Opinie klientów o Grand Kaptan

5.0 /6
46 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

ZBIGNIEW SZCZEPAN, SZCZECINEK 27.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

pomocna opinia po wizycie w kilku hotelach

Hotel bliski plaży , przejście tunelem, plaża kamienista , nie dla małych dzieci .Wrażenie ogólne dobre jednak porządek na basenie oraz w częściach wspólnych hotelu pozostawia wiele do życzenia.Jedzenie dość dobre ,ale monotonne ,brak typowych dań tureckich oraz mały wybór deserów .Między 11 a 16 przy basenie lody oraz ciasta(dwa, trzy rodzaje)oraz przekąski w postaci ciasta na pizzę faszerowanego( cały tydzień to samo). Obsługa hotelu zasługuje na najwyższą ocenę.Restauracja na dachu z pięknym widokiem w której można spędzić miły wieczór przy smacznych drinkach. Nie było źle ,ale drugi raz tego hotelu byśmy nie wybrali.

3.0/6

Piotr, Gdansk 10.02.2024
Termin pobytu: wrzesień 2023

Fajny może 15 lat temu

Hotel bardzo duży przy samej plaży,dojście pod tunelem.Plaza wąska,leżaki lekko zużyte .Hotel 5 gwiazdek obecnie oceniam na max 3 ,bardzo stary ,co widać po meblach a szczególnie łazience .Baseny zewnętrzne ok .Jedzenie to chyba najlepszy punkt tego hotelu przy opcji ultra all .Było ok ale następnym razem poszukamy nowszego hotelu .

2.5/6

Paulina, --- 25.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Niezadowoleni

Może zacznę od pierwszego dnia w którym serwis sprzątający okradł moją córkę i siostrę. Córka 10 dolarów, siostra 50 euro. Po zgłoszeniu do recepcji a później menadżerki hotelu zostaliśmy spławieni. Najpierw usłyszałam że to nasza wina bo są sejfy, a później że dziewczyny okradły się nawzajem. Jak się później okazało kolejni goście przyłapali panią sprzątającą na gorącym uczynku gdy grzebała w portfelu. Hotel absolutnie nie zasługuje na 5 * maks 3* wymaga remontu. Jedzenie smaczne ale monotonne. Najlepsza to obsługa Panowie kelnerzy naprawdę bardzo mili zawsze uśmiechnięci pomocni. Animacje średnie. Ogólnie nie pojechałabym do tego hotel i nie polecam za tą cenę można zdecydowanie lepiej trafić. Lot opóźniony kilka godzin na końcu odwołany nasz powrót do domu trwał 36h…. Spędziliśmy kilkanaście godzin na lotnisku nikt się nami nie interesował ani biuro podróży ani LOT bez jedzenia, wody …. Więcej wydaliśmy pieniędzy na lotnisku na podstawowe rzeczy jak woda jedzenie niż przez cały pobyt.

2.0/6

Bogdan, Łódź 28.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Nie polecam !!!

Zdjęcia hotelu z internetu były nie adekwatne do rzeczywistości !!! Hotel Grand Kaptan był brudny a zwłaszcza jadalnia dla gości ....talerze często były wystawiane nie do myte . Ogólnie panujący brud zwłaszcza że to jest hotel 5 * ... chyba 15 lat temu ! To jest nie dopuszczalne w dzisiejszych czasach. W agencji Rainbow pani tam pracująca zaproponowała nam ten hotel ....chyba nie zdając sobie sprawy z warunków panujących w tym hotelu .....już na pewno nie skorzystamy z państwa agencji .Przedstawiona przez państwa oferta hotelu nie była adekwatna do tego co zastaliśmy na miejscu . Z całego serca nie polecam tego hotelu !!!! Mam nadzieję, że w przyszłości agencja Rainbow powinna mieć świadomość co sprzedaje swoim klientom .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem