Opinie o Club Aqua Plaza

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(384 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.5
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam Rainbow

    Karolina, Mrowino 03.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Zostaliśmy oszukani przez Rainbow. Zamiast pokoju z balkonem z widokiem na ogród dla rodziny 2+1, dostaliśmy pokój a raczej malutką klitkę z jednym łóżkiem z mini balkonem z widokiem na drugi hotel .. porażka zwykły PRL zaniedbany i za ogromną kasę. Od biura podróży nie otrzymałam do dnia dzisiejszego odpowiedzi ..

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    . Nie polecam tego hotelu.

    TETIANA, Szczecin 10.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Nie polecam tego hotelu. Jedzenie niesmaczne – moje dziecko nawet schudło. W stołówce czuć zapach kanalizacji. W jadalni na zewnątrz, mimo napisu „zakaz palenia”, pracownicy sami podają gościom popielniczki. O 22:00 hotel praktycznie zamiera, działa tylko jeden bar. Obsługa: Jeśli nie zostawiasz napiwków, traktują cię z góry. W kolejce po napój trzeba czekać długo, inni podchodzą bez kolejki i są obsługiwani z uśmiechem. Podobna sytuacja w kuchni – czuliśmy się jakbyśmy nie byli gośćmi. Pokój: Klimatyzacja przeciekała – materac był mokry. Pościel wymieniono, ale materaca już nie. Musiałam spać na mokrym. Trzy sofy były zepsute, nie można było ich rozłożyć. Prysznic brudny, z pleśnią. Inne: Nie pozwolono nam wynieść owoców i wieczorem zjeść na zewnątrz, choć inni robili to bez problemu. Leżaki na plaży brudne i nieobsługiwane. Baseny bardzo ładne – tu duży plus, leżaków przy basenie wystarcza dla wszystkich. Podsumowanie: Jest mi przykro, ale po pobycie w tym hotelu jestem rozczarowana. Nie poczułam się jak gość.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Brak klimatyzacji!

    Piotr, 407 27.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Brak sprawnej klimatyzacji na “stołówce” . Wyobraźmy sobie wypoczynek 2h na słońcu 38 stopni a później obiadek w rozgrzanej stołówce 🫶🏼

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo słaby hotel

    Robert 19.09.2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    1) Pokoje w bardzo złym stanie technicznym z grzybem w łazience, mieliśmy widok na jadalnię. Prośby o zmianę pokoi ignorowane. 2) Rezydent poza sprzedażą wycieczek w ogóle nie pomocy. Przy prośbie o interwencje ws. pokoi, dostaliśmy informacje że mamy sami to ogarnąć z menagerem hotelu. 3) Atrakcje w złym stanie technicznym, na części zjeżdżalni można zrobić sobie krzywdę, w niektórych miejscach basenu brakuje kafelek co stwarza realne zagrożenie dla dzieci. 4) Sprawa jedzenia to kwestia gustu, ale mam filmiki jak wszechobecne koty wygrzebują jedzenie z prosto z wielkich talerzy z których turyści potem nakładają sobie posiłki.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Brud, syf, kiła i mogiła

    Aleksandra, Wrocław 24.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Najgorszy hotel w jakim byliśmy. Po pierwsze zapłaciliśmy pełną kwotę za trzy osoby a pokój dostaliśmy 2-osobowy, lokaj na siłe próbował wcisnąć nam polowe łóżko co spowodowało że do łazienki jak i na balkon musieliśmy przechodzić przez łóżko. Pod prysznicem drugie życie, grzyb, pleśń, dramat, strach było się kąpać. W basenie nawet pływająca kupa nie zrobiła na obsłudze wrażenia. Jedzenie okropne, mięsa surowe, po restauracji (nawet po stołach) chodziły brudne koty, jeden zakrwawiony. Obsługa jarajaca fajki potrafila zgasić papierosa i bezpośrednio podać Ci jedzenie. A już w ogóle hitem był Pan wydający lody któremu pot z czoła leciał do tych lodów, ocierał czoło ręką i tą mokrą dłonią brał wafelka i nakładał lody:( pomimo naszych ogromnych starań utrzymania higieny w tym brudzie i tak cała nasza trójka nabawiła się problemów żołądkowych oraz skórnych.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Szukaj dalej

    Gość 09.08.2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W tym hotelu jest tak wiele złych rzeczy że ciężko je wszystkie opisać. Najgorsze to pokoje albo ich brak w niektórych przypadkach ( ludzie czekali czasem 2 dni na pokój który zamawiali ), restauracja bez klimatyzacji - jedzenie posiłków w temperaturze 50 stopni która dodatkowo podgrzewa otwarta kuchnia. W restauracji oczywiście biega stado kotów. Od rana do wieczora gra bardzo głośna muzyka, ciężko normalnie porozmawiać, trzeba do siebie krzyczeć. Bardzo słabe animacje dla dzieci z minidisko cześć dzieci ucieka no muzyka jest za głośna ( dzieci stawiają koło głośników większych od nich i rozkręcają muzykę na Full- chore ). W hotelu ponad połowa gości to turcy, widocznie gości z Europy ten hotel zdążył już skutecznie odstraszyć bądź inne biura podróży zdjeły go ze swojej oferty, co z resztą takie biuro jak rainbow też powinien zrobić. Szukajcie dalej i nie dajcie się oszukać pięknym zdjęciom tego hotelu, mają niewiele wspólnego z rzeczywistością.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Marek, Zławieś Mała 03.09.2022 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Przede wszystkim absolutnie nie polecam biura podróży rainbow tour .Uważam że człowiek który decyduję się na taką formę wakacji (a tanio nie jest) ma na uwadze przedrze wszystkim odpoczynek , którego ja niestety nie zaznałam. Pierwszą niespodzianką był zagubiony bagaż , przez co sam przyjazd opóźnił się o parę godzin , już pomijając fakt że biuro nieco to wykorzystało i na miejscu byliśmy o 2 w nocy a policzyło jeszcze od poprzedniego dnia ... To kolejnym fascynującym przeżyciem była przemiła rozmowa z recepcjonistą . Były 3 rodzinny, każdy z nas wykupił sobie oddzielnie sam wycieczkę a pan zamiast 3 osobnych pokoi zaproponował nam 2 .Jakże ogromne było jego zdziwienie jak zaproponowaliśmy że przenocujemy w recepcji ... nagle pokoje się znalazły. Kolejny dzień to kolejna niespodzianka (nie miałam nawet takich wrażeń na rollercoaster) ale w każdym razie rozjaśniając sytuację osobie której zgubił się bagaż pilnie były potrzebne odpowiednie leki no więc udaliśmy się na rozmowę z panem rezydentem , który stwierdził że on nie może , że to nie dotyczy jego kompetencji i że to go nie obowiązuje .. dopiero po mocnej negocjacji , sugerując mu że jego praca nie polega wyłącznie na sprzedaży wycieczek fakultatywnych , zgodził się zareagować i pomóc nam odnaleźć bagaż . Stroniąc od tych wszystkich nieprzyjemnych zdarzeń z samym hotelem też niestety lepiej nie było. Jedzenie tragiczne , zero smaku przy czym my raczej do wybrednych nie należymy i nigdy z tym problemu nie było . Niestety idąc dalej tym tropem przy okazji zauważyliśmy brak higieny , praktycznie każdy z nas się rozchorował , także dla nowoprzybylych , taka dobra rada , fajnie zaopatrzyć się w probiotyk i najlepiej własne jedzenie. Co do atrakcji też tragedia , kompletny brak rozrywki dla dorosłych . I w zasadzi podsumowując z 8 dni wakacji które wykupiłam to - 2 na przyjazd i powrót i też - 2 na rewolucje żołądkowe także uwzględnijcie że jeżeli płacicie to co najwyżej za połowę tego czego się spodziewacie w tym biurze .

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Bardzo słaby hotel

    Katarzyna, Opole 31.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Duże rozczarowanie . Nie dałabym nawet 3 gwiazdek. Hotel ma swoje lata, raczej w remonty nikt tam nie inwestuje… Po przylocie w środku nocy ( zostaliśmy po drodze z lotniska do hotelu zmuszeni do postoju na jakiś bazarach itp - kierowca musiał odpocząć po niecałej godzinie trasy ) dostaliśmy nie ten pokój za który zapłaciłam. Klitka z brudną lodówką, podartą pościelą i niedziałającą WC z widokiem na głośne zaplecze hotelowe. Na drugi dzień po spóźnieniu się ze względu na późną porę przylotu na spotkanie z rezydentką oświadczyła mi że nie będzie ze mną rozmawiała bo wychodzi że będzie kolejnego dnia i że widok na zaplecze hotelowe mieści się w standardzie widoku na ogród. Na prawdę żałosne . Ogólnie mam bardzo negatywne opinie o hotelu, warunkach tam panujących. Ma się poczucie że wszystko jest stare i brudne. Na stołówce podczas posiłków chodzą koty. Wskakują również na stoły z jedzeniem ( mam zdjęcia do wglądu jakby był ktoś zainteresowany ). Cześć tak pięknie opisanych atrakcji dla dzieci jak dodatkowy basen z pontonami, trampoliny były wyłączone z użytku ze względu na swój stan ( zdjęcia również chętnie udostępnię ). Także zdecydowanie odradzam podróży z biurem Rainbow, ich niska jakością hoteli i podejściem co niektórych rezydentów . Mamy mnóstwo zdjęć z tych „ cudownych „ wakacji

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    pobyt rodzinny

    Magdalena, Katowice 30.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    złożyłam rezerwację na dwa dwuosobowe pokoje z widokiem na morze. do hotelu przyjechaliśmy po 1 w nocy i okazało się, że hotel nie ma dla nas zarezerwowanych pokoi. na zmianie nie był dostępny żaden manager/ osoba decyzyjna. zostaliśmy poinformowani, że otrzymamy JEDEN pokoj rodzinny. zadzwoniliśmy do rezydenta na dyżurze i pani dostępna pod nr tel była oburzona, czego my od niej w środku nocy oczekujemy, przecież dają nam dach nad głową, mamy gdzie spać. była bardzo nieuprzejma i niechętna do pomocy. ze względu na zmęczenie po podróży, późna godzinę, wzięliśmy ten pokój rodzinny i nad ranem ponownie wróciliśmy walczyć o to, za co zapłaciliśmy. Pani rezydent - Zuzanna - nie odbierała od nas telefonów, tłumacząc, że jest to normalne, że hotel może sprzedać więcej miejsc niż ma w ofercie! skandal! osoba, która nie była pomocna z bardzo nieuprzejmym podejściem do klienta. Tylko dzięki swojemu uporowi i WIELOGODZINNEJ batalii, co to co jest zgodne z umową i z tym za co zapłaciliśmy zostały nam przydzielone 2 oddzielne pokoje z widokiem na morze. przestrzegam wszystkich. to jest taka praktyka tego hotelu i organizatora. Przynajmniej 4 rodziny w tym turnusie zostały tak samo potraktowane - nie mieli na tyle determinacji bądź znajomości języka, aby walczyć o swoje!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    tragiczny pobyt zapewniony dzięki RAINBOW !!

    Tobiasz, --- 13.02.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Sam hotel oceniam na 3+/4- na Plus , aquapark dla dzieci ale najlepiej 5-6+ duży ogród / plaża srednia / zakwaterowanie średnie jedzienie 3+ Natomiast biuro Rainbow przebukowało hotel !!! nie dostaliśmy 2 oddzielnych pokoi jak na rezerwacji i na połowę pobytu zakwaterowali nas w 2 rodziny (+2 dorosłych z 2 małymi dziećmi (3lata + niemowle + 2 starsze osoby 65+ do jednego pokoju na 3 doby !! TRAGEDIA , nieprzespane noce( płaczące dzieci /chrapanie roznoszące się na cały pokój podzielony dzwiami z dykty , otwarta łazienka ,brak prywatności , wspólny balkon (małe dzieci + nałogowo palący rodzice ) mimo reklamacji i tego ze zapłaciliśmy za ten hotel zdecydowanie więcej niż jest wyceniany w ofertach first minute nie otrzymaliśmy żadnego zwrotu Rainbow to najgorsze biuro i obsługa z jakim kiedykolwiek miałem styczność a zwiedziłem grubo ponad 50 krajów mimo złożonej reklamacji olali temat , wysłali nam jakieś śmieszne wouchery na 100 parę złotych gdzie na wakacje wydaliśmy ponad 14k ..

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem