Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel położony w ładnej okolicy lecz napewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. toalety przeciekają smród okropny , klimatyzacja niedziałającą, zawalajaxe sie sufity nad przejściem do basenu. przejście na plażę tunelem niestety zalewane . jedzienie dla dzieci nie było świeże. baseny nie czyszczenie _brudne za to personel bardzo miły.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ogólnie średnie tak jak oceniałem , bardzo brudno, jedzenie srednie, obsługa miła, pościel stara, ręczniki w pokojach tragedia, porwane i dziurawe.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam drugi raz w tym hotelu i niestety ppbyt obecnie oceniam słabo. Tłum ludzi, walka o leżaki, jedzenie słabe. 5 gwiazdek nawet Tureckich wymaga jednak trzymania poziomu. Sprzątanie , jakby go nie było. Rezydent w zasadzie go nie było. Nie udzielił żadnych informacji o produktach hotelu które nam się należą. Kopert nie dostaliśmy na pobyt tylko na objazd. Masakra.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety jestem bardzo zawiedziona tym wyjazdem i nie mogę polecić ani hotelu, ani obsługi ze strony Rainbow. Hotel Asia Beach Hotel reklamowany jest jako obiekt 5-gwiazdkowy – być może 10 lat temu faktycznie na to zasługiwał, dziś absolutnie nie. Wybrałam go z myślą o małym dziecku, ponieważ zdjęcia i opis w aplikacji Rainbow sugerowały szeroką ofertę atrakcji dla najmłodszych (baseny, sale zabaw, udogodnienia). Rzeczywistość okazała się zupełnie inna. Baseny: małe, brudne, zaniedbane. Brodzik dla dzieci mikroskopijny – przy 4–5 maluchach było już tłoczno. Na środku brodzika zamontowana zjeżdżalnia, moim zdaniem niebezpieczna i kompletnie niedostosowana do wieku dzieci. Podczas naszego pobytu brodzik był w większości wyłączony z użytku, odgrodzony taśmą. Sala zabaw i klub malucha: pomieszczenia zaniedbane, brudne, odstraszające. Zamiast miejsca przyjaznego dzieciom wyglądały jak pokoje z lat 90. w starym nadbałtyckim ośrodku wypoczynkowym – kompletnie nie zachęcały do zabawy. Pokoje: łóżka wygodne, ale całe wnętrze wymaga remontu. Widać „ząb czasu”: odpadający tynk, ślady zużycia, w łazience często nieprzyjemny zapach kanalizacji. Standard bardziej przypomina stare ośrodki z czasów PRL niż nowoczesny hotel 5*. Posiłki: smaczne i w porządku, choć monotonne – każdy jednak znajdzie coś dla siebie. Plaża: duży plus za prywatny dostęp i świetny pomost z leżakami. Obsługa: bardzo miła, pomocna, uśmiechnięta. Widać, że pracownicy starają się, szczególnie wobec dzieci – to jeden z niewielu elementów na plus. Rainbow i obsługa rezydenta Największy zawód spotkał mnie nie w samym hotelu, ale w podejściu biura podróży. Zdjęcia i opis w aplikacji ewidentnie mijają się z rzeczywistością – wygląda to tak, jakby były mocno podrasowane filtrami albo sztucznie „upiększane”. Zarezerwowałam przez aplikację Hammam. Otrzymałam informację, że transport będzie o 10:00. Nikt się nie pojawił. Po wielu próbach dodzwoniłam się do rezydenta, który twierdził, że nic nie wie o rezerwacji. Po czasie zorganizował transport na 11:00 – nieoznaczony busik, bez jakiejkolwiek informacji czy to faktycznie z Rainbow. Tylko dzięki temu, że mówię po angielsku, udało mi się w ogóle skorzystać z usługi. Ostatni dzień – brak jakiejkolwiek komunikacji w sprawie transportu na lotnisko. Żadnej informacji od rezydenta, ani SMS, ani tablicy w hotelu. Jedyną opcją było sprawdzanie aplikacji, co wymagało WiFi. Podsumowanie Pierwszy raz podróżowałam z Rainbow i na pewno ostatni. Hotel nie spełnia standardów 5*, w szczególności dla rodzin z dziećmi. Największym rozczarowaniem była jednak nie sama jakość obiektu, ale brak profesjonalizmu i komunikacji ze strony biura podróży.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel całkiem poprawny, czysty. Basen zewnętrzy oraz wewnętrzny, fajne podziemne przejście na plażę która jest kamienista. Miejsce do kąpieli wydrążone w skałach lub molo które akurat było zamknięte. Dużo wygodnych leżaków, bardzo dużo. Pokoje czyste, codziennie sprzątane tak na szybko - nie polecam zaglądać pod łóżka. Od godziny 20:00 do 23:00 czasami jeszcze dłużej dudni muzyka z sąsiedniego hotelu i jest to słabe, szczególnie gdy dnia następnego musimy wstać na lot i chcemy się wcześniej położyć. Na barach all inclusive - cukier w płynie, oraz cieniutkie winko i piwsko do woli. Osobom bardziej wymagającym polecam jednak spacer do koktajl baru poza hotelem. Pozdrawiam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położny po drugiej stronie alanyi co wiąże się z długa podróżą z lotniska.Bardzio zawiodłem się na jedzeniu w tym hotelu jeśli macie jakiś inny wybór nie wybierajcie się tam, bardziej żenujących i słabych animacji nie widziałem nigdzie a byłem w wielu miejscach. Brak zieleni wszędzie betonowe sciany, plaża bardzo słaba kamienista, plus to molo ogólnie na plus to widoki z basenu i nic więcej bo z pokoju widzieliśmy blaszany dach
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel chyba sam sobie nadał 5 gwiazdek. Zasługuje na max 3 gwiazdki. Pokoje brudne - radzę zajrzeć pod łóżko - warstwa kurzu zadziwia, zacieki na ścianach, smród dobywa się z kanalizacji. Obsługa bardzo słaba - jak wymienią ręczniki to nie uzupełnią minibaru w wodę. Radzę zabrać swoje płyny do mycia, bo hotelowe są niskiej jakości i nie zawsze uzupełnione. O uzupełnienie papieru toaletowego trzeba się prosić. Restauracja ala carte miała być raz w ciągu pobytu gratis a okazała się płatna. Bar na plaży nie serwuje całego zestawu napojów alkoholowych - tylko piwo. No i jak przyjedziecie to może się okazać, że pokój jest niedostępny i dostajecie pokój zastępczy, który trzeba opuścić następnego dnia - słowo przepraszam na recepcji nie istnieje. Wycieczki do Side nie polecam - pół dnia straconego a samo Side to max 2 h, w biegu bez wstępu do amfiteatru. Reszta to: meczet, bazar i wizyta w sklepie jakiegoś pajaca (której nie ma w oficjalnym programie), który chce sprzedać Wam wyroby skórzane w astronomicznych cenach. W barze nie ma kart drinków (są chowane) więc trudno się dowiedzieć co jest serwowane. Restauracja: duży wybór i tu jest plusik, szczególnie świeże owoce i słodkości. Basen hotelowy mały, do tego głośna muzyka która odbiera możliwość wypoczynku. Polecam pomost i plażę na morzem - jest przyjemniej. Do tego wszędzie tłumy RUSKICH.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chotel nie spełnia wymogów 5-ciu gwiazdek ,takie słabe 3.Mocno dopadł ząb czasu,zdjęcia mają się nijak do rzeczywistości,w łazienkach grzyb przy umywalkach,w pokoju odchodzą miejscami tapety,poobijane meble,pościeli narzuty miejscami albo pokryte albo podziurawione i wymięte 🙈.Maly basen w stosunku do ilości gości i oczywiście głupawka z rezerwacją leżaków od wczesnych godz,rannych,ewidentnie wolą swoich ,jedyny plus to w miarę urozmaicone posiłki i mili niektórzy kelnerzy,.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel swoje lata świetności ma już za sobą, klimatyzacja kiepsko działa , w łazience grzyb, w barze i w restauracji duże kolejki , stoliki nie nakryte jak na hotel 5 * słabo to wypada , walka o leżaki na basenie i pomoście skierowanym w morze. Walka o paradole , jeden drugiemu zabiera masakra .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Liczyliśmy na coś więcej. Psujące się windy ,śmierdzące śmietniki na korytarzach wypchane pampersami. Do tego mocno uszkodzona walizka po kontroli celnej- nadająca się tylko na śmietnik. Ogólnie dyby nie bazar i posiłki to dałbym 2 uśmiechy. I oczywiście godzina 21.58 i 04.28 BARDZO miły ŚPIEW.