Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel jak najbardziej okej, czyste pokoje przemiła obsługa drinki dobre, jedzenie okej największy plus za budki z jedzeniem każda z nich jak najbardziej na plus
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w małym miasteczku, z licznymi sklepami i biurami wycieczek. Znajduje się na bardzo dużym terenie i jest podzielony na dwa obszary. Pierwszy, gdzie znajduje się główny budynek, pokoje z ogródkami , baseny dla dorosłych i dla dzieci, liczne atrakcje, przekąski, game room itp, oraz drugi, gdzie jest kolejny duży budynek hotelowy i bar z drinkami oraz jedzeniem - tu znajduje się zejście do plaży. Minusem jest czas działania siłowni i game roomu, bo tylko do 16-18, co jest bezsensowne, bo do tych godzin ludzie często są poza hotelem, a po powrocie nie mogą skorzystać z atrakcji. Pokoje ogólnie czyste i w miarę zadbane, ale OGROMNYM minusem jest zagrzybiala klimatyzacja w całym hotelu (jest centralna), więc wymiana pokoju nic nie zmieni. Niedopuszczalne dla hotelu, który określa się mianem 5*. Dużo dobrego jedzenia, które jest dostępne prawie cały czas (luka od 11-12 oraz od 4 do śniadania, gdzie nie zje się nic). Obsługa w większości przyjazna i pomocna, niektórzy słabo mówią po angielsku. W hotelu głównie rosyjscy turyści. Hotel i pobyt ogólnie nie był zły, ale drugi raz bym nie przyjechała w to miejsce.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oceniam pozytywnie , jedzenie dobre, różnorodne, hotel czysty , zadbany , obsługa miła uśmiechnięta, jedynie obsługa recepcji niezbyt przyjemna . Wieczorami pomimo zamkniętych okien niestety głośno , występy w amfiteatrze do późnych godzin nocnych.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt był przyzwoity, ale bez rewelacji hotel dla ludzi lubiących zgiełk i tłum ludzi. Czystość bardzo dobra obsługa na przyzwoitym poziomie tak jak wyżywienie ogólnie wrażenie pozytywne, ale są lepsze hotele
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie super,obiekt super,okolica super,widoki super, rozrywka super..nie ma się do czego przyczepić..polecam..
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pod względem organizacyjnym wszystko bardzo dobrze zorganizowane. Pokoje hotelowe dość przestronne i czyste, ale widać już że od momentu uruchomienia trochę czasu minęło. Obsługa hotelowa bardzo miłą i pomocna w każdej sprawie. Wyżywienie dobre, ale nie świetne. Przez cały czas pobytu serwowane te same posiłki - po kilku dniach stają się mało zachęcające. Strefa fast food OK. Plaża bardzo fajna i w maju nie zatłoczona. Ogólnie oceniam urlop jako bardzo udany.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
zetknęliśmy się z ekstremalnymi upałami, co musiało ograniczyć aktywność, na szczęście duża ilość basenów na obiekcie oraz plaża hotelowa nad morzem pozwalała to przetrwać. Należy podkreślić dużą dbałość hotelu o małe dzieci.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nigdy nie mialam tak mieszanych uczuć po powrocie z wakacji. Pokoje wyglądają jak na ** gwiazdki - śmierdzące odpływy, panele jakby od paru lat byly do wymiany ale nikt nie ma na nie czasu. Wszedzie w strefie hotelowej pełno niedociagniec. Klimatyzacja mocno chlodzi - dzieci przeziebione. Bo czy 23 czy 27 chłodzi tak samo. Na przeciwko pokoju 903 pokoj Housekeeping- panie pala papierosy ktore co chwile wedruja do pokoju i smród nie do zniesienia. Zmiana pokoju - na taki sam beznadziejny standard. Sprzatanie tylko powierzchowne , zlew , lustro przez tydzien nie ruszone. Kabita tlusta nie myta dokladnie. No i teraz druga strona - po wyjsciu z pokoju hotel calkiem przyjemny. Poza strefa Zen- turecki pracownik nachalnie namawiajacy na zabiegi hamann (probny masaz bardzo przeciętny-w Polsce duzo lepsze) Jedzenie przecietne- w kolko to samo , dla dzieci nic sie nie wybierze poza frytkami, jogurtem i placakami. Mieso nie do zjedzenia. Strefa zjezdzalny/baseny- super, czysto , sprzatane na biezaco, jedzenie w strefie basenow przepyszne , wlasnorecznie robione pizza , palmeni czy ryba w panierce z ziemniakami pieczonymi- bajka. Kawy serwowane z ekpresu nescafe, dla dzieci lody zelki haribo, wieczorem zabawy. Obsluga mila. Na barze jednak widac ze ten kto da napiwek to milej , szybciej i uprzejmiej zostanie obsluzony. Alkohole europejskie. Piwo ich raczej srednie max 3%. Plaza brzydka ciemna, zwirowo kamieniata po przejsciu przez droge ( malo ruchliwa) dojscie do plazy cudowne w zieleni obiektu, piekny widok gór. Do morza bez butow sie nie wejdzie bo nogi obdarte. Uwaga- jesli masz jakies rany na nogach badz strupki to beda sie gryźć ryby , do krwi w tych miejscach. A i strefa dla maluch dzieci bardzo duza -na zdjeciach nich nie bylo a na zywo mega w wielu miejscach od tych malych po troszke wiekszych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Było super ale pogoda nam nie dopisała. Jedzenie było naprawdę bardzo dobre wszystkiego było w brud każdy coś sobie wybierze.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli chodzi o hotel DOSINIA to wspaniała sprawa. Tam jest wszystko na miejscu. Obsługa miła i mocno zaangażowana. Sprzątanie pokoju, wymiana ręczników uzupełnianie barku - codziennie. Jedzenie wspaniałe - nie da się opisać. Jeżeli ktokolwiek narzeka to niech siedzi w domu. Do morza kilka kroków. Baseny wokół - dla tych lubiących muzykę i dla tych lubiących spokój. Napoje chłodzące dostępne przez całą dobę. Zabawy, koncerty, animacje - codziennie. Naprawdę nie ma do czego się doczepić. Niestety Biuro RAINBOW się nie popisało. Mają zasadę: jesteś dobrym i szanowanym klientem dopóki nie zapłacisz. Potem mają cię w nosie. O mały włos nie zostaliśmy w Turcji bez jakiejkolwiek opieki. Autobus przyjechał 15 min przed czasem. zabrał oczekujących nie sprawdzając listy. Kontakt z rezydentem niemożliwy. Zapewne spał bo była godz. 5 rano. Do dzisiaj nie wysłał choćby SMS z wyjaśnieniem. Musieliśmy zamówić TAXi by dostać się w ostatniej chwili na lotnisko tuż przed odprawą. Opisałem sprawę i wysłałem do biura Rainbow już w Polsce - do dzisiaj bez odpowiedzi. boją się, że będę żądał zwrotu należności za TAXI - to tutaj mogę ich pocieszyć, że w tej nerwówce nie pomyślałem o fakturze.