5.2/6 (368 opinii)
Kategoria lokalna 5
0.5/6
Standard hotelu to dobre 3 gwiazdki .Pokoje inne niz w reklamie ,brudne ,tapeta na scianach ,smierdzi z klimatyzacjii widok na dach jakiegos budynku,łazienka bez kabiny ,zatkany odpływ .,kolejki na stołowce ,smierdzi z toalet .Pokoje i hotel ciemny.
0.5/6
Rezydentka-porażka Hotel-katastrofa:brak klimatyzacji sprawnej w większości pokoi,brak klim.,w kawiarni,restauracji,w windzie,w holu hotelu itd.,ogólnie syf smród i ubóstwo. Hotel ma niby 5 gwiazdek a zasługuje min.na jedną. Zdjęcia prezentowane w folderze na temat hotelu są hyba z otwarcia hotelu dziś już tak tam nie jest jak na załączonych obrazkach a szkoda. Natarczywa a momentami dość wulgarna obsługa!!! Mogą uczyć się od Portugalczyków. Polecam Alvor Bania PT i tamtejsze rezydentki jak i obsługę,hotelowi wystawiam 10/10 gwiazdek opini gdyby szło. Tegoroczne wakacje w Turcji ogółem porażka tylko pogoda doopisala i towarzystwo.
0.5/6
Witam was wszystkich . Chcę podzielić się z Wami moim gorzkim doświadczeniem. Piszę tę opinie wołania duszy, wołania oszukańczego człowieka i okłamanego . Proszę o przemyślenie dwa razy, zanim przekażesz pieniądze temu biuru podróży. Chcę opowiedzieć historie i moje doświadczenia ze współpracy z tą firmą. nie jesteśmy bogatymi ludźmi, ale naprawdę chcieliśmy odpocząć za granicą, a wcześniej zaoszczędziliśmy pieniądze po raz pierwszy na wyjazd do ośrodka . Nie mając doświadczenia jak jechać na wakacje do Turcji, zwróciliśmy się do biura podróży. Po przyjeździe wybraliśmy jeden z najlepszych hoteli według opinii ludzi . konsultant tej firmy zaoferował nam ubezpieczenie zdrowotne po wyższej cenie i oczywiście się zgodziliśmy, warto było wydać takie pieniądze na podróż i nie warto było oszczędzać na takim drobiazgu , wszystko zapłaciliśmy, spakowaliśmy walizki, kupiliśmy stroje ... ale w dniu wyjazdu obudziłam się z ospą . Pobiegłam do lekarza, ale natychmiast dostałam zwolnienie lekarskie i zabroniono mie było wsiadać do lotu . nie możecie sobie wyobrazić mojej furii. Płakałem jak nigdy wcześniej. Przede wszystkim zadzwoniłem do biura podróży z prośbą o odroczenie lotu, ponieważ mam chorobę zaskarżalna . ale biuro podróży odmówiło mi i konsultant powiedziała : nic strasznego, może pani lecieć , mialismy sto raz takie sytuacji , na pytanie a co z tymi ludzi którzy mogą zrazić się , ona nic nie powiedziała . A przecież ta choroba dla dorosłych może być śmiertelna .Wyjaśniłem im, że nie mogę zagrażać życiu ludziom, którzy będą w samolocie, w hotelu i ogólnie. Byłam zaskoczona ,że biuro podróży nie martwiło się o swoich klientach i pracownikach , ponieważ jeden z konsultantów biura podróży miał lecieć samolotem ziemna . Dzwoniłam sto razy ze łzami i prosiłam o zmianę terminu mojej podróży. ale odmówili mi, i zabrali mi wszystkich pieniędzy. Miałam potem trudny okres , depresja . nie tylko ukradłi mi wszystkie pieniądze , Tak i po raz pierwszy spotkałam się z takim podejściem do klienta i oszustwem . Próbowałam się z nimi dogadać się .. zaproponowałam zapłatę, aby wyjechać później. ale zabrali mi wszystkie pieniądze i nie pozwolili mi odpocząć. to trudny okres w moim życiu. I radzę Ci 1000 razy pomyśleć przed tym jak przyjdziesz do tego biura podróży. Ponieważ dla nich najważniejsze zabrać twoje piesze , a nie żeby ty skorzystał z ich usługę i zostajesz zadowolony . Znajdź sobie niezawodne i udane wakacje. Mam nadzieję, że nie będziesz tak naiwny jak ja, a znajdziesz biuro podróży , które cię ochroni, i nie będziesz narażony na złudzenia zakaźne. Życzę powodzenia i omińcie to biuro podróży. jeśli potrzebujesz dowodów, mogę dodać zdjęcie umowy i listę chorych. Życzę wam wszystkim naprawdę miłego odpoczynku i nigdy nie korzystając z tego biura podróży . Straciłam 5000 zł , dla mnie to duże pieniądze. będzie gotowe odpoczywać z osobami którzy chorują na chorobę zaskarżalna
0.5/6
Właśnie wróciliśmy z tygodniowych wakacji. NAJGORSZYCH. Nie wierzcie w dobre opinie albo pseudo fotki. Hotel to może 3* a napewno nie na 5. Ale to dopiero POCZĄTEK... Brud i smród w toaletach. , Pokoje małe (np rodzinne). Zdjęcia na www są robione obiektywem szerokokatnym. Hotel ma NIBY 5* (nawet lokalnej) na około 800 pokoi, a są zniszczone i brudne toalety, mikro basenik, wieczny brak miejsc na posiłki, jedna kuchnia do obsługi do której zawsze kolejka (obowiązkowe 10/15 min po posiłek i potem 5/10 min kolejne na wolny stolik). Restauracja jedna (nie wierzcie opisem że mają dwie czy trzy). Zapomnijcie o dobrym jedzeniu, zapomnijcie o lokalnym dobrym jedzeniu. Więc jak się domyslacie jeśli nie potrafią zrobić lokalnych to tematycznych innych krajów tym bardziej porażka. Niech was nie zwiodą zdjęcia posiłków. O ile wizualnie może robić wrażenie, ale w smaku każde ciasto smakuje tak samo. Wszystkie potrawy mdłe jak w szpitalu, nie wspomnę o jakości produktów... przemilcze to. Przecież oni karmią ludzi! Nie zwierzęta nawet! Animacje dla dzieci albo imprezy dla dorosłych? Zapomnijcie. A to co próbują odstawiac to zasłona dymna, że coś się dzieje. Bar z alkoholem z barmanami mam większy w domu. Oni mają JEDEN, przypomnę na gości z 800 set pokoi. Obsługa barmańska albo kelnerska... nie wiem jak opisać. Skala poniżej zera -5, a uśmieszki głupie chyba mają cię przekonać że jest super, i masz super wakacje po całym roku ciężkich dni przepracowanych. No i oczywiście jak jesteś w TYM HOTELU 5* to oczywiście możesz napić się kiedy chcesz małego soku pomarańczowego ODPŁATNIE, jedyne 2€.. albo nieodpłatnie wodę mała w plastikowym kubeczku od jogurtu. Byłoby jeszcze trochę, do opisania, ale już chyba to Wam wystarczy do podjęcia decyzji. Nadmienie że pierwszy raz wystawiam opinie ponieważ to co kupiliśmy i co zastalismy to ŻENUJĄCE. A obsługa Rainbow... chyba chce dorównać do tego żenującego poziomu. Począwszy od fałszywych opisów, wyciskanie czego kolejek przez opóźnienia, słaba jakość pracy pracowników na miejscu. No i jak lubicie autobusy śmierdzące dymem papierosowym i pamiątające 2002 rok to coś dla was....Przypomniały nam się wyprawy PKSem na mierzeje w 1998 roku...to były czasy :) Widać Rainbow do nich wraca.