Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel super otoczony piękną zielenią którą można porówna jak by było się w ogrodzie botanicznym , plaża czysta piaszczysto kamienista obsługa hotelowa super pozdrowienia dla szefa kelnerów Mahmeda do przystanku autobusowego pół kilometra za 1 euro można dojechać do Alanya 12km .Wfi za darmo działa super nawet na plaży Ogólnie super polecam ten hotel.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo nam się podobał, hotel jest godny polecenia. Plaża jest bardzo przyjemna do popływania, nie napotkaliśmy w niej żadnych jeżowców ani innych niebezpiecznych stworzonek/przedmiotów ale i tak polecam buty neoprenowe do pływania w morzu. Hotel jest bardzo czysty na zewnątrz jak i pokoje są sprzątane codziennie. Obsługa dobrze porozumiewa się po angielsku. Animacje prowadzone w hotelu są na wysokim poziomie warto wieczorkiem przejść się i zobaczyć czy coś ciekawego się nie dzieje. Jedynym problemem jaki zauważyliśmy jest trochę słaby smak niektórych potraw, nie że są niejadalne ale czuć że czegoś brakuje.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje z Rainbow i Club Dizalya godne polecenia! Po tym co zobaczyliśmy u jak zostaliśmy ugoszczeni z pewnością kiedyś do Turcjii wrócimy.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz przylot był niezbyt dobry , ponieważ brudno w samolocie. Następnie dojazd do hotelu makabra dość ze daleko od lotniska to zepsuł się autokar Pani rezydentka Karina nie bardzo zainteresowana czy damy radę dotrzeć do hotelu , ponieważ na trzecim postoju wysiadła ponieważ miała tam pokój. Dotarliśmy zmęczeni i głodni na godz 2:30 do hotelu . Tam dogadać się trudno nie znamy języków . O 3:00 byliśmy w pokoju hotelowym. Przykro nam tak zostaliśmy potraktowani przez polskiego rezydenta . Lepiej traktowani są Niemcy Ukraińcy niż rodacy. Następnie wycieczka lot balonem super lecz organizacja to wielki niewypał . W umówię było ze mieliśmy być w hotelu o godz. 19:00 . Niestety nie zdążyliśmy. na obiadokolacje czekaliśmy na nocna zupę o godz 23:00 . To były dwa przypadki , gdzie koszty nie są takie małe kolejny dzien byliśmy pozbawieni posiłków za które były opłacone . Jest nam przykro ze tak nas potraktowano . Ale najważniejsze było dla pani Kariny rezydentki dawanie napiwków dla kierowców . Jesteśmy oburzeni takim traktowaniem klienta , nie pierwszy raz korzystamy z wasz usług .Wiec liczymy na jakaś rekompensatę . Proszę o pozytywna Odp na emaila.Pozdrawiamy