Opinie klientów o Grand Kolibri Prestige and Spa

5.2 /6
156 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Sandra 06.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Pobyt rodzinny

Spędziliśmy miło tydzień w hotelu. Zaczynając od początku. Transfer z lotniska mega sprawnie. Formalności w recepcji w ekspresowym tempie. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna. Jedzenie bardzo urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie. Hotel w dobrym położeniu. Byliśmy w bloku A, widok boczny na morze. Hotel usytuowany przy ruchliwej drodze, przy otwartym balkonie słychać samochody. Pokój jak na zdjęciach, minibar uzupełniany codziennie. Klimatyzacja w pokoju działa bez zarzutu. Jednak na korytarzach strasznie duszno. Plaża niezbyt ładna. Żwir i kamienie. Wejście do wody kamieniste bez butów do wody ciężko. Baseny wizualnie w porządku, jednak z nimi mam największy problem... Moja 3letnia córka zaraziła się bakterią e.coli, musieliśmy wzywać lekarza i dostała antybiotyk i niestety nie była odosobnionym przypadkiem. W tym przypadku skorzystaliśmy z ubezpieczenia zawartego w ofercie, wszystko przebiegło sprawnie od mojego telefonu na infolinię ubezpieczyciela do przyjazdu lekarza do hotelu minęły 2h. Napoje podawane w kubkach plastikowych. Ogólnie pobyt oceniam na dobry ze względu na kilka elementów.

4.0/6

GRACJAN, ZIELONA GORA 14.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Dobry , ale mógłby być bardzo dobry

Hotel czysty, nowy, wszędzie blisko, wszystko pod ręką. Obsługa zróżnicowana w spa, od wrednych Mongolek i masażystek, po super mile osoby. Poza spa obsługa super miła . Są na początku sezonu. Więc dużo niedociągnięć i braków np w barze, i snack barze. Niby pizzę i inne tureckie smakołyki są, ale bez przypraw, żadnych, nawet soli. Na barze napoi duży wybór, ale pijalnych dwa góra trzy. Wifi - płatne za każde urządzenie i za każdy dzień. Generalnie dobrze na kilka dni, ale bez klimatu. Atrakcje dla dzieciarni ok, ale 2 na 3 zjeżdżalnie nieczynne. Bilard jest ale bez oświetlenia. Stół do ponga jest ale na wietrze i nie da się grać. Boisko do siatkówki jest , ale trzeba uważać na karmienie, codziennie wygrania przed grą.

4.0/6

Bartosz 02.10.2022

Wakacje 21.09-1.10.22

Hotel czysty ładny i zadbany, obsługa mocno dba o to żeby wszystko było w jak najlepszym porządku lecz nie dba o kontakt z ludźmi nie usłyszymy dzień dobry, brak znajomości języka angielskiego. Świetny kontakt z ekipą animatorów którzy naprawdę mocno podnoszą opinie hotelu ze względu na swoje podejscie do pracy.

4.0/6

AGNIESZKA, Łaziska Górne 25.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Hotel na 4

Właśnie wróciliśmy z rodziną 2+2. Hotel podzielony na 3 bloki. Restauracja, SPA i wyjście na plaze przy bloku A więc wszyscy w bloku B i C mieli spory kawałek do przejścia. Spiac w bloku A przugotuj soe na spory halas od ulicy :( Pokoik Family bardzo mały, ale czysty. Sprzątany codzienne. Lodówka wyposażona w napoje w cenie. Dla rodzin z dziećmi polecam blok B bo bliżej na basen który dla dzieciaków jest super wyposażony. Bardzo skąpią na alkoholu. Jedzenie ciągle to samo tylko inaczej podane, tak samo kolacja "ala karte", wielkie rozczarowanie. Bazarki przy hotelu na duzy plus.
133343539
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem