Opinie o Club Turtas Beach

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(360 opinii)
Obsługa hotelu
5.5
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
3.7
Rezydent
4.9
Teren narciarski w okolicy
3.1
Wyposażenie strefy wellness
4.8
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ocena hotelu

    Urszula, Katowice 30.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel czysty,wokół hotelu też ,niestety do morza nie można wejść bo są kamienie i nagle głęboko Jedzenia dobre,jest jeden kelner który czeka by każdy dał mu kasę. Rozrywek mało

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Szału nie było

    Wiesław, Bartoszyce 12.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wczasy rozpoczęły się 03.06, o 5.30, a nie 02.06. Wyjazd na lotnisko, o 8.40., także 2 dni " w plecy". Hotel nie 4 gwiazdkowy, a max 3 gwiazdki. Wyżywienie 4,5 w skali 5 stopniowej. Alkohole 3,0. Plaża kamienna 3,0. Nie polecam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje 2025

    Julia 05.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Ogólny pobyt okay. Teren hotelu super, piękne ogrody. Ładna plaża. Kąpać się nie było można, woda zimna. jedzenie to tragedia, i codziennie to samo Pokoje czyste, jednak przydały by się remonty. Woda w basenie dla dzieci zimniejsza niż w dużym Strefa że zjeżdżalniami otwarta tylko w wyznaczonych godzinach… Atrakcje w hotelu zaczynały się dopiero o 21

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    średnio nam się podobało

    JOLANTA 11.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Hotel średni, pokoje bardzo małe jak na 4 osobowy, łazienka klitka , hotel stary i widać to po wszystkim, łącznie z zapachem. Poza tym ma bardzo ładny ogród i baseny , jedzenie średnie , a najgorzej wkurzały kolejki jak już coś było warte zjedzenia.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel z potencjałem ale nigdy tam nie wrócę

    Joanna, Poznań 21.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Ogólnie wakacje zaczęły się dość sympatycznie tylko po to żeby z każdym dniem było gorzej. Z plusów: Na recepcji mówią po polsku, naprawdę da się dogadać Miła obsługa (zazwyczaj) Piękny ogród Minusy: Okropne żarcie, naprawdę podłe, mięso to jakby z jakiejś najgorszej mielonki Po wszystko trzeba stać w kolejkach bo np lody są wydawane tylko przez godzinkę Wszędobylskie koty: na korytarzu czuć smord ich moczu. Jeden próbował wejść do pokoju, był w zaawansowanej ciąży. Chodzą po stołach w stołówce, leżą na kanapach w lobby, pewnie i po kuchni chodzą Mnie i partnerce przydarzyła się choroba i to w takim stopniu że trzeba było jechać do kliniki, stwierdzono zakażenie bakterią coli, ja do tego gorączka 39 stopni, myślę że wnioski nasuwają się same Ani razu nie widziałam żeby był myty basen Siłownia rozwalona tak że strach korzystać było Internet mimo kupienia zacinał i nie wszędzie był dostępny Wszystko wydawane w mini kubkach żeby przypadkiem za dużo nie wypić a jak było proszenie o większe kubki to mówili że nie można i że to tylko do piwa, tak więc po wszystko trzeba łazić po 5 razy albo brać po 3 sztuki na głowę żeby mieć więcej niż 2 łyki napoju

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel na 4, ale Rainbow na 0

    Justyna, Warszawa 25.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel naprawdę w tej cenie bardzo dobry, bardzo czysty (chyba nie byłam w czystszym) mimo, że ma już lata świetności za sobą i pewnych rzeczy nie da się odczyścić to jednak codziennie kilka razy przestrzenie wspólne są sprzątane. Super czyste baseny i ich ilość a także basen w spokoju dla osób 16+, oddzielny tez dla dzieci, mało kolejek do jedzenia, czyste pokoje bez braków po sprzątaniu. Nawet było trochę animacji chociaż mało widocznych i słaba informacja o nich. Mały minus za depozyty gotówkowe za dodatkowa kartę do pokoju czy klucz do sejfu a także za ręczniki plażowe. Super klimatyzacja działająca bez zarzutu, jakiekolwiek małe usterki natychmiast korygowane, pracownicy byli w stanie spełnić i dostosować się do wielu różnych próśb, także ogromny plus za elastyczność. Niestety Rainbow zapomniał o nas jako swoich klientach w momencie gdy dostał informacje o opóźnieniu naszego powrotu do Warszawy o 10h - zero informacji, zero kontaktu ze strony Rainbow, totalnie zostawili nas samych sobie i nie wywiązali się z umowy, którą z nami podpisali. W tym momencie wysłane mamy wnioski o odszkodowanie, ale na razie Rainbow milczy.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    nigdy więcej

    Zawiedziona 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Minęły już dwa tygodnie od kiedy wróciłam z moich wakacji, myślałam , że mi przejdzie, ale nie przeszło, dlatego napisze opinię może komuś pomoże. Kelnerzy w restauracji kładą telefon, książkę lub stawiają napoje na stolikach tym samym rezerwują "swoim" klientom stoliki. Podczas kiedy zgłosiliśmy to do szefa sali on sam powiedział, że jak damy 15 dolarów to też będziemy mieli stolik. Obsługa w barach nalewa alkohol lejąc po swoich palcach - ohyda. Szklanki plastikowe w których są podawane napoje też dają dużo do życzenia -brrr. Usytuowanie hotelu idealnie blisko morza. Pokoje z pleśnią na ścianach.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    reklamowałem ale z prawnikami nie wygrasz to moje odczucia po pobycie

    Sebastian, Ruda Śląska 19.09.2022

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nie polecam

    MALGORZATA, KOLUSZKI 24.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Drugiego dnia popsuła się spluczka w toalecie, po rozmowach nie tylko nam się to przytrafiło. Jedzenie posiłków na stołówce to męka przy kilku klimatyzatorach działających na pół gwizdka. Z internetu można było korzystać za darmo tylko w lobby hotelowym, poza trzeba było dodatkowo płacić. Za ręcznik również trzeba było płacić. Infrastruktura pozostawia wiele do życzenia, zastanawia mnie jak ten hotel może mieć 4 gwiazdki. Jedzenie mało zróżnicowane i średnio smaczne. Ooo właśnie drinki to był dopiero hit. Mohito zrobione że sztucznego syropu i odrobiny alkoholu, okropne. Soki dla dzieci również sztuczne. I na koniec ciekawostka. Przywitał nas podczas spaceru do pokoju hotelowego kurczak biegający po obiekcie.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    opinia

    ADA 08.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Nie rozumiem skąd tyle dobrych opinii o hotelu, brud i smród w pokojach. plamy na materacach, pleśń w łazience, jeśli komuś nie przeszkadza permanentny syf to można jechać.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem