Opinie o Club Turtas Beach

5.3/6 (275 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
275 opinii
Obsługa hotelu
5.6
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.6
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
3.6
Rezydent
4.9
Teren narciarski w okolicy
3.2
Wyposażenie strefy wellness
4.9
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Hotel oraz plaża

    Hotel oceniam na dobry dla gwiazdek które posiada, jedzenie nie należy do najlepszych dlatego ze każdego dnia te same Dania ten sam smak nic nowego nie było. Pokoje w hotelu oceniam również na dobre dużo miejsca dużo schowków po przez komody i szafy, łazienka czysta chociażby po prysznicu woda była po za strefa mokra z przyczyn starego silikonu. Plaża piękna zawsze znajdzie się miejsce nawet w sezonie. Bar blisko plaży gdzie można się napić i zjeść. Wifi płatne w pokojach lecz na recepcji było za free. Ręczniki na plaże trzeba kupić/wypożyczyć lub mieć swój prywatny. Jeśli ktoś nie lubi kotów to nie spędzi czasu w holu na wygodnych kanapach bo jest ich tam sporo. Hotel dobry w ocenie do posiadanych gwiazdek lecz trochę drogi nawet po za sezonem

    KAMILA, RUDA SLASKA - 05.11.2023  | Termin pobytu: październik 2023

    1/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Szału nie było

    Wczasy rozpoczęły się 03.06, o 5.30, a nie 02.06. Wyjazd na lotnisko, o 8.40., także 2 dni " w plecy". Hotel nie 4 gwiazdkowy, a max 3 gwiazdki. Wyżywienie 4,5 w skali 5 stopniowej. Alkohole 3,0. Plaża kamienna 3,0. Nie polecam.

    Wiesław, Bartoszyce - 12.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel z potencjałem ale nigdy tam nie wrócę

    Ogólnie wakacje zaczęły się dość sympatycznie tylko po to żeby z każdym dniem było gorzej. Z plusów: Na recepcji mówią po polsku, naprawdę da się dogadać Miła obsługa (zazwyczaj) Piękny ogród Minusy: Okropne żarcie, naprawdę podłe, mięso to jakby z jakiejś najgorszej mielonki Po wszystko trzeba stać w kolejkach bo np lody są wydawane tylko przez godzinkę Wszędobylskie koty: na korytarzu czuć smord ich moczu. Jeden próbował wejść do pokoju, był w zaawansowanej ciąży. Chodzą po stołach w stołówce, leżą na kanapach w lobby, pewnie i po kuchni chodzą Mnie i partnerce przydarzyła się choroba i to w takim stopniu że trzeba było jechać do kliniki, stwierdzono zakażenie bakterią coli, ja do tego gorączka 39 stopni, myślę że wnioski nasuwają się same Ani razu nie widziałam żeby był myty basen Siłownia rozwalona tak że strach korzystać było Internet mimo kupienia zacinał i nie wszędzie był dostępny Wszystko wydawane w mini kubkach żeby przypadkiem za dużo nie wypić a jak było proszenie o większe kubki to mówili że nie można i że to tylko do piwa, tak więc po wszystko trzeba łazić po 5 razy albo brać po 3 sztuki na głowę żeby mieć więcej niż 2 łyki napoju

    Joanna, Poznań - 21.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    5/7 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel na 4, ale Rainbow na 0

    Hotel naprawdę w tej cenie bardzo dobry, bardzo czysty (chyba nie byłam w czystszym) mimo, że ma już lata świetności za sobą i pewnych rzeczy nie da się odczyścić to jednak codziennie kilka razy przestrzenie wspólne są sprzątane. Super czyste baseny i ich ilość a także basen w spokoju dla osób 16+, oddzielny tez dla dzieci, mało kolejek do jedzenia, czyste pokoje bez braków po sprzątaniu. Nawet było trochę animacji chociaż mało widocznych i słaba informacja o nich. Mały minus za depozyty gotówkowe za dodatkowa kartę do pokoju czy klucz do sejfu a także za ręczniki plażowe. Super klimatyzacja działająca bez zarzutu, jakiekolwiek małe usterki natychmiast korygowane, pracownicy byli w stanie spełnić i dostosować się do wielu różnych próśb, także ogromny plus za elastyczność. Niestety Rainbow zapomniał o nas jako swoich klientach w momencie gdy dostał informacje o opóźnieniu naszego powrotu do Warszawy o 10h - zero informacji, zero kontaktu ze strony Rainbow, totalnie zostawili nas samych sobie i nie wywiązali się z umowy, którą z nami podpisali. W tym momencie wysłane mamy wnioski o odszkodowanie, ale na razie Rainbow milczy.

    Justyna, Warszawa - 25.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem