Opinie o Dosinia Luxury Resort

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(211 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel SUPER - RAINBOW zero

    Wiesław, Lubin 01.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Jeśli chodzi o hotel DOSINIA to wspaniała sprawa. Tam jest wszystko na miejscu. Obsługa miła i mocno zaangażowana. Sprzątanie pokoju, wymiana ręczników uzupełnianie barku - codziennie. Jedzenie wspaniałe - nie da się opisać. Jeżeli ktokolwiek narzeka to niech siedzi w domu. Do morza kilka kroków. Baseny wokół - dla tych lubiących muzykę i dla tych lubiących spokój. Napoje chłodzące dostępne przez całą dobę. Zabawy, koncerty, animacje - codziennie. Naprawdę nie ma do czego się doczepić. Niestety Biuro RAINBOW się nie popisało. Mają zasadę: jesteś dobrym i szanowanym klientem dopóki nie zapłacisz. Potem mają cię w nosie. O mały włos nie zostaliśmy w Turcji bez jakiejkolwiek opieki. Autobus przyjechał 15 min przed czasem. zabrał oczekujących nie sprawdzając listy. Kontakt z rezydentem niemożliwy. Zapewne spał bo była godz. 5 rano. Do dzisiaj nie wysłał choćby SMS z wyjaśnieniem. Musieliśmy zamówić TAXi by dostać się w ostatniej chwili na lotnisko tuż przed odprawą. Opisałem sprawę i wysłałem do biura Rainbow już w Polsce - do dzisiaj bez odpowiedzi. boją się, że będę żądał zwrotu należności za TAXI - to tutaj mogę ich pocieszyć, że w tej nerwówce nie pomyślałem o fakturze.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    dosinia luxury resort

    Violetta, Świdnica 08.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Holel ładny. Czysty. Plaża i morze cudne. Minus główna restauracja szczególnie kolacja -kolejki brak miejsc 😁

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dosinia Luxury

    Michał, Gdynia 05.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Witam serdecznie, w Hotelu byliśmy z małżonką od 24.05 do 04.06 i to był nasz 8 pobyt w Turcji. Hotel jest bardzo ładnie położony, czysty, a obsługa jest uprzejma i pomocna w każdej sytuacji. Uważamy, że stosunek jakości usług do ceny, którą zapłaciliśmy 9.200 pln za 12 dni w tym pokój z bocznym widokiem na morze, dodatkowe ubezpieczenie i miejsca w samolocie w obie strony jest ok. jako raczej jako opcja nisko budżetowa. Hotel nie jest bardzo nowoczesny ale ma wszystko czego potrzeba. Jedzenie smaczne. Niestety w naszej ocenie są też minusy, można trafić na pokój na 4 piętrze to właściwie poddasze klitka i mega piekarnik jednak na drugi dzień pokój zmieniono nam na piętro niżej i było ok. Hotel nie posiada żadnych atrakcji wewnątrz budynków więc przy gorszej pogodzie nawet kiedy jest chłodno trzeba korzystać ze wszystkiego na świeżym powietrzu co przy np 15 stopniach i ulewnym deszczu jest mało komfortowe. Naszym zdaniem nie warto dopłacać za boczny widok na morze bo jest taki sobie, dużo lepiej widać góry po drugiej stronie hotelu ale nie ma gwarancji że bez dopłaty otrzyma się ten pokój a nie np w bungalowach gdzieś na skraju resortu. Dużą część gości stanowią Anglicy, ich zachowanie pozostawiamy bez komentarza. Przy większym obłożeniu zdarzają się kolejki po jedzenie i w restauracji na kolacji brakuje miejsca ale nie każdemu to przeszkadza nam akurat tak. Podsumowując hotel może się podobać ale raczej nie osobom wymagającym i ceniącym wyższą jakość i spokój.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Ocena pobytu

    Wanda 06.08.2024

    Pobyt w tym hotelu był jak do tej pory najgorszym pobytem w Turcji. Pokój który otrzymaliśmy nie zasługuje na kategorię hotelu 5*****. Mianowicie, pokój nie znajdował się w budynku który przedstawiany jest na stronie internetowej, tylko w trzecim budynku przejście przez ulicę. Pokój, który otrzymaliśmy znajdował się na poddaszu, balkon otoczony był dachem. Zaniedbany, nadający się do generalnego remontu. Podłoga zniszczona, poodpryskiwana, meble poniszczone, przy listwach podłogowych jak i na ścianach grzyb. Klimatyzator zwykły, umieszczony na ścianie, popękany i strasznie zagrzybiony. W kabinie prysznicowej zniszczony odpływ. Suszarka do włosów nie działająca i zużyta. Zamówiliśmy pokój standardowy, taki jaki widzieliśmy na stronie internetowej hotelu, lecz to co otrzymaliśmy odbiega od rzeczywistości. Ten trzeci budynek w którym przebywaliśmy wcale nie jest przedstawiany na stronie biura turystycznego. Budynek nie klimatyzowany, trzeba było szybko opuszczać korytarz i windę, ponieważ było bardzo duszno.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje w hotelu Dosinia

    Agnieszka, Rybno 16.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Ostatnio zatrzymałam się w hotelu Dosinia w Beldibi. Sam hotel był piękny z eleganckimi wnętrzami i dobrze utrzymanymi udogodnieniami. Pokoje były sprzątane codziennie. Obsługa hotelu była uważna i dbała o porządek w całym obiekcie. Jedynym minusem dla mnie było lokalne jedzenie serwowane w hotelu. Chociaż cieszyłam się, że mogłam spróbować nowych dań, smaki lokalnej kuchni były dla mnie trochę zbyt intensywne, bo niektóre posiłki były albo za słodkie, albo za słone. Dodatkowo, w hotelu była możliwość wykupienia różnych sportów wodnych, co było świetną opcją dla aktywnych gości. Ręczniki i leżaki były darmowe, ale ciężko było znaleźć wolne miejsce w okolicach plaży, szczególnie w godzinach szczytu. Codziennie rano organizowany był aerobik, co pozwalało na aktywne rozpoczęcie dnia. Oprócz tego, było mnóstwo innych atrakcji, takich jak zabawy w pianie czy granie w siatkówkę, co sprawiało, że każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Codziennie wieczorem o 21:30 organizowane były różne atrakcje, co sprawiało, że wieczory były naprawdę przyjemne. Niestety, jedynym rozczarowaniem była godzina otwarcia sauny i łaźni oraz basenów, które były dostępne tylko do godziny 18:00. Widoki z hotelu były po prostu przepiękne, z majestatycznymi górami w tle, które tworzyły niezapomniany krajobraz. Ogólnie polecam hotel Dosinia za jego piękno, czystość i świetną obsługę. To fantastyczne miejsce na relaks i podziwianie pięknych widoków!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt w maju

    Antonina, 07.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Byliśmy w hotelu 11 dni, pokój dostaliśmy od razu po przyjeździe (ok. 5 rano) co miło nas zaskoczyło. Jedzenie przy basenie świetne, natomiast na głównej sali duży wybór , jedzenie dobre ale powtarzalne.Żeby zdobyć leżak przy basenie trzeba mieć duże szczęście, bo nawet wczesne wstawanie może mało dać, wszystkie zaznaczone ręcznikami ,na plaży nie było takiego problemu. Personel bardzo uprzejmy, swobodnie dało się dogadać po angielsku. Obiekt jest bardzo duży i nawet jak pada deszcz można znaleźć coś dla siebie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wakacje w Dosinia luxury resort

    Angelika , Kraków 03.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Jesteśmy po wakacjach w Dosinia luxury resort, niby 5* a jak dla mnie max 3*. Ledwo 3 zjeżdżalnie dla dzieci ale po 2 dniach juz nuda, w ciągu dnia animacje tylko dla dorosłych, a dla dzieci nie ma nic. Obok basenu ze zjeżdżalniami rozwalone płytki ( w ciągu naszego wyjazdu widziałam 2 dzieci z pociętymi stopami). Bardzo dużo turystów z Anglii, którzy jak za dużo wypili skakali do basenów po głowach wszystkich i brak reakcji ratownika na takie zachowanie ( dla bezpieczeństwa mojego dziecka kazałam jej wyjść z wody). Pokoje w miarę ok ale bardzo ciasne i przydałby sie już remont. W naszym terminie było po 50 stopni a minibarek nie był uzupełniany, więc nie bylo w pokoju nawet wody, dopiero po naszym zgłoszeniu obsługa z bardzo nieprzyjemną miną uzupełniała lodówkę. Jak dla mnie jedzenie bardzo słabe i słabej jakości, ale to jest kwestia gustu. Wifi tylko przy basenie, w pokoju i przy plaży brak. Leżaki przy basenach dostępne tylko do godziny 7, później juz brak. Plaża bardzo ładna i tam można znaleźć wolne leżaki przez cały dzień.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Piękną okolica, przeciętna obsługa

    Jakub, --- 25.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Największym atutem hotelu to góry I morze w jednym miejscu. Ale sam Hotel nie zachwyca, zwłaszcza że to nasz 3 pobyt w Turcji to hotel wypadł najsłabiej. Jedzenie przeciętne, obsługa słabo mówi po angielsku, tylko część barmanów wiedziała co robi. Basen wewnętrzny w strasznym stanie, pod oknami grzyb. Zewnętrzne baseny ok. Plac zabaw super. Na 5 serwis sprzątający Kids klub to jakaś pomyłka, 3 zabawki i kilka książek.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ROZCZAROWANIE

    Katarzyna i Dominik Labrync 31.07.2025

    Zdjęcia pokoju hotelowego nie pokrywa się z rzeczywistością, piękna oferta a na żywo brudno i pokój obskurny, rozczarowałam się i na pewno nie polecę tego hotelu, chociaż to też wina biura podróży bo to biuro pokazuje ofertę i widocznie naginają rzeczywistość.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    ocena pobytu

    Wanda 22.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Lot samolotem bardzo dobry, wszystko na czas. Transfer z lotniska do hotelu i z powrotem na lotnisko z hotelu także o wyznaczonym czasie. Obsługa w recepcji hotelowej natomiast nieprzyjemna. Trafiliśmy na bardzo niemiłego pana, który nas obsługiwał. Otrzymaliśmy fatalny pokój, który znajdował się w trzecim budynku za ulicą bliżej morza. Pokój znajdował się na poddaszu, wychodziliśmy na balkon wśród dachu. Pokój zniszczony nadający się do generalnego remontu, stary popękany, zagrzybiały klimatyzator wiszący na ścianie i w dodatku skierowany bezpośrednio na nasze łóżko z trudnością do przestawienia go. Na ścianach przy dolnych listwach grzyb. Meble poniszczone, podłoga w opłakanym stanie, uginająca się i poodpryskiwana. W łazience brakowało już w drugim dniu mydła i żelu do kąpieli, ponadto niedziałająca suszarka do włosów i w prysznicu popękany odpływ. Papier toaletowy najgorszej jakości. Ponadto korytarz którym docieraliśmy do pokoju oraz winda nieklimatyzowany, można się było udusić. Zamówiliśmy pokój standardowy, natomiast to co otrzymaliśmy to wielkie rozczarowanie. Na stronie internetowej Hotel oferuje całkiem inne pokoje standardowe. Wprowadzają ludzi w błąd. Warunki w których mieszkaliśmy nie zasługują na kategorię pięciogwiazdkowego hotelu. Co najwyżej 2 gwiazdki. Jedyne co nas uspakajało to przepiękna okolica, góry, morze oraz jedzenie i dobre drinki. W ogólnej ocenie nie polecam nikomu tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem