Opinie o Dosinia Luxury Resort

5.6/6 (98 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.6/6
98 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Ocena pobytu

    Pobyt w tym hotelu był jak do tej pory najgorszym pobytem w Turcji. Pokój który otrzymaliśmy nie zasługuje na kategorię hotelu 5*****. Mianowicie, pokój nie znajdował się w budynku który przedstawiany jest na stronie internetowej, tylko w trzecim budynku przejście przez ulicę. Pokój, który otrzymaliśmy znajdował się na poddaszu, balkon otoczony był dachem. Zaniedbany, nadający się do generalnego remontu. Podłoga zniszczona, poodpryskiwana, meble poniszczone, przy listwach podłogowych jak i na ścianach grzyb. Klimatyzator zwykły, umieszczony na ścianie, popękany i strasznie zagrzybiony. W kabinie prysznicowej zniszczony odpływ. Suszarka do włosów nie działająca i zużyta. Zamówiliśmy pokój standardowy, taki jaki widzieliśmy na stronie internetowej hotelu, lecz to co otrzymaliśmy odbiega od rzeczywistości. Ten trzeci budynek w którym przebywaliśmy wcale nie jest przedstawiany na stronie biura turystycznego. Budynek nie klimatyzowany, trzeba było szybko opuszczać korytarz i windę, ponieważ było bardzo duszno.

    Wanda - 06.08.2024

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    ocena pobytu

    Lot samolotem bardzo dobry, wszystko na czas. Transfer z lotniska do hotelu i z powrotem na lotnisko z hotelu także o wyznaczonym czasie. Obsługa w recepcji hotelowej natomiast nieprzyjemna. Trafiliśmy na bardzo niemiłego pana, który nas obsługiwał. Otrzymaliśmy fatalny pokój, który znajdował się w trzecim budynku za ulicą bliżej morza. Pokój znajdował się na poddaszu, wychodziliśmy na balkon wśród dachu. Pokój zniszczony nadający się do generalnego remontu, stary popękany, zagrzybiały klimatyzator wiszący na ścianie i w dodatku skierowany bezpośrednio na nasze łóżko z trudnością do przestawienia go. Na ścianach przy dolnych listwach grzyb. Meble poniszczone, podłoga w opłakanym stanie, uginająca się i poodpryskiwana. W łazience brakowało już w drugim dniu mydła i żelu do kąpieli, ponadto niedziałająca suszarka do włosów i w prysznicu popękany odpływ. Papier toaletowy najgorszej jakości. Ponadto korytarz którym docieraliśmy do pokoju oraz winda nieklimatyzowany, można się było udusić. Zamówiliśmy pokój standardowy, natomiast to co otrzymaliśmy to wielkie rozczarowanie. Na stronie internetowej Hotel oferuje całkiem inne pokoje standardowe. Wprowadzają ludzi w błąd. Warunki w których mieszkaliśmy nie zasługują na kategorię pięciogwiazdkowego hotelu. Co najwyżej 2 gwiazdki. Jedyne co nas uspakajało to przepiękna okolica, góry, morze oraz jedzenie i dobre drinki. W ogólnej ocenie nie polecam nikomu tego hotelu.

    Wanda - 22.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    9/11 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem