Opinie o Floria Beach Hotel

Kategoria lokalna 4

5.6/6
(97 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.1
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Bardzo ładny hotel z kiepskim wyżywieniem

    Turystka 04.06.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Hotel bardzo ładny i czysty. Pokoje małe, ale z ładną łazienką. Bardzo dobrze położony. Blisko deptaka. Przy hotelu znajduje się przystanek autobusowy. Jeśli chodzi o obsługę hotelu, to zależy na kogo się trafi. Potwierdzam opinię o managerze (wysokim panu z brodą). Niestety nie mogę potwierdzić opinii o dobrym jedzeniu. Jest to mój kolejny pobyt w Turcji i było ono w tym hotelu najgorsze ( gotowe frytki, tanie makarony etc.). Bardzo ograniczony wybór. Wielokrotnie mój posiłek składal się tylko z owoców. Śniadania najgorsze: na 6 podajników, 3 zajmowało słone i niesmaczne pieczywo tureckie, w kolejnym parówki, jajka i małe omlety. Dobrze, że podawano też owoce, ale ile można jeść arbuza. Dlatego śniadanie często warto sobie odpuścić, bo arbuza można zjeść na obiad lub na kolację lub kupić za niecałe 2 TL/kg w sklepie. To samo tyczy się Tea time, zjadliwe tylko dla gości tureckich. Przekąski to ponownie arbuz :) i melon i coś zmażonego. Gdyby nie te owoce i jakieś sałatki (część sałatek to gotowce ze słoika; chodzi o kiszonki) to można byłoby okreslić wyżywienie jako tanie jedzenie kantynowe. Być może jego jakość polepsza się w ciągu sezonu, ale końcem maja, było bardzo kiepskiej jakości i w większości niestety niezdrowe. Było to niemiłe zderzenie z tym co serwowano w innych hotelach w Turcji oraz tydzień wcześniej w innym hotelu jedynie 3 gwiazdkowym na Fuertavenura, gdzie jak wiadomo, nic nie rosnie i trzeba wszystko sprowadzać, a podawano całą masę ryb, owoców morza i oferowano o niebo lepsze sałatki, o ciastach nie wspominając ( w tym hotelu nie skusiłam się niegdy na ciasto). Oferty alkoholi nie mogę ocenić, ponieważ nie piję, natomiast inne napoje to chemiczne soki i AŻ 3 rodzaje herbat! Potrzeba był reakcja Rezydetki, ponieważ szef hotelu przydzielił mi niezgodny z umową pokój. Zamiast częściowego widoku na morze, przydzielono mi widok na butle z gazem oraz pranie pracowików hotelowych. wymiana trwała 2 dni, ale zakończyła się sukcesem. Sam jednak przypadek mówi już dużo o tym jak niektórzy postrzegają w tym hotelu serwis i jak trzymają się umów, zawartych z biurem. W tym miejscu podziękowania dla Pani Rezydentki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem