Opinie o Club Turtas Beach

5.3/6 (276 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
276 opinii
Obsługa hotelu
5.6
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.6
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
3.6
Rezydent
4.9
Teren narciarski w okolicy
3.2
Wyposażenie strefy wellness
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Hotel na 4, ale Rainbow na 0

    Hotel naprawdę w tej cenie bardzo dobry, bardzo czysty (chyba nie byłam w czystszym) mimo, że ma już lata świetności za sobą i pewnych rzeczy nie da się odczyścić to jednak codziennie kilka razy przestrzenie wspólne są sprzątane. Super czyste baseny i ich ilość a także basen w spokoju dla osób 16+, oddzielny tez dla dzieci, mało kolejek do jedzenia, czyste pokoje bez braków po sprzątaniu. Nawet było trochę animacji chociaż mało widocznych i słaba informacja o nich. Mały minus za depozyty gotówkowe za dodatkowa kartę do pokoju czy klucz do sejfu a także za ręczniki plażowe. Super klimatyzacja działająca bez zarzutu, jakiekolwiek małe usterki natychmiast korygowane, pracownicy byli w stanie spełnić i dostosować się do wielu różnych próśb, także ogromny plus za elastyczność. Niestety Rainbow zapomniał o nas jako swoich klientach w momencie gdy dostał informacje o opóźnieniu naszego powrotu do Warszawy o 10h - zero informacji, zero kontaktu ze strony Rainbow, totalnie zostawili nas samych sobie i nie wywiązali się z umowy, którą z nami podpisali. W tym momencie wysłane mamy wnioski o odszkodowanie, ale na razie Rainbow milczy.

    Justyna, Warszawa - 25.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    nigdy więcej

    Minęły już dwa tygodnie od kiedy wróciłam z moich wakacji, myślałam , że mi przejdzie, ale nie przeszło, dlatego napisze opinię może komuś pomoże. Kelnerzy w restauracji kładą telefon, książkę lub stawiają napoje na stolikach tym samym rezerwują "swoim" klientom stoliki. Podczas kiedy zgłosiliśmy to do szefa sali on sam powiedział, że jak damy 15 dolarów to też będziemy mieli stolik. Obsługa w barach nalewa alkohol lejąc po swoich palcach - ohyda. Szklanki plastikowe w których są podawane napoje też dają dużo do życzenia -brrr. Usytuowanie hotelu idealnie blisko morza. Pokoje z pleśnią na ścianach.

    Zawiedziona - 02.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    reklamowałem ale z prawnikami nie wygrasz to moje odczucia po pobycie

    Sebastian, Ruda Śląska - 19.09.2022

    5/7 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Nie polecam

    Drugiego dnia popsuła się spluczka w toalecie, po rozmowach nie tylko nam się to przytrafiło. Jedzenie posiłków na stołówce to męka przy kilku klimatyzatorach działających na pół gwizdka. Z internetu można było korzystać za darmo tylko w lobby hotelowym, poza trzeba było dodatkowo płacić. Za ręcznik również trzeba było płacić. Infrastruktura pozostawia wiele do życzenia, zastanawia mnie jak ten hotel może mieć 4 gwiazdki. Jedzenie mało zróżnicowane i średnio smaczne. Ooo właśnie drinki to był dopiero hit. Mohito zrobione że sztucznego syropu i odrobiny alkoholu, okropne. Soki dla dzieci również sztuczne. I na koniec ciekawostka. Przywitał nas podczas spaceru do pokoju hotelowego kurczak biegający po obiekcie.

    MALGORZATA, KOLUSZKI - 24.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem