Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W pandemii wypoczywa się inaczej. Jesteśmy zadowoleni , że było mało ludzi bo nikt nie walczył o leżaki , nie było przepychania na stołówce i ulice puste dla turystów, był właśnie lockdown- to był plus pobytu . Więc dosyć bezpiecznie oczywiście w maseczkach. Ale to ma swoje minusy również. W hotelu bardzo położyli nacisk na oszczędności niestety z uszczerbkiem dużym dla 5 gwiazdek jakimi hotel się szczyci. Byliśmy 2 tygodnie na wypoczynku i było biednie . Jedzenie -1 tydzień cały czas to samo , typowe tureckie -nieciekawe , 2-tydzień coś drgnęło po kilku skargach ale niewiele. Na kolację codziennie trzeba było się prosić o masło. Desery - jak na 5 gwiazdek słabe . Sprzątanie -słabe . Basen kryty zamknięty ,lody na patyku tylko od 14-16 ,potem zamknięta lodówka . Nie jest to nasz pierwszy 5 gwiazdkowy ALL ale pierwszy raz piszę opinię słabą. , Kupując wycieczkę , oferta była inna od tej jaką zastaliśmy na miejscu. Pobyt dla nas był udany ale rozczarowanie hotelem ogromne.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje czerwiec 2019r.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na wstępie pragnę poinformować , że byłem z rodziną ( 2 pokoje dwu osobowe ) w Turcji po raz 7 więc wystawiona opinia jest w porównaniu do innych hoteli 5 lub 4 gwiazdkowych . Pobyt odbył się w od 01.09.24 do 08.09.24 . Z biurem Rainbow jestem po raz pierwszy na wakacjach i myślę , że nie ostatni . Dla organizatora wakacji należą się nawet 6 gwiazdek . Przede wszystkim profesjonalne podejście do klienta od samego początku czyli zakupu wycieczki , poprzez organizację na lotnisku oraz transfery i najważniejsze opiekę rezydenta (Pani Sonia) . Dodatkowo mistrzostwem jest aplikacja biura Rainbow gdzie znajdziemy wszystkie potrzebne informację np. aktualne godziny wylotu jak i powrotu , kontakt do rezydenta czy też jeśli potrzebujemy jakiejkolwiek pomocy . Ale wróćmy do samego hotelu . Hotel Asia Beach Resort Hotel jak dla mnie nie zasługuje na podane w ofercie 5 gwiazdek a co najwyżej na naciągane 4 . Największym atutem hotelu jest jego położenie . Praktycznie w samym mieście Alanya . Do ścisłego centrum czyli portu mamy około 5 km i spokojnie można sobie dojść spacerkiem . Wychodząc z samego hotelu otaczają nas liczne hotele oraz sklepiki (od apteki , sklepów spożywczych i z pamiątkami do stoisk z "oryginalnymi podróbkami" z Turcji . Za samym hotelem w czwartek organizowany jest miejscowy bazar gdzie można kupić wszystko . Polecam się wybrać bo za grosze można kupić przepyszne lokalne owoce . Sam teren hotelu jest bardzo mały a praktycznie go nie ma . Jeśli do godziny 8 nie zarezerwujemy sobie leżaków przy basenie to niestety nie ma szans aby je zdobyć . Leżaków jest około 45 wiec w ścisłym sezonie (lipiec , sierpień } życzę powodzenia . Podobna sytuacja jest nad morzem . Leżaków jest więcej ale i tak za mało . Nie wspomnę już o jakości samych leżaków i parasoli (podarte , zardzewiałe itp ) co w hotelu 5 * nie powinno mieć miejsca . Sama plaż jest bardzo brudna (pełno kamieni i petów) . Zejście do wody dość łagodne . Na wielki plus sam pomost nad morzem ale oczywiście ze starym sprzętem . Szczytem wszystkiego na plaży jednego dnia była sama obsługa . Pan z obsługi poprosił abyśmy znaleźli sobie inne leżaki bo leżaki z pierwszej linii od baru na których leżeliśmy będą zabierane . Niestety wolnych już nie było . Jeśli chodzi o pokoje jakie dostaliśmy na pierwszym piętrze (nr. 1006 i 1008) to różnią się zdecydowanie od tych ze zdjęć oferty . Dużo mniejsze a sylikony w łazience nadają się już niestety tylko wymiany (pleśń i grzyb) . Sam widok z balkonu który wyglądał jak kajuta (praktycznie zamknięty ) oczywiście na drugi hotel około 8 metrów i na miejsce do pokazów . Restauracje - jedzenie dość monotonne ale bardzo dobre . W poniedziałek zorganizowana została kolacja w stylu Tureckim gdzie podano wielki tort lodowy a samego jedzenie była masa i przepyszne . Obsługa w restauracjach na bardzo duży plus . W barach drinki oraz piwo dobre ale wieczorem we wrześniu !!! niestety duże kolejki (około 5 minut) . Lobby hotelu bardzo ładne i przestronne . Gorzej sytuacja wygląda jeśli chodzi o czystość i obsługę na piętrach i pokojach . Pokoje i korytarze sprzątane po łepkach . Przy windzie znajdował się wózeczek na który goście odkładali szklanki , talerzyki oraz nie zjedzone resztki jedzenie które spożywali w pokojach . Oczywiście nie sprzątane . Dopiero po trzech dniach gdy żona pofatygowała się do recepcji i pokazała zdjęcie hałdy brudnych naczyń i śmierdzących resztek obsługa posprzątała stertę . Sam hotel oprócz lobby mocno wyeksploatowany i nadaję się do remontu np. wiszące drzwi przeciwpożarowe na jednym zawiasie , sufit z płyty G-K w basenie krytym spadł na podłogę i basen był przez cały tygodniowy pobyt nie czynny itp .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek byliśmy ze znajomymi 10 dni posiłki dobre ale codzienni prawie to samo pokoje sprzątane codziennie ale niedokładnie obsługa miła animacje bardzo słabe po tygodniu od nowa to samo mimo dużej ilości Polaków bardziej dbają o Niemców i Rosjan mimo wykupionej oferty alkohole importowane pochowane trzeba było się prosić na plaży brudne materace i sporo uszkodzonych parasoli okolica ładna rezydentka z Rainbow mało pomocna wręcz łaskę robiła żeby coś pomóc