Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje max na 3gwiazdki przy niepełnym obłożeniu bardzo duże braki: sztućców, filiżanek, posiłki z ograniczonym zapasem " skończyło się ..." Obsługa ponura pracująca jak za karę oczekując non-stop napiwków ... Animacje w języku polskim ograniczają się do "Dzień dobry " i " Kocham cię " Animatorka dziecięca bardzo oschła ignorująca dzieci chyba że rodzic odpowiednio ją zmotywuje $ i mówi w języku rosyjskim MASAKRA ! Ręczniki plażowe wydawane dopiero po 10,30. Jedna z 3 oferowanych kolacji tematycznych = tylko rybna umawiana na konkretną godzinę po czym po 30min dostaję się tylko zupę/krochmal, po podziękowaniu za zupę upływa kolejne 25 min i nic, nie wiem co dalej bo my i 5 innych stolików wyszło wściekłych z super kolacji ... SZOK. Zamawiając specjalną kolację i płacąc dodatkowe 60eur dla menadżera kuchni do kieszeni dostajesz okrągły wianek ze sztucznych kwiatów i nic więcej ...
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam tego biura podróży. Brak dobrej organizacji! Przylecieliśmy na miejsce i okazało się że nie mamy zrobionej rezerwacji.. żenada!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam wypoczynek spoko organizacja słaba a nawet zero Na lotnisku w Katowicach i wylot OK ale powrót to poraszka brak rezydenta na lotnisku chałos poszukiwanie gejtów na odlot gonitwa po lotnisku góra duł po prostu amok Raczej słabo oceniam staranie się o klijenta Kasa pobrana i zero zainteresowania się podopiecznych raczej bym nie polecił bym
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie odradzam pobyt w tym hotelu!!!! W drugim dniu pobytu razem z mężem dostaliśmy zatrucia pokarmowego. Wylądowaliśmy 2 razy w punkcie medycznym na kroplówkach. Okazało się. Że nie byliśmy jedynymi gośćmi, którzy ulegli zatruciu. Pomogła nam Pani Rezydent i to jest jedyny pozytyw tego wyjazdu. Obsługa hotelowa widziała karetkę i taksówki, które podjeżdżały po chore osoby i kazały ochronie spisywać dane i nr pokoju. Wszyscy chorzy wieczorem byli gośćmi hotelowego lobby... Ocena 0,5 za Rezydentkę.