4.6/6 (236 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.5/6
Łazienki zaniedbane wymagaja remontu ogólnie problemy z czystością i sprzątaniem miejsc publicznych. ładny ogród mila obsługa
3.5/6
Hotel lata świetności ma już za sobą. pokoiki malutkie, łazienki wysłużone, lodówka nie działa, walizkę rozpakują tylko 2 osoby bo w szafie miejsca brak. Zaplecze basenowe super - woda przyjemnie ciepła, zjeżdżalnie super. Leżaki zajmowane od wczesnych godzin porannych - o 10 ciężko o miejsce. Mały wybór jedzenia ale głodnym człowiek nie chodzi. Śniadanie serwują do 10:30, potem lunch 12;30 - 14:00 i dopiero kolacja 19-21. Dużo ludzi w restauracji i obsługa nie nadąża ze sprzątaniem stolików.
3.0/6
Hotel wymaga remontu i to w trybie natychmiastowym. Pokoje nie mają nic wspólnego z tymi które są na zdjęciach w katalogu Rainbow, pokój dla 2 osób dorosłych i dziecka na dostawcę miał może z 12 metrów kwadratowych wliczając w to łazienkę i przedpokój ... chcąc wyjść na balkon trzeba było stanąć na łóżku bo nie było przejścia, chociaż też występują pokoje bez balkonu ...dramat. Odstęp od szafy do dostawki to 40 cm (słownie czterdzieści centymetrów). Problemy z klimatyzacją na porządku dziennym. Teraz Pani Rezydent ....brak słów , jedyne co potrafi to sprzedać wycieczkę, jeśli chce się od niej pomocy jakiejkolwiek to nie ma co na to liczyć, mało tego jeśli się czegoś od niej chce a nie jest to wycieczka to ostrzega że wezwie ochronę hotelowa i nie będzie kontynuowała spotkania z rezydentem jeśli się nie wyjdzie . Od pani Rezydent turyści wymagali pomocy w załatwieniu pokoju, tzn zapłacili za pokój o podwyższonym standardzie a dostali klitkę na 5 piętrze bez działającej klimy , balkonu itp. Hotel wymaga remontu i to na wczoraj. Teraz trochę plusów ... animatorzy - 10/10 barmani 10/10 obsługa hotelowa 10/10 Na każdym kroku jest osobą odpowiedzialną za coś a to manager od personelu/kuchni/animacji/basenu/ogrodu/nocny manager/ manager menagerów/ także obsługa mocno zestresowana ich obecnością jedzenie kwestia gustu więc nie będę się wypowiadał , od godz 12 do 22/23 przy basenie hamburgery, pizza, lody, aż się nie chce chodzić na obiady. Aquapark robi robotę nie można się do niczego przyczepić , no chyba że brak windy bo wchodzić na górę się nie chce 😉 Jedyny minus basenów to słona woda , prędzej czy później jakieś zapalenie spojówek /ucha gwarantowane także polecam zakupić jakieś krople przed wyjazdem żeby uniknąć wizyty w klinice. Odnośnie muzyki głośnej na basenie to hmmm , zależy gdzie się usiądzie jeśli przy scenie to faktycznie jest głośna ale w pozostałych miejscach przyjemna dla ucha. plaża hotelowa rzut kamieniem od hotelu jednak bez butów do wody wejść się nie da . Ogród przy plaży piękny , wieczorem przyjemnie można posiedzieć. 10 minut pieszo od hotelu duży bazar, z tysiącem naciągaczy i cenami wyjściowymi z kosmosu,Ocena pobytu zaniżona że względu na pokój,
3.0/6
Na samym początku chciałabym podziękować ekipie Rainbow za bardzo fajnie zorganizowane wycieczki fakultatywne na Pamukkale, Sea World oraz pomoc gdy się zatrułam w hotelu Club Aqua Plaza. Hotel usytuowany przy samej plaży na niedużej powierzchni pośrodku niczego. Od godzin popołudniowych do 21.30 jest bardzo głośno, pokoje economy, standard są usytuowane z widokiem na scenę, w pokojach z widokiem na morze również słychać muzykę choć tam jest już znośnie. Odradzam kostki lodu do drinkow/napojów oraz zimny bufet, zemsta sułtana gwarantowana, zalecałabym posiłki po obróbce termicznej gotowane, smażone choć był nieduży ich wybór. Wielu wczasowiczów zastanawiało się czy to napewno 4* Nie wiem czy ten hotel jest odpowiedni dla matek jadących w pojedynkę z dzieckiem. W hotelu jest dużo osób turystów i pracownice były w chustach, europejka w odsłoniętej sukience lub krótkich spodenkach czy kombinezonie przyciągała spojrzenia, na basenie burkini to must have. Pomimo turbulencji w hotelu Club...... mogłam liczyć na wsparcie rezydenta Pana Bartka oraz assistance Rainbow, bardzo dziękuję za naprawdę ciekawe wycieczki organizowane przez Państwa i do zobaczenia za rok w innym Europejskim kraju.