Opinie o Aydinbey Gold Dreams

4.8/6 (166 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.8/6
166 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Rozczarowanie rzekomo 5 gwiazdkowym hotelem

    Niestety hotel nie zasługuje na miano 5 gwiazdek, a co najwyżej 3. Jedzenie zimne nie zależnie od pory i monotonne. Największy zarzut mam do tego, że jest w ofercie a'la carte raz na pobyt, a chcąc się zapisać usłyszałam, że nie ma takiej możliwości, bo niby jest po sezonie - był to 16.09.2023 r. więc nie prawda, tym bardziej, że w umowie była ta restauracja zawarta w cenie. Kolejny zarzut to brak jakichkolwiek alkoholi importowanych, które też są w ofercie, pytałam o nie w każdym barze i na recepcji - wszyscy mówili że nie ma. Plaża też nie zachwyca, jest bardzo dużo leżaków naciśniętych jeden obok drugiego, tak że plaży prawie nie ma, jedynie morze było piękne. Obsługa, która w 80% nie mówi po angielsku, to jakiś dramat, ponieważ nie dało się czasami dogadać. Panie sprzątające wchodzące po jednym puknięciu w drzwi to jakiś żart + te sprzątanie daje wiele do życzenia, natomiast pokój sam w sobie bardzo ładny. Jedyną dużą zaletą były baseny, zjeżdżalnie i miejsce wokół nich, aczkolwiek 2 drabinki były wyrwane,a pozostałe były w takim stanie, że strach po nich wchodzić. Ogólnie nie polecam hotelu.

    AGNIESZKA - 04.10.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    NIE POLECAM OMIJAJECIE TEN HOTEL

    JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA POBYTEM W TYM HOTELU. OBSŁUGA HOTELU NASTAWIONA WYŁĄCZNIE NA ROSJAN. BARMAN KAZAŁ NAM MÓWIĆ PO ROSYJSKU BO ON NIE ROZUMIE PO ANGIELSKU. OBSŁUGA HOTELU NIE MIŁA JAK BY BYLI TAM ZA KARĘ. CIĘŻKO SIĘ DOGADAĆ NA RECEPCJI MÓWIĄ ŻE NIE ROZUMUJĄ PO ANGIELSKU I KAŻĄ PRZYJŚĆ PÓŹNIEJ , ODDAJĄC RĘCZNIKI NAGABUJĄ CIĘ NA SPA W BARDZO AGRESYWNY SPOSÓB, KIEPSKIE ANIMACJE , JEDZENIE ZIMNE. W UMOWIE BYŁ ZAPIS, ŻE MOŻNA SKORZYSTAĆ Z RESTAURACJI RAZ NA TYDZIEŃ NIESTETY ŻADNA RESTAURACJA LA CARTA NIE BYŁA OTWARTA W CZASOOKRESIE POBYTU. JESTEM ZAWIEDZIONA, NIE POLECAM , HOTEL TYPU STARY PRL I NAWET TAK PACHNIE , PLAŻA TRAGICZNA , JEDYNY PLUS ŻE BLISKO DO ALANYA

    K - 12.06.2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Nie polecam tego hotelu

    Witam spędziliśmy w tym hotelu 10 dni u muszę powiedzieć że ładne tylko były pokoje i basem pozatym nic nie zgadza się z tym co w opisie ,jedzenie codziennie to samo ,nic przez 10 dni się nie zmieniało, plaża wąska krótka kamienista ciemny piasek co robi bardzo złe wrażenie, w hotelu obowiązuje praktycznie tylko język rosyjski ,90% gości to Rosjanie jak na 5 gwiazdkowy hotel to naprawdę nie jest wart tyłu gwiazdek ani pieniędzy, bywaliśmy w 3 gwiazdkowych i były super ,nie wrócimy tam ponownie i nie poleciłabym go nikomu .

    Ekipa - 16.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Żenada na każdym polu.

    Ten hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek. Miernota pod każdym względem. Trudno znaleźć jakiekolwiek pozytywy.

    Agnieszka, Zakliczyn - 22.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    4/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem