Opinie o Aydinbey Famous Resort

Kategoria lokalna 5

5.3/6
(159 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.9
Pokój
5.4
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Mieszane wrażenia

    Witold, Wrocław 15.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel raczej średni. W naszym pokoju klimatyzacja nie działała. Kilka dni zajęło, zanim technicy ją naprawili. Plaża ok, choć niezbyt czysta. Morze i woda fajne :) Na plaży dużo osób pali, więc jest ciężko o świeże powietrze. Jedzenie urozmaicone i bardzo dobre. Kilka razy były bardzo duże kolejki na kolacji i trzeba było długo szukać stolika.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nie działajaca klimatyzacja i głośna rosyjska muzyka

    GRZEGORZ, Bydgoszcz 25.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Jestem rozczarowany, ponieważ muzyka grana wieczorem była tylko w języku tureckim lub rosyjskim. Moim zdaniem za mało jest muzyki europejskiej, m.in. Łacina, pop w języku angielskim. W sąsiednich kurortach słychać muzykę świata, a nie muzykę rosyjską. Polacy odwiedzają także Wasze hotele. Proszę wziąć pod uwagę moje uwagi. Poza tym klimatyzacja nie działała. Po kilkukrotnym zgłoszeniu zmieniono nam dopiero na 3 dzien pokój. Tu klimatyzacja działała tylko 1 dzień. W pokoju było duszno i gorąco. Prosze sobie wyobrazić sytuację, gdzie w nocy temperatura sięgała 30 stopni, a wilgotność 89%. W pięciogwiazdkowym hotelu taka sytuacja nie powinna miećmiejsca. Poza tym jeden z kelnerów w barze, do gości odezwał się "ShutUp"- skandaliczne zachowanie!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel ok, reszta nie

    Monika, Żukowo 09.02.2025 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel dl a rodzin z dziećmi, jedzenie dobre.Plaża bardzo kamienista. Sprawdzajcie pokoje i to co Rainbow przedstawia w umowie. W moim przypadku nie zgadzał sie metraż, bylo kilka metrow mniej. Bylismy tam z 3 dzieci i kazdy metr miał znaczenie. Rainbow jest miły do wyjazdu i wpłaty. Jak złożysz reklamacje to nawet nie możesz sie odwołać. Klienta traktują jak zło konieczne.Ja do tej pory czekam na dalszy ciąg swojej sprawy

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam!

    Alicja, Bielsko-Biała 26.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Rainbow wprowadza klienta w błąd, opis: „Nowoczesny, przestronny hotel o wysokim standardzie…” jest niezgodny z rzeczywistością. Stary hotel, zaniedbany, zagrzybione fugi i progi w łazienkach, brud, odnosi się wrażenie że wszystko się klei! Stołówka rodem z PRL - rozwalające się krzesła. Brak sztućców, serwetek. Zardzewiałe i zniszczone zamki w drzwiach, poobijane ściany, miejscami niezdarnie zalepione gipsem. Basen chlorowany aczkolwiek raczej nie sprzątany. Wieczorem kiedy jest podświetlony widać brud na dnie- mętna woda. Mini disco - co wieczór dokładnie ten sam zestaw kilku piosenek, a wieczorne występy tandetne, poza 2 wyjątkami. Co możemy polecić - restaurację Oliva i kolację włoską oraz restaurację, w której serwowana jest pizza . Mamy sporo zdjęć, ale niestety nie da się załączyć do opinii.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem