Opinie klientów o Club Dizalya

5.4 /6
196 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

MARCIN, TARNOWSKIE GÓRY 19.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Papierosy i palacze na każdym kroku fetor oktopny

Hotel ok lecz cały urok pryska jak wszędzie czuć fetor papierosów. Wszędzie można palić w tym hotelu, dlatego ktoś kto nie pali to niestety nie odpocznie w tym miejscu. Ludzie palą przy posiłkach - na zewnątrz oraz przy basenach, barach wszędzie... Ochyda fetor z popielniczek na każdym kroku. Nigdy więcej tego hotelu i nie polecam, chyba że jesteś palaczem i lubisz niszczyć sobie i innym zdrowie.... Bardzo niewygodne łóżka .

1.0/6

Paweł 04.08.2023

Hotel, który pozwala bić swoich gości

Chciałem się z Państwem podzielić moją opinią o hotelu Dizalya Club w Konakli, który znajduje się w ofercie biura podróży Rainbow. Na wstępie pragnę podkreślić, że podróżuję z Rodziną (żona + 3 dzieci) po całym Świecie i mam pewien punkt odniesienia. Kiedyś jeździliśmy sami, teraz robimy to w piątkę. Hotel sam w sobie zasługuje na kategorię przyznaną przez biuro podróży i turecką federację turystyki. Wiadomo, że w Europie byłyby to powiedzmy 3 gwiazdki, ale nie ma co się czepiać - jesteśmy w Turcji. Fajna plaża z małym, ale piaszczystym zejściem. Animacje jak animacje - powtarzalne, ale dzieciom się podoba. Animacje w większości w języku niemieckim - chyba z 70% gości to Niemcy, 20% Polacy. Ogromny plus za jedzenie - jest przepyszne. Z minusów można wymienić walkę o leżaki od 6 rano (dotyczy głównego basenu), od 7 rano przy zjeżdżalniach. Mniejszy problem na plaży - tam znajdziemy przez cały dzień jakieś miejsce. Nam osobiście, jako że nie palimy przeszkadzało wszechobecne palenie papierosów (głównie przez Niemców) np. po skończonym przez nich posiłku, na plaży czy przy basenach. Uważam to za duży mankament dla kogoś kto jest niepalący i brak kultury osobistej. Przejdźmy jednak do sedna - dlaczego moja ocena jest tak niska? Wszystko można wybaczyć i dać dość wysokie oceny, ale w tym hotelu wszystko jest dobrze jak jest dobrze… Mianowicie, w naszym przypadku doszło do przykrego zdarzenia kiedy to moje dziecko zostało uderzone umyślnie w brzuch przez jedną z kobiet spędzanących tu urlop bo przeszkadzało jej chlapanie przez moje dzieci w basenie. Ta kobieta nakrzyczala też na moje dzieci. W momencie mojej interwencji słownej zostałem uderzony w obojczyk przez jej męża. Byli to bardzo agresywni turyści. Wiedząc, że w tym miejscu jest monitoring nie kontynuowałem rozmowy z tymi ludźmi. Udałem się do recepcji aby uzyskać zapis monitoringu. Na nim było widać moment ataku na mnie (kamera nie uchwyciła uderzenia mojej córki). Poprosiłem o usunięcie tych agresywnych gości z hotelu, ale usłyszałem, że to ja mogę zmienić hotel jak mam problem. Usłyszałem też, że mogę zadzwonić na policję, ale to nic nie da. Moje córkj w tym czasie płakały (jedna ze stresu, druga z bólu brzucha), żona była rozstrzęsiona. Miało to miejsce pod wieczór, więc postanowiliśmy działać z tematem następnego dnia. Sprowadziłem wówczas lekarza, który zbadał córkę, ale polecił też zrobić badanaie usg. Całe szczęście było OK. W szpitalu polecili mi powiadomić policję. W międzyczasie został poinformowany nasz Rezydent, który starał się nam pomóc. Polocja stwierdziła, że jest mała szkodiwość czynu i to nie kwalifikuje się na śledztwo, więc spisałem z nimi wersję wydarzeń. W międzyczasie skonsultowałem możliwość postępowania przeciwko napastnikom - mizerne szanse na powodzenie. Tak więc kolejne dwa dni do wyjazdu tych ludzi musieliśmy znosić ich widok w hotelu, ponieważ hotel nie chciał ich usunąć! Nie widział problemu w całym zajściu. Należy podkreślić, że Rezydent wspierał nas w całej sprawie, a hotel kompletnie. Tylko się śmiali lub bagatelizowali sprawę! Jest to działanie karygodne, gdyż wiem, że w takich sytuacjach wyrzuca się agresywnych gości z hotelu. Dlatego nie polecam Państwu tego hotelu, gdyż w razie problemu zostaniecie z nim sami.

0.5/6

Adam, Piaseczno 07.09.2022

W HOTELU KRADNĄ KRADNĄ KRADNĄ

Hotel dla rządnych specjalnych wrażeń. Obsługa przeszukuje wszystkie walizki, torby i portfele. Kierownictwo hotelu po zgłoszeniu stwierdza, że to problem okradzionego, oni nie odpowiadają za swoich pracowników. katastrofa zdecydowanie nie polecam tego hotelu. I jeszcze korekta na stronie informacja że w hotelu jest 226 pokoi w rzeczywistości jest ich 1014 ot takie małe przekłamanie.

0.5/6

Adam, Piaseczno 04.09.2022

KRADNĄ KRADNĄ KRADNĄ a maja gdzie 1013pokoi

Hotel dla gości szukających mocnych wrażeń, kradną wszystko co się da, przeszukują walizki i oczywiście portfele. Kierownictwo hotelu twierdzi, że to problem okradzionego a nie ich. Oferta spędzenia kilku godzin na policji i oczywiście straty dodatkowych kilkuset € na tłumacza przysięgłego. Żadnej efektywnej pomocy ze strony Rainbow. No i mocno naciągana ilości pokoi w hotelu nie 226 tylko dokładnie 1013, ot taka mała niedokładność. ZDECYDOIWANIE NIE POLECAM SZKODA NERWÓW.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem