Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel oceniam na 4 brak informacji o napojach , brak uzupełniania lodówki, mało animacji, słaba obsługa na stołówce, brak miejsc ,
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wybraliśmy po rekomendacji znajomego biura podróży niestety oczekiwania były duże , rzeczywistość okazała się mniej zadowalająca. Animatorzy to bardzo mało kreatywne osoby do tego leniwe zważywszy na to , że dzieci było bardzo dużo ich zainteresowanie zabawą było żadne . Jedzenie bardzo monotonne no i alkohole podobno miały być też europejskie a tu kolejne rozczarowanie😠 Do Turcji na pewno wrócimy gdyż jest to jeden z naszych ulubionych kierunków jednak tego hotelu nie odwiedzimy
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dojazd bardzo długi w sumie traci się prawie dwa dni wykupionego czasu na odpoczynek, brak rezydenta przy przyjeździe do hotelu i pomoc przy meldunku - większość uczestników nie zna języka obcego
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Organizacja zadowalająca, wyjazd przyjemny, chociaż wyjazd o 1:30 z hotelu żeby o 7 wylecieć to lekkie przegięcie:)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciłam wraz z rodziną i przyjaciółmi (łącznie 9osób) z hotelu ASIA BEACH RES & SPA i jestem trochę rozczarowana. Jeżdżę sporo za granicę więc mam porównanie. Hotel w moim odczuciu nie zasługuje na 5* a najwyżej na 4 i to naciągane. Ogólne wrażenie hotelu bardzo pozytywne - lobby. barki, restauracja ,układ pokoi - jednak w trakcie pobytu wyszło sporo braków o których poniżej: 1. Czystość pokoi -sprzątane bardzo niedokładnie i dopiero interwencje w recepcji na dzień czy dwa pomogły a dalej to już norma -nie domyte od samego początku umywalki z pleśnią wokół krawędzi . Mimo iż hotel jest stosunkowo nowy widać duże ślady zużycia 2.Brak wind dla sprzątaczek , które wożą swoje wózki windami dla gości hotelowych przez co je blokują . 3.plaża w zasadzie kamienisto żwirowa więc potrzebne obuwie do wody a także niezbyt bezpieczne zejście do wody ograniczone skalnymi "jęzorami". 4. Smród w toaletach obok barku w lobby i snack baru. 5 Brak ciekawych animacji wieczornych, słaba informacja co i gdzie się odbywa. 6 rezydentka. Jest też kilka pozytywów: 1. obsługa w recepcji, barmańska i kelnerska na bardzo dobrym poziomie. Stale uśmiechnięta Fatma i "nucący" Jusuf na 5. 2. rozstawione w kilku punktach szafy chłodnicze z woda mineralną to doskonały pomysł jak i mini barek z nimi w pokojach- jednak nie zawsze sprzątaczki pamiętają o jego uzupełnieniu.3 zjeżdżalnie w jednym z basenów hotelowych. 4.Duży wybór potraw w restauracji ,nocny bufet . 5 Bliskość miasta i duża możliwość wieczornych spacerów.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dodałem swą opinie po pobycie w sierpniu 2020r. Ta we wrześniu 2020r jest juz lekko inna. Hotel sprawiał wrażenie lekko zamortyzowanego po sezonie. Klimatyzacja w pokojach dzialala tak głośno ze nie dało sie spać. (Moim zdaniem oblodzona) WiFi nie działało w pokojach ani na plaży. Podkreślam ze w sierpniu nie bylo tego problemu. Ku mojemu zdziwieniu po sezonie ludzi dużo wiecej. Szczególnie tych mowiacych po rosyjsku, którzy opanowali cały hotel, zachowywali sie jak bydło i nawet kazali puszczac rosyjskie piosenki w lobby i przy basenie. Co nie bylo mile widziane przez gości z innych krajów. Obsluga hotelu super miła, starała się jak tylko mogła. Choć ręce mi opadly gdy usłyszałem "czy brak wifi i głośna klimatyzacja to twój jedyny problem?"... no cóż 😁 Turcja. Mimo wszystko pobyt uważam za udany i na 100% tam wrócę.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii, wybraliśmy pobyt w tym hotelu. Niestety rozczarowaliśmy się tym, co zastaliśmy na miejscu. Podróżujemy dosyć często, więc jako takie pojęcie o standardach hotelowych mamy. Oboje z mężem byliśmy zawiedzeni poziomem posiłków i ogólną jakością obsługi na stołówce. Praktycznie codziennie wchodząc na śniadanie witał nas zapach spalenizny. Jajka sadzone przygotowywane "hurtowo" leżały usmażone i czekały na głodnych gości ... Na prośbę o usmażenie świeżego jajka, kucharz wskazał na górę usmażonych jajek, dopiero po ponownej prośbie o jajko prosto z patelni, z widoczną niechęcia usmażył. Podobna sytuacja z przygotowywaniem jedzenia na zapas ma miejsce w snack barze przy basenie, gdzie codziennie serwowane są hamburgery. Cała taca usmażonych hamburgerów-kotletów leży i czeka, do tego zimna bułka i powinniśmy być zadowoleni. Gdy poprosiliśmy o podgrzanie kotleta i bułki na grillu Pan obsługujący to stanowisko stwierdził, że tego nie zrobi bo zaraz wszyscy goście zaczną tak samo wymagać. Serio ? Obsługa na stołówce głównej powolna, długie oczekiwanie na posprzątanie stolika, sztućce najlepiej samemu sobie organizować z wystawionych pojemników. Wybór jedzenia duży, ale potraw naprawdę smacznych mało. Żeby na wieczorze z jedzeniem tureckim nie było świeżego, kręcącego się kebaba, tylko uwaga ! gotowe pocięte mięso w brytfannie ? Plus za ryby z grilla, które rzeczywiście były przyrządzane na bieżąco i były smaczne. Turecka herbata z listkiem mięty pycha. Teraz kwestia pokoi. Otrzymaliśmy pokój na I piętrze, balkon znajdował się nad dachem z wentylatorami i niestety z otwartym oknem nie szło w tym pokoju wysiedzieć. Na nasze "szczęście" w łazience była usterka w postaci oberwanych taśm/kabli pod prysznicem i w związku z tym otrzymaliśmy pokój na 6 piętrze, bez porównania lepszy od tego pierwszego. Tu podziękowania dla Pani rezydentki, która akurat miała dyżur w hotelu i zainterweniowała w recepcji w naszej sprawie, bo po naszym trzykrotnym upominaniu się o oględziny pokoju i stwierdzeniu czy zastana usterka będzie możliwa do naprawy, nie doczekaliśmy się nikogo z obsługi, chociaż za każdym razem byliśmy zapewniani, że już za 5 minut ktoś się tą sprawa zajmie. Plaża ok, bar na plaży i jego obsługa na plus. Dojście do plaży podziemnym przejściem, za to też plus, bo przejście przez ulicę ( nawet na pasach ) to walka o przetrwanie. Drugi raz nie wybralibyśmy tego hotelu. Nie rozumiem aż tak pozytywnych opinii o tym miejscu. Hotel na pewno ma potencjał, ale zarządzanie pozostawia dużo do życzenia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam w sobie hotel jest naprawdę OK. Spoko pokoje, duży, plaża połączona z hotelem podziemnym przejściem. Miła obsługa, jakieś rozrywki się znajdą, jednak bez szału. Jeśli planujesz wakacje po to, aby odpocząć i DOBRZE zjeść - to odpoczniesz. Mega fajne molo, prywatne jak i plaża. Snack bar na plaży. Leżaki są (wrzesień) - brak walk. Pogoda mega. Jednak te jedzenie (i oczywiście alkohol). Zacznę do gastro. Jest wiele opinii osób, które zwiedziły więcej niż jeden hotel i można przeczytać ich opinie na Google Maps - z tym się zgadzam. 95% jedzenia to ten sam jałowy smak, zero klasy. Oczywiście trafią się smaczniejsze dania, jednak to trzeba upolować. Jak? No właśnie ciężko, skoro musisz spróbować wielu potraw z owszem, bogatego menu - aby dowiedzieć się co było w miarę ok. Śniadania - kiepskie, bardzo. Nie pasuje do 5*. Przekąski - jeśli ktoś lubi ligę biedronki - spoko. A tak - pozostają owoce i warzywa :) Alkohol - płyn do naczyń ze spirytusem - oczywiście to ich lokalny trunek, moje subiektywne zdanie. Jest bells do whiskey. Jednak bells - kto "degustuje" alkohol to ma świadomość klasy. Drinki - paskudne, barwniki itp. ogólnie zero klasy w tym temacie. Obsługa bądź co bądź miła. Hotel fajny, jednak warty tylko ofert last minute za naprawdę niskie ceny. W cenie 4 - 5k - jest dostępna inna liga. Ps. Warto wiedzieć, że autobus jedzie.. 3h.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel super. Gorąco polecam. Nie polecam natomiast wycieczek fakultatywnych! Każda od bazaru do bazaru, od sklepu do sklepu. Na zwiedzanie atrakcji zostaje, np. Side 45 minut, Pammukalle łącznie z kąpielą w basenie Kleopatry 3 godziny - nie obejrzeliśmy innych miejsc.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oceniamy pozytywnie . Pokoje dużo lepsze niż na zdjęciach w ofercie, duże, z bocznym widokiem na morze. Bardzo duży wybór jedzenia. Drinki dobre . Dostępne 3 baseny jeden ze zjeżdżalniami jeden zewnetrzy oraz jeden kryty . Plaża kamienista obowiązkowe buty do wody. Bar na plaży z przekąskami oraz Pani robiąca Gozleme. Bardzo dużym minusem na plaży są Parasole które są w fatalnym stanie i trzeba je samemu targać a zatopio są w betonie. Bardzo Polecamy za to punkt z Shisha.