Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zostaliśmy oszukani przez Rainbow. Zamiast pokoju z balkonem z widokiem na ogród dla rodziny 2+1, dostaliśmy pokój a raczej malutką klitkę z jednym łóżkiem z mini balkonem z widokiem na drugi hotel .. porażka zwykły PRL zaniedbany i za ogromną kasę. Od biura podróży nie otrzymałam do dnia dzisiejszego odpowiedzi ..
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam tego hotelu. Jedzenie niesmaczne – moje dziecko nawet schudło. W stołówce czuć zapach kanalizacji. W jadalni na zewnątrz, mimo napisu „zakaz palenia”, pracownicy sami podają gościom popielniczki. O 22:00 hotel praktycznie zamiera, działa tylko jeden bar. Obsługa: Jeśli nie zostawiasz napiwków, traktują cię z góry. W kolejce po napój trzeba czekać długo, inni podchodzą bez kolejki i są obsługiwani z uśmiechem. Podobna sytuacja w kuchni – czuliśmy się jakbyśmy nie byli gośćmi. Pokój: Klimatyzacja przeciekała – materac był mokry. Pościel wymieniono, ale materaca już nie. Musiałam spać na mokrym. Trzy sofy były zepsute, nie można było ich rozłożyć. Prysznic brudny, z pleśnią. Inne: Nie pozwolono nam wynieść owoców i wieczorem zjeść na zewnątrz, choć inni robili to bez problemu. Leżaki na plaży brudne i nieobsługiwane. Baseny bardzo ładne – tu duży plus, leżaków przy basenie wystarcza dla wszystkich. Podsumowanie: Jest mi przykro, ale po pobycie w tym hotelu jestem rozczarowana. Nie poczułam się jak gość.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brak sprawnej klimatyzacji na “stołówce” . Wyobraźmy sobie wypoczynek 2h na słońcu 38 stopni a później obiadek w rozgrzanej stołówce 🫶🏼
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
1) Pokoje w bardzo złym stanie technicznym z grzybem w łazience, mieliśmy widok na jadalnię. Prośby o zmianę pokoi ignorowane. 2) Rezydent poza sprzedażą wycieczek w ogóle nie pomocy. Przy prośbie o interwencje ws. pokoi, dostaliśmy informacje że mamy sami to ogarnąć z menagerem hotelu. 3) Atrakcje w złym stanie technicznym, na części zjeżdżalni można zrobić sobie krzywdę, w niektórych miejscach basenu brakuje kafelek co stwarza realne zagrożenie dla dzieci. 4) Sprawa jedzenia to kwestia gustu, ale mam filmiki jak wszechobecne koty wygrzebują jedzenie z prosto z wielkich talerzy z których turyści potem nakładają sobie posiłki.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najgorszy hotel w jakim byliśmy. Po pierwsze zapłaciliśmy pełną kwotę za trzy osoby a pokój dostaliśmy 2-osobowy, lokaj na siłe próbował wcisnąć nam polowe łóżko co spowodowało że do łazienki jak i na balkon musieliśmy przechodzić przez łóżko. Pod prysznicem drugie życie, grzyb, pleśń, dramat, strach było się kąpać. W basenie nawet pływająca kupa nie zrobiła na obsłudze wrażenia. Jedzenie okropne, mięsa surowe, po restauracji (nawet po stołach) chodziły brudne koty, jeden zakrwawiony. Obsługa jarajaca fajki potrafila zgasić papierosa i bezpośrednio podać Ci jedzenie. A już w ogóle hitem był Pan wydający lody któremu pot z czoła leciał do tych lodów, ocierał czoło ręką i tą mokrą dłonią brał wafelka i nakładał lody:( pomimo naszych ogromnych starań utrzymania higieny w tym brudzie i tak cała nasza trójka nabawiła się problemów żołądkowych oraz skórnych.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W tym hotelu jest tak wiele złych rzeczy że ciężko je wszystkie opisać. Najgorsze to pokoje albo ich brak w niektórych przypadkach ( ludzie czekali czasem 2 dni na pokój który zamawiali ), restauracja bez klimatyzacji - jedzenie posiłków w temperaturze 50 stopni która dodatkowo podgrzewa otwarta kuchnia. W restauracji oczywiście biega stado kotów. Od rana do wieczora gra bardzo głośna muzyka, ciężko normalnie porozmawiać, trzeba do siebie krzyczeć. Bardzo słabe animacje dla dzieci z minidisko cześć dzieci ucieka no muzyka jest za głośna ( dzieci stawiają koło głośników większych od nich i rozkręcają muzykę na Full- chore ). W hotelu ponad połowa gości to turcy, widocznie gości z Europy ten hotel zdążył już skutecznie odstraszyć bądź inne biura podróży zdjeły go ze swojej oferty, co z resztą takie biuro jak rainbow też powinien zrobić. Szukajcie dalej i nie dajcie się oszukać pięknym zdjęciom tego hotelu, mają niewiele wspólnego z rzeczywistością.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przede wszystkim absolutnie nie polecam biura podróży rainbow tour .Uważam że człowiek który decyduję się na taką formę wakacji (a tanio nie jest) ma na uwadze przedrze wszystkim odpoczynek , którego ja niestety nie zaznałam. Pierwszą niespodzianką był zagubiony bagaż , przez co sam przyjazd opóźnił się o parę godzin , już pomijając fakt że biuro nieco to wykorzystało i na miejscu byliśmy o 2 w nocy a policzyło jeszcze od poprzedniego dnia ... To kolejnym fascynującym przeżyciem była przemiła rozmowa z recepcjonistą . Były 3 rodzinny, każdy z nas wykupił sobie oddzielnie sam wycieczkę a pan zamiast 3 osobnych pokoi zaproponował nam 2 .Jakże ogromne było jego zdziwienie jak zaproponowaliśmy że przenocujemy w recepcji ... nagle pokoje się znalazły. Kolejny dzień to kolejna niespodzianka (nie miałam nawet takich wrażeń na rollercoaster) ale w każdym razie rozjaśniając sytuację osobie której zgubił się bagaż pilnie były potrzebne odpowiednie leki no więc udaliśmy się na rozmowę z panem rezydentem , który stwierdził że on nie może , że to nie dotyczy jego kompetencji i że to go nie obowiązuje .. dopiero po mocnej negocjacji , sugerując mu że jego praca nie polega wyłącznie na sprzedaży wycieczek fakultatywnych , zgodził się zareagować i pomóc nam odnaleźć bagaż . Stroniąc od tych wszystkich nieprzyjemnych zdarzeń z samym hotelem też niestety lepiej nie było. Jedzenie tragiczne , zero smaku przy czym my raczej do wybrednych nie należymy i nigdy z tym problemu nie było . Niestety idąc dalej tym tropem przy okazji zauważyliśmy brak higieny , praktycznie każdy z nas się rozchorował , także dla nowoprzybylych , taka dobra rada , fajnie zaopatrzyć się w probiotyk i najlepiej własne jedzenie. Co do atrakcji też tragedia , kompletny brak rozrywki dla dorosłych . I w zasadzi podsumowując z 8 dni wakacji które wykupiłam to - 2 na przyjazd i powrót i też - 2 na rewolucje żołądkowe także uwzględnijcie że jeżeli płacicie to co najwyżej za połowę tego czego się spodziewacie w tym biurze .
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Duże rozczarowanie . Nie dałabym nawet 3 gwiazdek. Hotel ma swoje lata, raczej w remonty nikt tam nie inwestuje… Po przylocie w środku nocy ( zostaliśmy po drodze z lotniska do hotelu zmuszeni do postoju na jakiś bazarach itp - kierowca musiał odpocząć po niecałej godzinie trasy ) dostaliśmy nie ten pokój za który zapłaciłam. Klitka z brudną lodówką, podartą pościelą i niedziałającą WC z widokiem na głośne zaplecze hotelowe. Na drugi dzień po spóźnieniu się ze względu na późną porę przylotu na spotkanie z rezydentką oświadczyła mi że nie będzie ze mną rozmawiała bo wychodzi że będzie kolejnego dnia i że widok na zaplecze hotelowe mieści się w standardzie widoku na ogród. Na prawdę żałosne . Ogólnie mam bardzo negatywne opinie o hotelu, warunkach tam panujących. Ma się poczucie że wszystko jest stare i brudne. Na stołówce podczas posiłków chodzą koty. Wskakują również na stoły z jedzeniem ( mam zdjęcia do wglądu jakby był ktoś zainteresowany ). Cześć tak pięknie opisanych atrakcji dla dzieci jak dodatkowy basen z pontonami, trampoliny były wyłączone z użytku ze względu na swój stan ( zdjęcia również chętnie udostępnię ). Także zdecydowanie odradzam podróży z biurem Rainbow, ich niska jakością hoteli i podejściem co niektórych rezydentów . Mamy mnóstwo zdjęć z tych „ cudownych „ wakacji
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
złożyłam rezerwację na dwa dwuosobowe pokoje z widokiem na morze. do hotelu przyjechaliśmy po 1 w nocy i okazało się, że hotel nie ma dla nas zarezerwowanych pokoi. na zmianie nie był dostępny żaden manager/ osoba decyzyjna. zostaliśmy poinformowani, że otrzymamy JEDEN pokoj rodzinny. zadzwoniliśmy do rezydenta na dyżurze i pani dostępna pod nr tel była oburzona, czego my od niej w środku nocy oczekujemy, przecież dają nam dach nad głową, mamy gdzie spać. była bardzo nieuprzejma i niechętna do pomocy. ze względu na zmęczenie po podróży, późna godzinę, wzięliśmy ten pokój rodzinny i nad ranem ponownie wróciliśmy walczyć o to, za co zapłaciliśmy. Pani rezydent - Zuzanna - nie odbierała od nas telefonów, tłumacząc, że jest to normalne, że hotel może sprzedać więcej miejsc niż ma w ofercie! skandal! osoba, która nie była pomocna z bardzo nieuprzejmym podejściem do klienta. Tylko dzięki swojemu uporowi i WIELOGODZINNEJ batalii, co to co jest zgodne z umową i z tym za co zapłaciliśmy zostały nam przydzielone 2 oddzielne pokoje z widokiem na morze. przestrzegam wszystkich. to jest taka praktyka tego hotelu i organizatora. Przynajmniej 4 rodziny w tym turnusie zostały tak samo potraktowane - nie mieli na tyle determinacji bądź znajomości języka, aby walczyć o swoje!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel oceniam na 3+/4- na Plus , aquapark dla dzieci ale najlepiej 5-6+ duży ogród / plaża srednia / zakwaterowanie średnie jedzienie 3+ Natomiast biuro Rainbow przebukowało hotel !!! nie dostaliśmy 2 oddzielnych pokoi jak na rezerwacji i na połowę pobytu zakwaterowali nas w 2 rodziny (+2 dorosłych z 2 małymi dziećmi (3lata + niemowle + 2 starsze osoby 65+ do jednego pokoju na 3 doby !! TRAGEDIA , nieprzespane noce( płaczące dzieci /chrapanie roznoszące się na cały pokój podzielony dzwiami z dykty , otwarta łazienka ,brak prywatności , wspólny balkon (małe dzieci + nałogowo palący rodzice ) mimo reklamacji i tego ze zapłaciliśmy za ten hotel zdecydowanie więcej niż jest wyceniany w ofertach first minute nie otrzymaliśmy żadnego zwrotu Rainbow to najgorsze biuro i obsługa z jakim kiedykolwiek miałem styczność a zwiedziłem grubo ponad 50 krajów mimo złożonej reklamacji olali temat , wysłali nam jakieś śmieszne wouchery na 100 parę złotych gdzie na wakacje wydaliśmy ponad 14k ..