Kategoria lokalna 5
3.5/6
nie mamy wygórowanych wymagań, jednak jest to raczej hotel 4 gwiazdkowy niż 5. obsługa przyjazna, pokoje poprawne, chociaż doprosić się o sprzątnie w godzinach do 15 to ciężka sprawa, na 1 piętrze w pokoju rodziców mocno było czuć zapach z kanalizacji. jedzenie różnorodne, smaczne. o godzinie 9 nie ma co szukać wolnych leżaków przy basenie ( część z nich zajęta przez całą noc jakimiś kółkami i innymi akcesoriami do pływania ), do plaży przejście przez tunel, plaża urokliwa, bardzo kamienista. windy DRAMAT, ćwierć wyjazdu mam wrażenie to czekanie aż winda przyjedzie. oceniam wyjazd 5/10.
Karolina,Police - 18.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
0/1 uznało opinię za pomocną
3.5/6
W pandemii wypoczywa się inaczej. Jesteśmy zadowoleni , że było mało ludzi bo nikt nie walczył o leżaki , nie było przepychania na stołówce i ulice puste dla turystów, był właśnie lockdown- to był plus pobytu . Więc dosyć bezpiecznie oczywiście w maseczkach. Ale to ma swoje minusy również. W hotelu bardzo położyli nacisk na oszczędności niestety z uszczerbkiem dużym dla 5 gwiazdek jakimi hotel się szczyci. Byliśmy 2 tygodnie na wypoczynku i było biednie . Jedzenie -1 tydzień cały czas to samo , typowe tureckie -nieciekawe , 2-tydzień coś drgnęło po kilku skargach ale niewiele. Na kolację codziennie trzeba było się prosić o masło. Desery - jak na 5 gwiazdek słabe . Sprzątanie -słabe . Basen kryty zamknięty ,lody na patyku tylko od 14-16 ,potem zamknięta lodówka . Nie jest to nasz pierwszy 5 gwiazdkowy ALL ale pierwszy raz piszę opinię słabą. , Kupując wycieczkę , oferta była inna od tej jaką zastaliśmy na miejscu. Pobyt dla nas był udany ale rozczarowanie hotelem ogromne.
J - 15.05.2021
6/7 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Wakacje czerwiec 2019r.
Ona - 20.06.2019
9/17 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Na wstępie pragnę poinformować , że byłem z rodziną ( 2 pokoje dwu osobowe ) w Turcji po raz 7 więc wystawiona opinia jest w porównaniu do innych hoteli 5 lub 4 gwiazdkowych . Pobyt odbył się w od 01.09.24 do 08.09.24 . Z biurem Rainbow jestem po raz pierwszy na wakacjach i myślę , że nie ostatni . Dla organizatora wakacji należą się nawet 6 gwiazdek . Przede wszystkim profesjonalne podejście do klienta od samego początku czyli zakupu wycieczki , poprzez organizację na lotnisku oraz transfery i najważniejsze opiekę rezydenta (Pani Sonia) . Dodatkowo mistrzostwem jest aplikacja biura Rainbow gdzie znajdziemy wszystkie potrzebne informację np. aktualne godziny wylotu jak i powrotu , kontakt do rezydenta czy też jeśli potrzebujemy jakiejkolwiek pomocy . Ale wróćmy do samego hotelu . Hotel Asia Beach Resort Hotel jak dla mnie nie zasługuje na podane w ofercie 5 gwiazdek a co najwyżej na naciągane 4 . Największym atutem hotelu jest jego położenie . Praktycznie w samym mieście Alanya . Do ścisłego centrum czyli portu mamy około 5 km i spokojnie można sobie dojść spacerkiem . Wychodząc z samego hotelu otaczają nas liczne hotele oraz sklepiki (od apteki , sklepów spożywczych i z pamiątkami do stoisk z "oryginalnymi podróbkami" z Turcji . Za samym hotelem w czwartek organizowany jest miejscowy bazar gdzie można kupić wszystko . Polecam się wybrać bo za grosze można kupić przepyszne lokalne owoce . Sam teren hotelu jest bardzo mały a praktycznie go nie ma . Jeśli do godziny 8 nie zarezerwujemy sobie leżaków przy basenie to niestety nie ma szans aby je zdobyć . Leżaków jest około 45 wiec w ścisłym sezonie (lipiec , sierpień } życzę powodzenia . Podobna sytuacja jest nad morzem . Leżaków jest więcej ale i tak za mało . Nie wspomnę już o jakości samych leżaków i parasoli (podarte , zardzewiałe itp ) co w hotelu 5 * nie powinno mieć miejsca . Sama plaż jest bardzo brudna (pełno kamieni i petów) . Zejście do wody dość łagodne . Na wielki plus sam pomost nad morzem ale oczywiście ze starym sprzętem . Szczytem wszystkiego na plaży jednego dnia była sama obsługa . Pan z obsługi poprosił abyśmy znaleźli sobie inne leżaki bo leżaki z pierwszej linii od baru na których leżeliśmy będą zabierane . Niestety wolnych już nie było . Jeśli chodzi o pokoje jakie dostaliśmy na pierwszym piętrze (nr. 1006 i 1008) to różnią się zdecydowanie od tych ze zdjęć oferty . Dużo mniejsze a sylikony w łazience nadają się już niestety tylko wymiany (pleśń i grzyb) . Sam widok z balkonu który wyglądał jak kajuta (praktycznie zamknięty ) oczywiście na drugi hotel około 8 metrów i na miejsce do pokazów . Restauracje - jedzenie dość monotonne ale bardzo dobre . W poniedziałek zorganizowana została kolacja w stylu Tureckim gdzie podano wielki tort lodowy a samego jedzenie była masa i przepyszne . Obsługa w restauracjach na bardzo duży plus . W barach drinki oraz piwo dobre ale wieczorem we wrześniu !!! niestety duże kolejki (około 5 minut) . Lobby hotelu bardzo ładne i przestronne . Gorzej sytuacja wygląda jeśli chodzi o czystość i obsługę na piętrach i pokojach . Pokoje i korytarze sprzątane po łepkach . Przy windzie znajdował się wózeczek na który goście odkładali szklanki , talerzyki oraz nie zjedzone resztki jedzenie które spożywali w pokojach . Oczywiście nie sprzątane . Dopiero po trzech dniach gdy żona pofatygowała się do recepcji i pokazała zdjęcie hałdy brudnych naczyń i śmierdzących resztek obsługa posprzątała stertę . Sam hotel oprócz lobby mocno wyeksploatowany i nadaję się do remontu np. wiszące drzwi przeciwpożarowe na jednym zawiasie , sufit z płyty G-K w basenie krytym spadł na podłogę i basen był przez cały tygodniowy pobyt nie czynny itp .
Maciej, --- - 13.09.2024
7/8 uznało opinię za pomocną