Opinie o Asia Beach Resort Hotel

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(427 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt asia

    Dariusz, Świdnica 21.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    hotel oceniam na 4 brak informacji o napojach , brak uzupełniania lodówki, mało animacji, słaba obsługa na stołówce, brak miejsc ,

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt 30.06-10.07

    Olimpia, Świecie 14.07.2021

    Hotel wybraliśmy po rekomendacji znajomego biura podróży niestety oczekiwania były duże , rzeczywistość okazała się mniej zadowalająca. Animatorzy to bardzo mało kreatywne osoby do tego leniwe zważywszy na to , że dzieci było bardzo dużo ich zainteresowanie zabawą było żadne . Jedzenie bardzo monotonne no i alkohole podobno miały być też europejskie a tu kolejne rozczarowanie😠 Do Turcji na pewno wrócimy gdyż jest to jeden z naszych ulubionych kierunków jednak tego hotelu nie odwiedzimy

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Dojazd do hotelu z lotniska

    WOJCIECH, BYDGOSZCZ 21.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Dojazd bardzo długi w sumie traci się prawie dwa dni wykupionego czasu na odpoczynek, brak rezydenta przy przyjeździe do hotelu i pomoc przy meldunku - większość uczestników nie zna języka obcego

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Asia beach

    Michał, Siadło Górne 25.11.2022 | Termin pobytu: listopad 2022

    Organizacja zadowalająca, wyjazd przyjemny, chociaż wyjazd o 1:30 z hotelu żeby o 7 wylecieć to lekkie przegięcie:)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    PRZEREKLAMOWANY HOTEL

    Bożena, Bielsko-Biała 26.06.2022

    Właśnie wróciłam wraz z rodziną i przyjaciółmi (łącznie 9osób) z hotelu ASIA BEACH RES & SPA i jestem trochę rozczarowana. Jeżdżę sporo za granicę więc mam porównanie. Hotel w moim odczuciu nie zasługuje na 5* a najwyżej na 4 i to naciągane. Ogólne wrażenie hotelu bardzo pozytywne - lobby. barki, restauracja ,układ pokoi - jednak w trakcie pobytu wyszło sporo braków o których poniżej: 1. Czystość pokoi -sprzątane bardzo niedokładnie i dopiero interwencje w recepcji na dzień czy dwa pomogły a dalej to już norma -nie domyte od samego początku umywalki z pleśnią wokół krawędzi . Mimo iż hotel jest stosunkowo nowy widać duże ślady zużycia 2.Brak wind dla sprzątaczek , które wożą swoje wózki windami dla gości hotelowych przez co je blokują . 3.plaża w zasadzie kamienisto żwirowa więc potrzebne obuwie do wody a także niezbyt bezpieczne zejście do wody ograniczone skalnymi "jęzorami". 4. Smród w toaletach obok barku w lobby i snack baru. 5 Brak ciekawych animacji wieczornych, słaba informacja co i gdzie się odbywa. 6 rezydentka. Jest też kilka pozytywów: 1. obsługa w recepcji, barmańska i kelnerska na bardzo dobrym poziomie. Stale uśmiechnięta Fatma i "nucący" Jusuf na 5. 2. rozstawione w kilku punktach szafy chłodnicze z woda mineralną to doskonały pomysł jak i mini barek z nimi w pokojach- jednak nie zawsze sprzątaczki pamiętają o jego uzupełnieniu.3 zjeżdżalnie w jednym z basenów hotelowych. 4.Duży wybór potraw w restauracji ,nocny bufet . 5 Bliskość miasta i duża możliwość wieczornych spacerów.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Powrót po sezonie.

    Radosław 10.10.2020

    Dodałem swą opinie po pobycie w sierpniu 2020r. Ta we wrześniu 2020r jest juz lekko inna. Hotel sprawiał wrażenie lekko zamortyzowanego po sezonie. Klimatyzacja w pokojach dzialala tak głośno ze nie dało sie spać. (Moim zdaniem oblodzona) WiFi nie działało w pokojach ani na plaży. Podkreślam ze w sierpniu nie bylo tego problemu. Ku mojemu zdziwieniu po sezonie ludzi dużo wiecej. Szczególnie tych mowiacych po rosyjsku, którzy opanowali cały hotel, zachowywali sie jak bydło i nawet kazali puszczac rosyjskie piosenki w lobby i przy basenie. Co nie bylo mile widziane przez gości z innych krajów. Obsluga hotelu super miła, starała się jak tylko mogła. Choć ręce mi opadly gdy usłyszałem "czy brak wifi i głośna klimatyzacja to twój jedyny problem?"... no cóż 😁 Turcja. Mimo wszystko pobyt uważam za udany i na 100% tam wrócę.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Mieszane wrażenia

    Agata 07.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii, wybraliśmy pobyt w tym hotelu. Niestety rozczarowaliśmy się tym, co zastaliśmy na miejscu. Podróżujemy dosyć często, więc jako takie pojęcie o standardach hotelowych mamy. Oboje z mężem byliśmy zawiedzeni poziomem posiłków i ogólną jakością obsługi na stołówce. Praktycznie codziennie wchodząc na śniadanie witał nas zapach spalenizny. Jajka sadzone przygotowywane "hurtowo" leżały usmażone i czekały na głodnych gości ... Na prośbę o usmażenie świeżego jajka, kucharz wskazał na górę usmażonych jajek, dopiero po ponownej prośbie o jajko prosto z patelni, z widoczną niechęcia usmażył. Podobna sytuacja z przygotowywaniem jedzenia na zapas ma miejsce w snack barze przy basenie, gdzie codziennie serwowane są hamburgery. Cała taca usmażonych hamburgerów-kotletów leży i czeka, do tego zimna bułka i powinniśmy być zadowoleni. Gdy poprosiliśmy o podgrzanie kotleta i bułki na grillu Pan obsługujący to stanowisko stwierdził, że tego nie zrobi bo zaraz wszyscy goście zaczną tak samo wymagać. Serio ? Obsługa na stołówce głównej powolna, długie oczekiwanie na posprzątanie stolika, sztućce najlepiej samemu sobie organizować z wystawionych pojemników. Wybór jedzenia duży, ale potraw naprawdę smacznych mało. Żeby na wieczorze z jedzeniem tureckim nie było świeżego, kręcącego się kebaba, tylko uwaga ! gotowe pocięte mięso w brytfannie ? Plus za ryby z grilla, które rzeczywiście były przyrządzane na bieżąco i były smaczne. Turecka herbata z listkiem mięty pycha. Teraz kwestia pokoi. Otrzymaliśmy pokój na I piętrze, balkon znajdował się nad dachem z wentylatorami i niestety z otwartym oknem nie szło w tym pokoju wysiedzieć. Na nasze "szczęście" w łazience była usterka w postaci oberwanych taśm/kabli pod prysznicem i w związku z tym otrzymaliśmy pokój na 6 piętrze, bez porównania lepszy od tego pierwszego. Tu podziękowania dla Pani rezydentki, która akurat miała dyżur w hotelu i zainterweniowała w recepcji w naszej sprawie, bo po naszym trzykrotnym upominaniu się o oględziny pokoju i stwierdzeniu czy zastana usterka będzie możliwa do naprawy, nie doczekaliśmy się nikogo z obsługi, chociaż za każdym razem byliśmy zapewniani, że już za 5 minut ktoś się tą sprawa zajmie. Plaża ok, bar na plaży i jego obsługa na plus. Dojście do plaży podziemnym przejściem, za to też plus, bo przejście przez ulicę ( nawet na pasach ) to walka o przetrwanie. Drugi raz nie wybralibyśmy tego hotelu. Nie rozumiem aż tak pozytywnych opinii o tym miejscu. Hotel na pewno ma potencjał, ale zarządzanie pozostawia dużo do życzenia.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Priorytet to poprawić jedzenie

    Łukasz 10.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Sam w sobie hotel jest naprawdę OK. Spoko pokoje, duży, plaża połączona z hotelem podziemnym przejściem. Miła obsługa, jakieś rozrywki się znajdą, jednak bez szału. Jeśli planujesz wakacje po to, aby odpocząć i DOBRZE zjeść - to odpoczniesz. Mega fajne molo, prywatne jak i plaża. Snack bar na plaży. Leżaki są (wrzesień) - brak walk. Pogoda mega. Jednak te jedzenie (i oczywiście alkohol). Zacznę do gastro. Jest wiele opinii osób, które zwiedziły więcej niż jeden hotel i można przeczytać ich opinie na Google Maps - z tym się zgadzam. 95% jedzenia to ten sam jałowy smak, zero klasy. Oczywiście trafią się smaczniejsze dania, jednak to trzeba upolować. Jak? No właśnie ciężko, skoro musisz spróbować wielu potraw z owszem, bogatego menu - aby dowiedzieć się co było w miarę ok. Śniadania - kiepskie, bardzo. Nie pasuje do 5*. Przekąski - jeśli ktoś lubi ligę biedronki - spoko. A tak - pozostają owoce i warzywa :) Alkohol - płyn do naczyń ze spirytusem - oczywiście to ich lokalny trunek, moje subiektywne zdanie. Jest bells do whiskey. Jednak bells - kto "degustuje" alkohol to ma świadomość klasy. Drinki - paskudne, barwniki itp. ogólnie zero klasy w tym temacie. Obsługa bądź co bądź miła. Hotel fajny, jednak warty tylko ofert last minute za naprawdę niskie ceny. W cenie 4 - 5k - jest dostępna inna liga. Ps. Warto wiedzieć, że autobus jedzie.. 3h.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Coraz gorzej.

    MARZENA, GORZÓW WIELKOPOLSKI 30.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Hotel super. Gorąco polecam. Nie polecam natomiast wycieczek fakultatywnych! Każda od bazaru do bazaru, od sklepu do sklepu. Na zwiedzanie atrakcji zostaje, np. Side 45 minut, Pammukalle łącznie z kąpielą w basenie Kleopatry 3 godziny - nie obejrzeliśmy innych miejsc.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pozytywnie

    Podróżniczki 17.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel oceniamy pozytywnie . Pokoje dużo lepsze niż na zdjęciach w ofercie, duże, z bocznym widokiem na morze. Bardzo duży wybór jedzenia. Drinki dobre . Dostępne 3 baseny jeden ze zjeżdżalniami jeden zewnetrzy oraz jeden kryty . Plaża kamienista obowiązkowe buty do wody. Bar na plaży z przekąskami oraz Pani robiąca Gozleme. Bardzo dużym minusem na plaży są Parasole które są w fatalnym stanie i trzeba je samemu targać a zatopio są w betonie. Bardzo Polecamy za to punkt z Shisha.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem