniają naczyń, nie wymieniają ręczników, mimo, iż te leżały na ziemi, co jest jasnym znakiem w hotelarstwie, że należy je wymienić i panie powinny o tym wiedzieć. Jedzenie - bardzo przeciętne, wszystko tonie w tłuszczu. Hotel jest zdecydowanie nastawiony na Rosjan (którzy nie robią bałaganu, Polacy za to "szaleją" za wszystkich) - dostają lepszą obsługę, nawet napisy w hotelu są po rosyjsku. Jest jeden bar na cały hotel, na przekąski między śniadaniem a kolacją trzeba polować, bo szybko się kończą. Zjeżdżalnie czynne łącznie 4h dziennie, z dwugodzinną przerwą na nie wiem w sumie co. Generalnie ten hotel to maks 3 słoneczka, więc Rainbow - wstydź się! Może warto zrewidować tę ocenę? NIE POLECAM.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Demre hotel Andriake

    Maja 21.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Ultra allinclusive hotel okazał sie wtopą. Pięknie położony i z cudownym apartamentem z duzym tarasem z widokiem na morze i góry, ale poza tym wielkie nieporozumienie. Jedzenie w dużym wyborze, ale jakościowo beznadziejne, mały wybór owoców, braki arbuza w największym sezonie, brak masła przez cały pobyt, drinki z 1 kroplą alkoholu :))można było pić i pić i ani trochę rauszu :)) słodkości też duzy wybór, ale ani jedno z ciast czy deserów smaczne. Przed przyjazdem tutaj byliśmy na objazdówce i w każdym hotelu były smaczne tureckie desery, baklava, miody, owoce suszone i świeże bardzo smaczne więc mieliśmy porównanie. Lepiej by nie było to ultra allinclusive a zwykły hotel 3 gwiazdkowy, bo bez porównania. Obsługa wyraźnie miałą dość wszystkiego i czekała na zakończenie sezonu. Nie było żadnych animacji, fajnych imprez. Byliśmy 5-12.10/ Pogoda dla nas super, a jakość usług naprawdę żenująca. Psujące sie windy, niepaląca żarówka w wc, hałasujący prysznic i ledwie lecąca z niego woda. Suszarka z uszkodzonym kablem. Lepiej nie reklamujcie tego hotelu nawet jako 3 gwiazdki. Byłyśmy rozczarowane, bo koszt tego był 2 razy taki jak hoteli w Antalyi czy Side. Jedyny plus, że blisko do plaży na wyłączność i w cenie leżaki i ręczniki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem