Opinie o Club Turtas Beach

5.3/6 (275 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
275 opinii
Obsługa hotelu
5.6
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.6
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
3.6
Rezydent
4.9
Teren narciarski w okolicy
3.2
Wyposażenie strefy wellness
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Wakacje 2021

    Hotel ma ładny ogród i plażą, natomiast posiłki słabe i monotonne. Bardzo mały wybór dań. Brak posiłku w dniu wyjazdu

    Wiesława, Żywiec - 21.09.2021

    3/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Pobyt 22/29/09/22

    Hotel czysty,obsługa bardzo miła.Położenie hotelu b/dobre -blisko plaży,blisko miasta Konakli.Jedzenie bardzo monotonne i skromne.Do morza potrzebne buty.

    Jerzy, ---- - 03.10.2021

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Polecam jeśli chodzi o hotelik

    wycieczkę kupiliśmy w ostatniej chwili, z rana a wieczorem już musieliśmy być w Poznaniu aby wylecieć:) mega spontan, ogólnie nie żałujemy. LOT opóźniony, transfer z lotniska 2h, zakwaterowanie o 4 nad ranem w 5 minut- super, bo podróżowaliśmy z 9msc synkiem. pokój standard i nie ma się do czego przyczepić, sprzątanie ogólne, ręczniki codziennie, pościel ścielona i może delikatnie zamiatane. śniadania - ok, obiady - spoko, kolacje - większość rewelacja. jeśli ktoś nie jest wybredny, zawsze znajdzie coś nowego dla Siebie. 🫠 codzienne animacje, obsługa hotelu cudowna!!! widoczki i cały teren hotelu na duży plus. zielono, czysto i schludnie. Drinki, takie sobie, woda. 💦 dojdę do minusów, ale tu bardziej chodzi o biuro niż o hotel. dopięliśmy dodatkowe ubezpieczenie „optymalne” pierwszy raz, że względu na małego… no i dobrze, że było. Dostał podwyższonej temperatury(nam wydawało się, że gorączkuje) w nocy kiedy na drugi dzień mieliśmy wybrać się na wycieczkę wykupioną przez Rainbow. niestety z samego rana musieliśmy zrezygnować i sprawdzić u lekarza co z małym… w tym przypadku koszt wycieczki powinien zostać całkowicie zwrócony.. to że nie udało nam się na nią udać, kompletnie nie było z naszej winy. do tej pory pieniążków nie ma. rainbow powinna albo przyjmować pieniądze tuż przed wejściem w danym dniu do autokaru albo bezwłocznie oddawać pieniądze z anulacji ze względu na brak zdrowia, absurd;) biuro straciło w moich oczach bardzo.

    Angelka - 05.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Udane wakacje

    Hotel wart swojej ceny. Jedzenie różnorodne. Każdy znajdzie coś dla siebie. Internet w pokojach płatny. Zasięg Wi-Fi na 3 piętrze słaby. Zdarzyło się, że nie przygotowali lunch-boxa i nie chcieli mnie wcześniej wpuścić do jadalni. Dodatkowo drzwi do pokoju nie zamykały się na kartę (każdy mógł wejść) i naprawa zablokowała mnie na 3 godziny. Mimo przygód polecam. Nie mówią po angielsku, trudno się porozumieć (kucharz używał języka migowego) - porażka. Pomimo przygód polecam hotel. Dużo Rosjan z rodzinami... prawie nie widoczni. Na lotnisku 95% samolotów lata do lub z Rosji (masakra!)

    Marcin - 09.10.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem