Opinie o Grand Kolibri Prestige and Spa

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(385 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt na 4plus

    WITOLD, Jarocin 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Pobyt uważam za udany. Plus za czystość na całym terenie hotelu. Jedzenie smaczne. Pomimo dużej ilości gości obsługa zwinnie zmieniała nakrycia na stolikach. Baseny czyste. Pomoc obsługi w każdej chwili. Minus za alkohol podawany w plastikach, mały wybór alkoholi,kolejki za lodami. Plaża brzydka.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt być super , ale plaża była fatalna , kamienia i brudna woda

    Antonina, Warszawa 05.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Bardzo ładny hotel i SPA w hotelu super, hammam , masaże - 5* , jedynie to plaża była fatalna . trochy długo jehaliqs my do hotelu i nazad , bo zajezalis my do innych hoteli z Rainbou .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt rodzinny

    Sandra 06.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Spędziliśmy miło tydzień w hotelu. Zaczynając od początku. Transfer z lotniska mega sprawnie. Formalności w recepcji w ekspresowym tempie. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna. Jedzenie bardzo urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie. Hotel w dobrym położeniu. Byliśmy w bloku A, widok boczny na morze. Hotel usytuowany przy ruchliwej drodze, przy otwartym balkonie słychać samochody. Pokój jak na zdjęciach, minibar uzupełniany codziennie. Klimatyzacja w pokoju działa bez zarzutu. Jednak na korytarzach strasznie duszno. Plaża niezbyt ładna. Żwir i kamienie. Wejście do wody kamieniste bez butów do wody ciężko. Baseny wizualnie w porządku, jednak z nimi mam największy problem... Moja 3letnia córka zaraziła się bakterią e.coli, musieliśmy wzywać lekarza i dostała antybiotyk i niestety nie była odosobnionym przypadkiem. W tym przypadku skorzystaliśmy z ubezpieczenia zawartego w ofercie, wszystko przebiegło sprawnie od mojego telefonu na infolinię ubezpieczyciela do przyjazdu lekarza do hotelu minęły 2h. Napoje podawane w kubkach plastikowych. Ogólnie pobyt oceniam na dobry ze względu na kilka elementów.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    opinia

    Anna, Krzeszów 28.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    nie mam żadnych zastrzeżeń co do jedzenia co do położenia co do hotelu czystości jedynie co to uważam że powinien być tam większy basen. i jakieś atrakcje dla dzieci typu plac zabaw. rezydent nie powinien proponować bazaru z ciuchami ponieważ było tam dużo drożej niż już na pobliskich bazarkach koło hotelu

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dobry , ale mógłby być bardzo dobry

    GRACJAN, ZIELONA GORA 14.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel czysty, nowy, wszędzie blisko, wszystko pod ręką. Obsługa zróżnicowana w spa, od wrednych Mongolek i masażystek, po super mile osoby. Poza spa obsługa super miła . Są na początku sezonu. Więc dużo niedociągnięć i braków np w barze, i snack barze. Niby pizzę i inne tureckie smakołyki są, ale bez przypraw, żadnych, nawet soli. Na barze napoi duży wybór, ale pijalnych dwa góra trzy. Wifi - płatne za każde urządzenie i za każdy dzień. Generalnie dobrze na kilka dni, ale bez klimatu. Atrakcje dla dzieciarni ok, ale 2 na 3 zjeżdżalnie nieczynne. Bilard jest ale bez oświetlenia. Stół do ponga jest ale na wietrze i nie da się grać. Boisko do siatkówki jest , ale trzeba uważać na karmienie, codziennie wygrania przed grą.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Grand Kolibri Prestige

    Natalia 24.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Pobyt w Grand Kolibri Prestige uważam za udany aczkolwiek było kilka sytuacji, które wymagają poprawy. Pokoje bardzo ładne, nowoczesne wnętrza, sprzątane na życzenie. Uzupełniane na bieżąco napoje w pokoju. Widok z naszego pokoju był na morze więc na plus. Niestety znalazły się minusy. Karaluchy chodzące po blacie baru w obiekcie 🫣 również pojawiły się przy basenie. Baseny jak najbardziej na plus i zjeżdżalnie również. Kupując wycieczkę był zaznaczony Figlo Klub i animacje polskie niestety tego nie było. Podczas pobytu weszłam na stronę biura podróży sprawdzić jeszcze raz ofertę i już nie było figlo klubu w ofercie. Dziwna sprawa. Animatorzy byli super chociaż animacje glownie po rosyjsku. Jeśli chodzi o plażę i część w morzu odgrodzoną bojkami to pozostawia wiele do życzenia. Leżaki i plaża ok- trzeba mieć buty. Jeśli chodzi o morze to dramat. Część, która należy do hotelu ma wielkie głazy, ostro zakończone. Córka i mąż pierwszego dnia pocięli sobie nogi i ręce podczas zabawy w wodzie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wakacje 21.09-1.10.22

    Bartosz 02.10.2022

    Hotel czysty ładny i zadbany, obsługa mocno dba o to żeby wszystko było w jak najlepszym porządku lecz nie dba o kontakt z ludźmi nie usłyszymy dzień dobry, brak znajomości języka angielskiego. Świetny kontakt z ekipą animatorów którzy naprawdę mocno podnoszą opinie hotelu ze względu na swoje podejscie do pracy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wielkie ilości jedzenia w rosyjskim towarzystwem

    Elżbieta 30.10.2024

    Duży hotel, położony z dala od większych miejscowości- do najbliższej ok. 20 min. pieszo, do Alanyi ok. 40 min. busem nr 50 za 1,5 euro, mało własnych terenów zielonych, dwa baseny do pływania (ok. 25 i 15m), dwa bufety z niezłym jedzeniem. Duże pokoje, radzę unikać budynku A, położony przy ruchliwej ulicy, B i C są ok. Własna plaża, wszystko, co możliwe na miejscu w cenie pobytu. Dobre SPA, sympatyczne właścicielki z Ukrainy, mówiące po Polsku. Płatne wi-fi!- dawno się z tym nie spotkałem. 70% gości to rosjanie ( choć jakby trochę cichsi, niż kiedyś), animatorki z rosji, Miejsce odpowiednie dla tych, którzy chcą jeść, pić i pływać.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel na 4

    AGNIESZKA, Łaziska Górne 25.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Właśnie wróciliśmy z rodziną 2+2. Hotel podzielony na 3 bloki. Restauracja, SPA i wyjście na plaze przy bloku A więc wszyscy w bloku B i C mieli spory kawałek do przejścia. Spiac w bloku A przugotuj soe na spory halas od ulicy :( Pokoik Family bardzo mały, ale czysty. Sprzątany codzienne. Lodówka wyposażona w napoje w cenie. Dla rodzin z dziećmi polecam blok B bo bliżej na basen który dla dzieciaków jest super wyposażony. Bardzo skąpią na alkoholu. Jedzenie ciągle to samo tylko inaczej podane, tak samo kolacja "ala karte", wielkie rozczarowanie. Bazarki przy hotelu na duzy plus.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacje 2025

    Martyna, 06.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Przyjechałam z partnerem do hotelu grand kolibri. Następnym razem nie wybierzemy sie do niego ,ponieważ uważam że od 5 gwiazkowego hotelu wymaga się troche wiecej : * jedna restauracja w całym obiekcie - hotel dzieli sie na 3 budynki , od trzeciego jest kawałek oraz masa ludzi i jest problem z miejscem aby zjeść posiłek * klimatyzacja jedynie w budynku 1 , a w pozostałych brak (jedynie w pokojach), byliśmy w budynku nr.3 to na korytarzu czy w windzie to tragedia upał i duchota. *jedzenie nie podpisane więc jesz to co wylosujesz , serki słodkie stoja w pomieszczeniu gdzie są cały czas otwarte drzwi na dworze i wpada ciepłe powietrze (30°) i czuć w smaku że są zważone * część pracowników pracuje jak za karę, takie odniosłam wrażenie * brak miejsca na basenie ( zmora leżakowa ludzie odkładali ręczniki na leżaki przed śniadaniem , a przychodzili po 12) powinien personel zaragować na takie sytuacje jednak nic z tym nie robił * ostatnie dwa dni pobytu było zwarcie w całym obiekcie dość często: problem z oświetleniem, z windą, oraz z internetem (za który trzeba dodatkowo zapłacić) dla bezpieczeństwa wchodziliśmy schodami * siłownia słaba ( oszczędność na klimatyzacji więc trening robisz jakbyś był w saunie) pilot w recepcji więc za każdym razem trzeba było po niego chodzić, zanim sie rozchulała klimatyzacja to minie trochę czasu * łóżko nie wygodne , zapadało sie * Plusy: * przekąski w ciągu dnia przed obiadokolacja od 11-16 * lobby - możesz zjeść ciasto (spory wybór) i wypić kawę 11-18 *blisko do morza * pokazy i zabawy basenowe

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem