Opinie o Grand Kolibri Prestige and Spa

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(385 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Grand Kolibrii wrzesień 2023

    Basia, Elbląg 21.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel bardzo dobry, po zameldowaniu okazało się że dostaliśmy pokój w budynku głównym a miałbyc w bloku C, pokoje ładne, czyste, jedzenie smaczne i duży wybór, codziennie animacje, dla dzieci mini disco wieczorem, a potem różne pokazy, jesteśmy pozytywnie zaskoczeni hotelem, plaża kamienista z darmowymi leżakami, jedyny minus to długi transport z lotniska bo ponad 2 godziny, polecam

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje z rodziną

    Jakub, Błażejewo 02.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Byliśmy w hotelu przez tydzień w lipcu z dziećmi 3 i 5 lat. Generalnie w porządku. Basen dla dzieci super. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Ręczniki wymieniane codziennie. Codziennie uzupełniana lodówka o napoje i wodę. Klimatyzacja w pokoju jest więc noce przyjemne. Jedyny szkopuł to trzeba się było prosić o papier toaletowy - sami z siebie go nie dawali. Jedzenie w porządku - dużo i zawsze znaleźliśmy coś dla siebie. Internet tylko w lobby - za 2 euro na dzień można dokupić do pokoju. Bardzo fajne bary z przekąskami - tak naprawdę lepsze niż główna restauracja obiadowa. Obsługa miła i pomocna - nie spotkaliśmy się żadnym problemem.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dobry hotel

    Sebastian, --- 16.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel ogólne dobry. Dużo atrakcji . Jedzenie super. Obsługa super. Sauny, solami - Spa super. Czysto

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Październik w Grand Kolibri

    KATARZYNA, KATOWICE 09.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel bardzo ładny, nowoczesny, pokoje przestronne, czyściutkie, codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki. Upalnie jak na październik, więc dla chętnych odpocząć w letnim klimacie po sezonie idelnie. W tym czasie było sporo turystów, ale nigdy nie mieliśmy problemu ze znalezieniem miejsca na plaży czy basenie. Świetnie zorganizowane animacje dla dzieci w ciągu dnia i wieczorami. Fajni, nienachalni animatorzy, na szczególne uznanie zasługuje Christina- przesympatyczna i ciepła osoba ze wspaniałym podejściem do dzieci. Zdecydowana większość rosyjskojęzycznych turystów. Dwa minusy dla hotelu, pierwszy: za (moim zdaniem) niezbyt smaczne jedzenie. Mimo dużego wyboru większość była zimna i niezbyt dobra. Ale to kwestia gustu. Drugi minus za drinki, podobno alkoholowe a w rzeczywistości ze śladową ilością lub całkowitym brakiem alkoholu. Kelnerzy na prośbę o dodatkową „porcję alkoholu” niechętnie nas obsługiwali, lub tłumaczyli że przecież już dostaliśmy. Niefajnie przy opcji ultra all inclusive…Mimo to urlop bardzo udany.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Na rodzinny wyjazd ok

    Dagmara, Rakowiec 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel czysty, pokoje w porządku, jedzenie dość smaczne chociaż czasami monotonne. Fajne baseny przez długi czas w cieniu co jest ogromnym plusem przy dzieciach i panujących temperaturach. Wieczorami mogłoby być więcej atrakcji dla dorosłych. Na minus fakt, że od godz 18 baseny zamknięte. Zostaje jedynie morze, do którego prowadzi podziemne przejście z hotelu. Plaża kamienista, woda ciepła ale niestety trochę brudna. Ogólnie pobyt udany.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Grand Kolibri Prestige and Spa

    Aleksandra Maria 03.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    W terminie 23–31.05.2025 byłam na wakacjach w Turcji, w hotelu Grand Kolibri Prestige & Spa. Podróżowaliśmy w większej, ośmioosobowej grupie. Chociaż nie udało nam się dostać pokoi blisko siebie (jeden pokój znajdował się nawet w innym budynku), obsługa hotelowa była bardzo miła i pomocna, co znacznie umiliło pobyt. Cała organizacja funkcjonowała zgodnie z rozpisanym harmonogramem. Korzystaliśmy z opcji ultra all inclusive – jedzenie w porządku, a raz trafiły się nawet owoce morza. Dla miłośników tureckich słodyczy – prawdziwy raj! Kawa przygotowywana w ekspresach, a herbata podawana w uroczych, charakterystycznych szklaneczkach w barze przy lobby – klimatycznie i smacznie. Pokoje były schludne, czyste, a sprzątanie odbywało się na życzenie. Skorzystałyśmy także z hammamu w hotelowym spa – bardzo przyjemne doświadczenie, naprawdę polecam! Mieszkałam w budynku A – ogromnym plusem była bliskość do głównego basenu i restauracji. Minusem – hałas wieczorami przy imprezach, co dla wrażliwych na dźwięki może być uciążliwe. Plaża bardzo przyzwoita, dobrze zorganizowany bar, każdy mógł znaleźć miejsce dla siebie – i w cieniu, i na słońcu. Są jednak rzeczy, które można by poprawić. Po pierwsze – zbyt mało świeżych owoców. Po drugie – lepszy alkohol wydawany był „spod lady” i w ograniczonych ilościach (np. Ballantine’s). Po trzecie – brak znajomości podstawowego angielskiego przez obsługę powodował wiele zabawnych (ale też czasem męczących) sytuacji – jeden drink w zależności od barmana smakował zupełnie inaczej, miał inną moc i inne dodatki. Zasmuciło mnie również to, że mając poranny lot, nie mogliśmy skorzystać z żadnej formy śniadania – mimo że restauracja wg harmonogramu powinna być czynna. Zostaliśmy po prostu wyproszeni, bo "śniadanie od 7:00", a dla nas to już było za późno. Warto też wspomnieć o mocnym ukłonie w stronę rosyjskich gości – dominował język rosyjski, muzyka i animacje również były wyraźnie skierowane do tej grupy. Podsumowując – wakacje udane, hotel czysty, obsługa miła, jedzenie w porządku, ale z pewnością są elementy, które można by poprawić. Mimo wszystko – fajne miejsce na relaks, szczególnie dla tych, którzy nie są bardzo wymagający i szukają dobrej bazy wypadowej do korzystania z uroków tureckiego wybrzeża.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Marta z rodziną

    Marta , Serby 23.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Witam, hotel można z pewnością polecić.. jest bardzo czysto, ciągle sprzątane. Nie wiem jak w głębokim sezonie, ale w maju nie było nigdzie tłumów . Dużo miejsc na basenach, w restauracji. Jedzenie dobre, drinki standardowo słabe jak zazwyczaj w formule all. Kolacja ala'carte nas nie powaliła .. typowe dobre tureckie jedzenie ale bez wow. Do plaży przejście bezpośrednio z hotelu lub wiaduktem, rzut beretem. niestety plaża choć szeroka to mnóstwo kamieni, bez butów nie da rady korzystać. Morze piękne turkusowe jak zawsze. Pokoje eleganckie, czysciutkie z czajnikiem. Brak darmowego wifi poza lobby, ale pod hotelem w sklepiku można kupić tureckie karty. Hotel bardzo fajny, miła obsługa aczkolwiek następnym razem wybrała bym lokalizację przy ładniejszej plaży. Dobry dojazd do Alanya i do Side, warto zobaczyć.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ładny, nowy i zadbany hotel👍

    Magdalena 02.08.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Był to wyjazd rodzinny/wielopokoleniowy więc zależało nam żeby hotel spełniał oczekiwania zarówno naszych rodziców jak i młodzieży. Nie rozczarowaliśmy się. Świetna infrastruktura, na terenie hotelu zapewniono bezpłatny dostęp do strefy saun, siłowni, krytego basenu. Na terenie kompleksu umiejscowiono dwa baseny, z których jeden był w centrum wszelkich dziennych animacji, a przy drugim można było się wyciszyć. Zachęcam do skorzystania z płatnego masażu, zachwyceni byli starsi i młodsi. Moją ocenę obniżyłam o jeden punkt głównie ze względu na zapewnienie dostępu do internetu wyłącznie w lobby hotelu i to internetu bardzo słabego.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pierwszy pobyt rodzinny w Turcji

    Kamil, Orzechowo 20.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Pierwszy raz spędzaliśmy zagraniczne wakacje z rodziną. Hotel bardzo przestronny i dostosowany dla dzieci. Jedzenie bardzo smaczne i dostępne praktycznie 24 h na dobę tak samo jak i bary z alkoholami i napojami przy basenie. Bardzo blisko hotelu morze i bar hotelowy ma plaży. Jesteśmy bardzo zadowoleni.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Urodzinowy pobyt

    Justyna, Gdańsk 13.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Oceniając całościowo jestem bardzo zadowolona zarówno z obsługi Rainbow jak i na miejscu w hotelu. Sam w sobie hotel czysty i bardzo przyjemny. Ona baseny warte polecenia. Dla miłośników jedzenia znajdzie się naprawdę wiele smacznych potraw i słodkości. Plaża z wyjściem z hotelu jest bardzo przyjemna. Dobrze spędzony czas!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem