Opinie klientów o Grand Kaptan

5.0 /6
46 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Radek 09.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Pozytywne

Hotel fajny pokoje srednie Plaża kamienista i żwirowa jest molo Jedzenie super jednak brak owoców morza Obsługa miła i sympatyczna

4.5/6

Marek 02.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

upalne wakacje

Wyjazd w połowie czerwca, bardzo gorąco, tłumy ludzi - w przeważającej większości Turcy i Rosjanie. Hotel zabetonowany (ale to Alanya), brak drzew przy głównym, dużym basenie, pokoje ładne z dobrą klimatyzacją i wypełnioną napojami lodówką, codzienne uzupełnienie, nowoczesne windy. Dobre alkohole w ramach ALL, natomiast wyżywienie nas rozczarowało, pomimo dobrych opinii. Dobre lody i ciasta. Obsługa w restauracji oraz całym hotelu sprawna i miła. Natomiast brak internetu (oprócz słabego w lobby, które było piętro niżej niż basen i restauracje) to w dzisiejszych czasach słabe...... można sobie kupić za 15 euro/7 dni. Moon bar fajny na dachu do posiedzenia wieczorem. Dojście do plaży tunelem bezproblemowo i blisko, tam niezły bar fast food. Małe, niskie parasole na plaży. Transfer z lotniska masakra - dwie godziny po wylądowaniu dalej tam tkwiliśmy, jeden rezydent wydający koperty z nr autobusu, potem 3,5 godzinny dojazd do hotelu z postojem 30 minutowym o 3 w nocy na śmierdzącym parkingu ze sklepami i wc. Wylot 18.45 z Katowic, wejście do pokoju 4.30 rano, a lot trwał tylko niecałe 3 godziny. Kiepska organizacja

4.5/6

Dariusz, --- 27.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wakacje rodzinne

Pojechaliśmy na tygodniowy pobyt w połowie czerwca. Po przyjeździe do hotelu odrazy zauważyliśmy ,że ten hotel nie wygląda tak idealnie,jak na zdjęciach. Pokoj dostaliśmy w mojej ocenie tragiczny jak na 5 gwiazdek. Łazienka z lat 90 odpadające fugi na narożnikach wanny wanna mocno wyeksploatowana. Pokój również nie był idealny. Natomiast całe niedogodności związane z pokojem rekompensuje obsługa hotelowa i kuchnia. Obsługa była po prostu świetna,zawsze uśmiechnięta,na każde życzenie wszyscy byli dostępni ,o nic nie trzeba było prosić dwa razy. Jedzenie to mistrzostwo świata! Wszystko świeże i smaczne,pięknie podane na szwedzkich stołach. Ogólnie jeśli komuś nie przeszkadza to ,że pokoje już swoje przeżyły,to polecam ten hotel.

4.5/6

Krzysztof 03.07.2024

Hotel godny polecenia

Mogę polecić ten hotel. Oto jego plusy i minusy: + Hotel przy samej plaży (absolutna podstawa!) + Barek i obsługa na plaży + Bardzo dobre jedzenie, drineczki, wszystko wliczone w cenę + Baseny w porządku (w tym zjeżdżalnia dla dzieci) + Fenomenalna obsługa (!!!) + Hotel miał fajną konstrukcję (wszystko blisko, nie taki wielki moloch, dość kameralnie) + Nie ma większych problemów z wolnymi leżakami (umiarkowana liczba turystów, nawet w sezonie) + Dobra organizacja hotelu + Darmowy busik do Alanya, kursujący co godzinkę + Hotel czysty + Wszystko w zasięgu ręki + Piękny widok na morze + Hotel ma swój parking i łatwo namierzyć autobus na wycieczki fakultatywne lub shuttle do miasta - Pokoje nie są najnowsze i najświeższe - Usterki techniczne: u mnie nie działał do końca prysznic, lodówka jak z PRLu (do tego brudna), suszarka czy telefony sprzed epoki - Zatruliśmy się lodami z barku przy basenie lub burgerem na plaży (po 1 dniu przeszło) - Plaża dość kamienista, można się było pokaleczyć, ale i tak się fajnie pływało - Raz się tak zdarzyło, że woda na plaży była brudna (rozdrobniony plastik, jakieś rozwalone kawałki drewna, skądś ten brud przypłynął - być może zrzut z jakiegoś statku) - Hotel oferuje 1 kolację w swojej ekskluzywnej restauracji, ale słabo jest rozpropagowana przez rezydenta informacja o zasadach tej kolacji, godzinach zapisów itd.; przepadła nam (zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez rezydenta co do godzin powrotu z wycieczki fakultatywnej i... na kolację nie zdążyliśmy).
1891012
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem