Opinie o Aydinbey Gold Dreams

4.8/6 (166 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.8/6
166 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    słabo

    alkohole rozlewane w piwnicy chleb spleśniały masakra jak na hotel 5☆ jedyny plus fajne pokoje baseny No i barman w lobby8

    Roman, Bakow - 02.08.2023  | Termin pobytu: maj 2023

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Rodzina z dziećmi

    Zawiedliśmy sie na jedzeniu. Bylo niesmaczne.Owoców malo. 3 osoby z 5 w trakcie sie rozchorowaly.zjezdzalnie dla dzieci czynne tylko 2 razy w ciagu dnia. Lody w innej czesci hotelu dostepne tylko przez 2 godziny z gogantycznà kolejką.Nie polecam

    K. - 14.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Turkley 2023

    Hotel w ciekawej lokalizacji .Mieliśmy widok z balonu na morze .Minusem jest bardzo ruchliwa autostrada , która oddziela hotel od morza. Nasz pokój nieduży ,ale czysty . Obsługa gości hotelowych bez zarzutu , ale jakaś smutna , mało uśmiechnięta . Jedyna miła dziewczyna to Nuray, której z ust nie schodził uśmiech . Jedzenie dobre , duży wybór sałatek ,sosów , mięs , owoców , ciast lecz powtarzalne,, monotonne,codziennie to samo .Pyszne zupy. Na terenie hotelu 4 baseny . Duży minus za brak atrakcji czy animacji wieczornych , po kolacji nudy, musieliśmy sobie sami czas organizować . Wejście podziemne na plaże zamykane o godz .19.00. Plaża kamienista ale plusem są bezpłatne leżaki i ciepła woda w morzu ;) Piwo tragiczne , drinki też. Na terenie obiektu jest sklep , tam można kupić prawie wszystko ale ceny są dosyć wysokie . Nie polecamy tego hotelu .

    Daniel, Warszawa - 09.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Przeciętny hotel

    Aby opinia była obiektywna wymienię plusy i minusy wyboru tego obiektu. Pod koniec lipca pogoda była bardzo ciepła 32-40 stopni z bardzo wysoka wilgotnością, która bardzo szybko męczyła człowieka. Plusy: + Ciepłe morze + Blisko do morza (naprawdę) + Dużo wolnych leżaków + Do restauracji ala carte brak większych problemów z rezerwacją (ale lepiej zapisać się na początku pobytu) + Całą dobę dostępna woda niegazowana w politrowych butelkach + Wymiana ręczników basenowych bez problemu na kartę + Zjeżdżalnie mimo że mała liczba to bardzo fajne + Brak grzyba w łazience + Market na terenie hotelu z całkiem dobrymi cenami jak na hotel + Blisko do miasta Turkler, gdzie działa również apteka + Bar przy morzu bardzo fajny + Droga przy hotelu praktycznie niesłyszalna mimo że okna wychodziły w stronę morza i drogi + Droga z lotniska około dwóch godzin + Przestrzenie wspólne czyste (nie na błysk, ale śmieci się nie walaly) Minusy: - praktycznie brak klimatyzacji w przestrzeniach wspólnych!!! Nawet w lobby!!! Podobnie w restauracji!!! Klimatyzacja nie była po prostu włączana dla oszczędności, gdyż obiekt posiadał takową i była na bardzo krótko czasami włączana. - dużo miejsc na posiłki blisko kuchni skąd wylewal się niemiłosierny żar, który przy braku włączonej klimatyzacji był nie do zniesienia - mała przestrzeń w głównej restauracji (gdzie serwowane były śniadania, obiady i kolacje), w wyniku czego duże kolejki do znalezienia stolika oraz duże kolejki do samego jedzenia - z owoców do wyboru tylko: jabłka, gruszki, melon i arbuz - mała różnorodność potraw i deserów - soki z proszku, tak jak i kawa - surowe warzywa i owoce nie zawsze były świeże - sprzątanie pokojów bardzo słabe (rzadko i byle jak) - ilość piasku przed sprzątaniem i po była dokładnie taka sama (szczególnie pod prysznicem) - ręczniki stare i zużyte chociaż czyste - minibar uzupełniony tylko na przyjazd - alkohole bardzo mocno rozcieńczone - wino w restauracji ala carte podawane ciepłe, posiadało zakrętkę a nie korek i traciło spirytusem ( w przeciwieństwie do innych alkoholi z wyłączeniem piwa) - ręczniki plażowe bardzo mocno zużyte - morze brudne ze słabą widocznością i pływającymi śmieciami (komunalnymi) - przejście do morza zamykane o godzinie 19:30 - personel wchodził do pokoju nawet z zamkniętym od wewnątrz pokojem (bez żadnego wyjaśnienia - nie chodzi o sprzątanie) - sprzątaczki wchodzą po zapukaniu bez oczekiwania na odpowiedź, podnosząc się z łóżka aby poprosić o późniejsze przyjście, zostałem zaskoczony w bieliźnie (naprawdę nieprzyjemne) - większość perlersonelu wygląda na mocno przemęczony i tym samym zezłoszczony (zniechęcony) - Krótki czas działania zjeżdżalni od 10-12 oraz 14 do 16 - hotel składa się z dwóch połączonych budynków, ale bardzo często przejście jest zamknięte i trzeba iść chodnikiem na zewnątrz - do basenów polecam zatyczki do uszu aby ustrzec się pałeczek ropy błękitnej (zapalenie ucha u dziecka - na szczęście apteka w Turkler dobrze wyposażona) - żwirowo kamieniste dno, bez butów do pływania nie masz szans na przyjemne korzystanie z morza - klimatyzacja w pokoju zamontowana tak że zawsze musi wziąć na łóżko - słaba izolacja kautsyczna pokoi ( cały czas słychać co dzieje się na korytarzu i sąsiednich pokojach - pokoje małe

    Wojciech, Szczecin - 03.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem