Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu byliśmy od 31.08 do 6.09.2024 z przyjaciółmi. Jedzenie Turecka stołówka ,każdy znajdzie coś dla siebie Baseny ok ,plaża słaba ale 50 metrów w prawo dużo lepsza. Hotel najsłabszy z Aydynbey. Brak jakichkolwiek alkoholi importowanych tylko tureckie. Winię za to Rainbow że sprzedaje to w ofercie. Pomimo zgłoszenia rezydentce i rozmowy z menagerem sytuacja się nie zmieniła. Złożyłem stosowną reklamację i czekam na roztrzygnięcie. Hotelu nie polecam i proszę o pisanie rzetelnych opinii bo mają one wpływ na wybory innych ludzi ,a był to nasz 10 raz w Turcji i najsłabszy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nastawiony na Rosjan. obsługa recepcji nie zna języka angielskiego. Pokój w którym przebywałem z rodziną znajdował się w dwupiętrowym domku na terenie hotelu w ogólne wrażenie dobre, czysto, schludnie. Jeśli chodzi o restaurację to wygląda jakby była przeładowana jedzenie standard jak w takich obiektach problem tkwi w innym miejscu gdy przyjdziesz na posiłek w losowym momencie stoły nawet jeśli są posprzątane to brak sztućców. Naczynia nie domyte trzeba przebierać bardzo żenujące. Jednak największą uciążliwością pobytu było co innego codzienne imprezy organizowane dla Rosjan trwające średnio do północy pomimo zamkniętych okien w pokoju czujesz się jakbyś brał w nich czynny udział.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
alkohole rozlewane w piwnicy chleb spleśniały masakra jak na hotel 5☆ jedyny plus fajne pokoje baseny No i barman w lobby8
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zawiedliśmy sie na jedzeniu. Bylo niesmaczne.Owoców malo. 3 osoby z 5 w trakcie sie rozchorowaly.zjezdzalnie dla dzieci czynne tylko 2 razy w ciagu dnia. Lody w innej czesci hotelu dostepne tylko przez 2 godziny z gogantycznà kolejką.Nie polecam
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w ciekawej lokalizacji .Mieliśmy widok z balonu na morze .Minusem jest bardzo ruchliwa autostrada , która oddziela hotel od morza. Nasz pokój nieduży ,ale czysty . Obsługa gości hotelowych bez zarzutu , ale jakaś smutna , mało uśmiechnięta . Jedyna miła dziewczyna to Nuray, której z ust nie schodził uśmiech . Jedzenie dobre , duży wybór sałatek ,sosów , mięs , owoców , ciast lecz powtarzalne,, monotonne,codziennie to samo .Pyszne zupy. Na terenie hotelu 4 baseny . Duży minus za brak atrakcji czy animacji wieczornych , po kolacji nudy, musieliśmy sobie sami czas organizować . Wejście podziemne na plaże zamykane o godz .19.00. Plaża kamienista ale plusem są bezpłatne leżaki i ciepła woda w morzu ;) Piwo tragiczne , drinki też. Na terenie obiektu jest sklep , tam można kupić prawie wszystko ale ceny są dosyć wysokie . Nie polecamy tego hotelu .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Aby opinia była obiektywna wymienię plusy i minusy wyboru tego obiektu. Pod koniec lipca pogoda była bardzo ciepła 32-40 stopni z bardzo wysoka wilgotnością, która bardzo szybko męczyła człowieka. Plusy: + Ciepłe morze + Blisko do morza (naprawdę) + Dużo wolnych leżaków + Do restauracji ala carte brak większych problemów z rezerwacją (ale lepiej zapisać się na początku pobytu) + Całą dobę dostępna woda niegazowana w politrowych butelkach + Wymiana ręczników basenowych bez problemu na kartę + Zjeżdżalnie mimo że mała liczba to bardzo fajne + Brak grzyba w łazience + Market na terenie hotelu z całkiem dobrymi cenami jak na hotel + Blisko do miasta Turkler, gdzie działa również apteka + Bar przy morzu bardzo fajny + Droga przy hotelu praktycznie niesłyszalna mimo że okna wychodziły w stronę morza i drogi + Droga z lotniska około dwóch godzin + Przestrzenie wspólne czyste (nie na błysk, ale śmieci się nie walaly) Minusy: - praktycznie brak klimatyzacji w przestrzeniach wspólnych!!! Nawet w lobby!!! Podobnie w restauracji!!! Klimatyzacja nie była po prostu włączana dla oszczędności, gdyż obiekt posiadał takową i była na bardzo krótko czasami włączana. - dużo miejsc na posiłki blisko kuchni skąd wylewal się niemiłosierny żar, który przy braku włączonej klimatyzacji był nie do zniesienia - mała przestrzeń w głównej restauracji (gdzie serwowane były śniadania, obiady i kolacje), w wyniku czego duże kolejki do znalezienia stolika oraz duże kolejki do samego jedzenia - z owoców do wyboru tylko: jabłka, gruszki, melon i arbuz - mała różnorodność potraw i deserów - soki z proszku, tak jak i kawa - surowe warzywa i owoce nie zawsze były świeże - sprzątanie pokojów bardzo słabe (rzadko i byle jak) - ilość piasku przed sprzątaniem i po była dokładnie taka sama (szczególnie pod prysznicem) - ręczniki stare i zużyte chociaż czyste - minibar uzupełniony tylko na przyjazd - alkohole bardzo mocno rozcieńczone - wino w restauracji ala carte podawane ciepłe, posiadało zakrętkę a nie korek i traciło spirytusem ( w przeciwieństwie do innych alkoholi z wyłączeniem piwa) - ręczniki plażowe bardzo mocno zużyte - morze brudne ze słabą widocznością i pływającymi śmieciami (komunalnymi) - przejście do morza zamykane o godzinie 19:30 - personel wchodził do pokoju nawet z zamkniętym od wewnątrz pokojem (bez żadnego wyjaśnienia - nie chodzi o sprzątanie) - sprzątaczki wchodzą po zapukaniu bez oczekiwania na odpowiedź, podnosząc się z łóżka aby poprosić o późniejsze przyjście, zostałem zaskoczony w bieliźnie (naprawdę nieprzyjemne) - większość perlersonelu wygląda na mocno przemęczony i tym samym zezłoszczony (zniechęcony) - Krótki czas działania zjeżdżalni od 10-12 oraz 14 do 16 - hotel składa się z dwóch połączonych budynków, ale bardzo często przejście jest zamknięte i trzeba iść chodnikiem na zewnątrz - do basenów polecam zatyczki do uszu aby ustrzec się pałeczek ropy błękitnej (zapalenie ucha u dziecka - na szczęście apteka w Turkler dobrze wyposażona) - żwirowo kamieniste dno, bez butów do pływania nie masz szans na przyjemne korzystanie z morza - klimatyzacja w pokoju zamontowana tak że zawsze musi wziąć na łóżko - słaba izolacja kautsyczna pokoi ( cały czas słychać co dzieje się na korytarzu i sąsiednich pokojach - pokoje małe
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niby pięć gwiazdek ale ma wiele niedociągnięć. Jest bardzo duży i w okresie wakacyjnym jest tu bardzo dużo gości co powoduje kolejki do posiłków, część restauracyjna przeznaczona dla gości jest zbyt mała przez co trzeba wychodzić z jedzeniem na zewnątrz, co przy ponad 40 stopniach jest nie do zniesienia. Jedzenie smaczne, na to nie można narzekać. Jeśli chodzi o dostęp do plaży to hotel dysponuje takim natomiast jest tam brudno i mało miejsca. Odnośnie obsługi to są bardzo łasi na pieniądze, za wszystko chcą napiwki. Pokój był dość schludny natomiast panował w nim specyficzny zapach, mam za to dużą uwagę do suszarki na balkonie, jest zamontowana na ścianie i spadają z niej rzeczy, które obsługa albo wyrzuca albo przywłaszcza. Położenie hotelu też jest dość nie wygodne, transfer na lotnisko trwa bardzo długo przez co podróż trwa kilka godzin.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel ogromny plusem pokoje sprzatane codziennie reczniki wymieniane plaza mala i brudna basen ok lezakow sporo dopuki nie zmienil sie turnus i nie przyjechali miejscowi turcy bylo ok jak sie pojawili kubki i butelki po wodach mineralnych byly wszedzie nawet w basenie jedzenie monotonne caly czas to samo malo potraw typowo tureckich restauracja alcarte barbeqiu do bani daleko od lotniska
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje spędziłyśmy tam pod koniec Października. niestety mocno było odczuwalne, że już jest ‚koniec sezonu’. Jak na klasyczne standardy Tureckie w tym hotelu jedzenie to był jakiś żart. Śniadania były do 10, a od 10-11 późne śniadania - nie wiem co Ci ludzie na nich jedli bo już nie było nic, a obsługa też nie donosiła. Przy basenie punkt gastro był już nieczynny, w barze z alkoholami też wiele ubytków. Można zrozumieć, że nie chcą się zaopatrzać ale jak każdy inny gość zapłaciliśmy za te wakacje i to niemałe pieniądze. W hotelu śmierdzi wilgocią, a szczególnie tam gdzie jest basen kryty i SPA. Animatorzy bardzo mili oraz obsługa więc to chyba jedyna zaleta tego hotelu. Plaża mała i brzydka, trochę kamienista więc warto mieć buty do wody. 90% gości hotelowych to Rosjanie, animacje też były po Rosyjsku. Uważam, że hotel nieadekwatny do jego ceny.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w odległości 2,5 godziny od lotniska. W najmniejszym stopniu nie zasługuje na 5 gwiazdek a tym bardziej na miano ultra All inclusive. Nasz 11 dniowy pobyt był wieczną walką o lepsze jedzenie i nie oszukany alkohol. Mamy na nasze zastrzeżenia dokumentacje zdjęciową na której widać wieczne braki jedzenia. Na stołówce na okrągło makrelela, kurczak i duszone warzywa. Na 11 dniowy pobyt ani razu nie było owoców morza. Jedzenie codziennie monotonne i takie same. Jak rzucili łososia to w przeciągu 20 minut znikał i nie był donoszony,. Kolejki do posiłków ustawiały się 20 minut przed rozpoczęciem posiłków bo tylko wtedy była szansa załapać się na cos innego. Później już tylko makrela lub leszcz i kurczak. Byliśmy tam od 4 czerwca. Nie wiem kto wstawił opinię w maju ale nie ma się ona nijak do rzeczywistości. Ballatines do baru był donoszony otwarty i piło się go jak herbatę . Nie miała ani zapachu, ani smaku ani procentów jakie powinien mieć Ballantines. Jeździmy w różne miejsca, a w zeszłym roku byliśmy w innym hotelu w Turcji, ale na tak beznadziejne All inclusive jeszcze nigdy nie trafiliśmy. Dobra rada omijajcie ten hotel szerokim łukiem. Rezydent był ok, ale jemu też było ciężko walczyć z wiatrakami. Kilka osób będących w tym hotelu w tym czasie co my, będąc jeszcze na miejscu wstawiali negatywne opinie, jeszcze żadna nie weszła. najwidoczniej nie chciane opinie są blokowane.