Opinie o Grand Kolibri Prestige and Spa

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(385 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    pobyt od 24-31.08.2024

    KRZYSZTOF, BYDGOSZCZ 03.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Obiekt hotelowy czysty zadbany. Nocowaliśmy w bloku A. zalecam dopłatę do tego standardu. kierowanego dla gości z Rosji. Obsługa recepcji miła i pomocna. Animatorzy w większości Rosjanie to i język komunikacji rosyjski. Inne narodowości pomijane. J. angielski jako trzeci bądź czwarty. Podobnie w drink.barach i snach barach.. animacje dla dzieci ruski wiec totalne zero. Jedzenie każdego dnia takie samo. Rezydent arogancki i chyba nie wie , że pracuje dla gości. Nie lubi pytań bo przeszkadzają w pracy. Na spotkaniu pozostają tylko osoby do wycieczki fakultatywnej.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jedzenie nie robiło szału

    Łukasz , Marlena 17.07.2025 20.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Ogólnie hotel wporzo.pokoje duże i czyste codziennie sprzątane do tego wymiana wody i soków w lodówce. Nie było sie do czego przyczepić. wielki minus było jedzenie. dzień w dzień to samo z małymi wyjątkami. Oczywiście można było robić sobie przeróżne dania z tego co było ale po trzech dniach widzenia tego samego robiło sie niedobrze. Bardzo mały wybór owoców. Obsługa a bardziej barmani ( nie wszyscy) mozna powiedzieć ze w porządku po za Azjatką w barze koło lobby. Bardzo zarozumiała nie robiła tego co do niej sie mówiło. Jak dostała napiwek to 1 dzień było dobrze a na drugi to samo co wcześniej. No i zero uśmiechu na twarzy tak jak byłaby za karę tam.. nasza ocena to 3.5 ze wskazaniem na 4.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Średnio usatysfakcjonowani

    Jakub 08.10.2023

    Ogromnym minusem jest podróż z lotniska do miejsca docelowego ( brak klimatyzacji w autokarze), w czasie jazdy jest 15 minutowa przerwa podczas której jest postój dla turystów w bardzo drogim sklepie ( średni koszt picia ok.4 euro). Cała wyprawa trwała ok. 3 godziny, co w nieprzystosowanym autobusie było niezwykle męczące. Brak stałego kontaktu z rezydentem, spotkanie odbywało się dopiero dnia następnego ( niestety jest to duże utrudnienie dla osób nieumiejących poruszać się po tak dużym obiekcie). Wycieczka zorganizowana przez biuro podróży to pozostawienie turystów samych sobie, gdyż na miejscu po raz kolejny brak rezydenta. Sam wylot do Polski również był utrudniony ze względu na odprawę trwającą 3 godziny (pani rezydent pojawiła się po godzinie, zamiast pomóc swoją aktywność wyrażała w prywatnym telefonie). To niewątpliwie nasze ostatnie wakacje tym biurem podróży.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mogło być lepiej ale nie było źle :)

    PAULA 30.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Sam hotel Jedzenie super. Uważam, że na prawdę było w czym wybierać. A codziennie na kolacji na dworze stali w zależności od dnia, międzynarodowe różności np. Meksykańskie jedzenie czy też sam turecki kebab. Najgorsze co było to godziny otwarcia śniadań (8-10) obiadów (12-14) i kolacji (18-20). Jedynie dwie godziny. Pomiędzy był oczywiście snack bar który rownie dużo oferował ale brakowało troszke owoców, warzyw. W snack bar w zależności od barmana rzadko przynosili co zamówiłeś i w dodatku oczywiście nie mówili po angielsku. W barze: mały wybór alkoholi bezpłatnych tylko : KOLİBRİ cpecial, sex on the beach, Mohito, cosmopolitan, piwo, wódka, whisky. Jak chcesz przyjechać tylko z dzieckiem Na basen to polecam bo morze zapiaszczone. 15km w stronę Alanya morze piękne, turkusowe i przejrzyste. 1. Pokoje: nowoczesne, duże, czyste, codziennie świeże ręczniki, woda, soczki dla dzieci, kawa, herbata, klimatyzacja. 2. Obsługa: barmani bardzo bardzo słabo rozmawiają po angielsku. Oczywiście język przewodni rosyjski ale było też dużo Polaków z dziećmi. Recepcja bardzo pomocna. 3. Lokalizacja: 1,5km od miasta. Da się przejść piechotką na spacerkiem ale dopiero koło 19-20 jak miną upały. Pod hotelem oczywiście były sklepiki i ubrania też były w podobnych cenach bo o w mieście ale mniejszy wybór. Taksówka kosztowała 8dolarow do kebaba Ekrem Çoskun który serdecznie polecamy ! Ogólnie bardzo czysto, miło, duży obiekt 3 baseny ( przy basenach przy budynku 2 i 3 jedynie mało miejsca z leżakami i jak w pewnym momencie była masa gości to i w basenie ledwo się człowiek zmieścił ale dało radę). Fajnie było wypożyczyć również skuter w lobby 40 eur za ten większy na dobę. I pojechać tu i tam ale minimum 100 filtr do smarowania. Cudowny upał w przeciwieństwie do pogody w Polsce :) temperatury ponad 40 stopni.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Niestety przepłaciliśmy

    Ewa, Warszawa 22.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Były to nasze pierwsze wakacje i za tę cenę, którą zapłaciliśmy spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Zdecydowanie przepłaciliśmy. Standard hotelu na warunki polskie to jakieś 2,5 max 3 gwiazdki. Personel pomocny i uprzejmy, łatwe i wygodne przejście z hotelu nad morze. Niestety nie trafiliśmy też z kuchnią ponieważ ryby były najprawdopodobniej źle oczyszczane i śmierdziały. Znając godzinę przyjazdu gości zabrakło mi ze strony organizatora informacji o tym gdzie i co możemy zjeść po podróży bo już było po obiedzie a kolacja za kilka godzin. Na szczęście informacja w hotelu jest super i Pani się nami zainteresowała i skierowała w odpowiednie miejsce. Dodatkowo mówiła bardzo dobrze po polsku. Do Turcji chętnie wrócę do tego hotelu raczej nie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Mieszane odczucia

    MILENA, BYDGOSZCZ 26.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Pojechaliśmy namówieni przez znajomych, którzy byli w tym hotelu we wrześniu ubiegłego roku. Hotel nowy, pokoje duże, luksusowe, nowocześnie urządzone. Niestety nie zagrało coś innego… Był to pobyt ultra all inclusive- czyli z założenia całą dobę. Przyjechaliśmy do hotelu o 3 w nocy, przez opóźniony lot byliśmy bardzo głodni. W restauracji Pan powiedział, że praktycznie nic z tego co jest nie możemy zjeść bo jest przygotowane do śniadania…. Pierwsza śniadanie przespaliśmy gdyż kończyło się o 10, więc poszliśmy do baru z przekąskami- był zamknięty do 11.. Zjedliśmy tradycyjne placki u Pani, która za ich zrobienie na plaży hotelowej zażyczyła sobie pieniędzy do kubka z napiwkami. poszliśmy o 15 na obiad a tam zamknięte bo był do 14. Bar z przekąskami zamykali o 16. A kolacja od 19… i tak zanim nauczyliśmy się rozkładu stołówki dwa dni chodziliśmy po obiekcie i szukaliśmy jedzenia… Bary z drinkami i napojami czynne tylko do 23, potem ciemno i głucho. To nie jest ultra all inclusive proszę Państwa. Pokój mojego taty nie był sprzątany przez 4 dni bo nie zostawił napiwku. Papier toaletowy był wysoce reglamentowany- po sprzątaniu nie byl dokładany. Jak poszłam do pokoju sprzątaczek to otrzymałam pół rolki na trzy osoby w pokoju… Na koniec chcieliśmy zrobić sobie kanapki do samolotu, to nam nie pozwolili… Dodam na koniec, że nikt tam nie mówi po angielsku. obsługa mówi po rosyjsku. I wszyscy chcą tylko napiwki i napiwki oczywiście przyjmują dolary i Euro ich waluty nie. Jedzenie okropne!!!! Plastikowe filiżanki i talerze. Totalna masówka pod ogromne obłożenie turystów. Nie polecam w sezonie… i na co marmury skoro jedzenie okropne. Plaża brudna i infrastruktura taka sobie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wypoczynek

    Artur, 08.12.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Jeżeli wybór hotelu to budynek A ponieważ w nim jest restauracja i wszystko ma się na miejscu. Nie brać pokoju z widokiem na bar ponieważ wszystkie wieczorne imprezy organizowane przy barze będą przeszkadzać w wypoczynku w pokoju. Pokoje czyste, jedzenie dobre, restauracja a'la carte nie do przejedzenia.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie jestem zadowolona

    GRAZYNA, Warszawa 30.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Nie zasługuje na 5 gwiazdek. Budynek C - pokoje nie były sprzątane (2 razy na tydzień) - reczniki nie wymieniane - woda nie uzupełniana Hotel obłożony jest Ruskimi wszędzie wrzaski krzyki i pełno ich wszędzie. Obsługa w rejestracji i przy rejestracji....nie mam im nic do zarzucenia ocena dla nich 6

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niby wszystko jest ale jakością odstaje od standardu

    Bartosz 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Teoretycznie posiada wszystko co powinien posiadać 5 gwiazdkowy hotel ale jakość jedzenia, organizacji i czystość pozostawia wiele do życzenia.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    Grand kolibri prestige and spa

    Beata, --- 21.06.2022

    W hotelu byliśmy 7 dni. Byliśmy dużą grupa, która zajmowała 5 pokoi w budynku A, z czego 4 to pokoje superior z jacuzzi. Pokoje bardzo ładne, sprzątane codziennie, ale mało dokładnie, ręczniki wymieniane przy każdym sprzątaniu. Niestety w naszym pokoju była nieszczelna kabina prysznicowa i w związku z tym codziennie zalana łazienka. Obsługa hotelu rozmawiała tylko po turecku I rosyjsku, co jest dużym minusem jak dla mnie. Przy naszym budynku znajdował się duży basen ze zjeżdżalnią. Szkoda, że zjeżdżalnia nie była cały czas czynna. I niestety kolejny minus - Rosjanie przy basenie dostawali napoje i drinki w szklankach, a pozostali goście w plastikowych kubeczkach. Plaża blisko, z bezpiecznym przejściem nad drogą lub korytarzem podziemnym. Leżaki na plaży ogólnodostępne. Do hotelu dotarliśmy po 16, niestety bylo juz po obiedzie i przekąskach. Na posiłek musieliśmy czekać do kolacji czyli do 19. Dodam tylko, że całą dobę miały być dostępne przekąski, ale nikt nam nie powiedział gdzie można spożyc posiłek ( znów brak porozumiewania sie po angielsku). Trochę słabo po całym dniu podróży. Spotkanie z rezydentką mieliśmy drugiego dnia po przylocie. Bardzo sympatyczna Pani udziela nam wskazówek i odpowiedziała na wszystkie pytania. Muszę jeszcze dodać, że pierwszego wieczoru przy hotelowym basenie przy budynku, w którym mieliśmy pokoje została zorganizowana impreza zamknięta dla tamtejszej firmy deweloperskiej, a goście hotelowi nie mieli na nią wstępu. Dobrze, że byliśmy zgraną ekipą i wiele rzeczy traktowaliśmy z dużym przymrużeniem oka. Ogólnie nie polecam tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem