Opinie klientów o Grand Kolibri Prestige and Spa

5.2 /6
156 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Angelika 18.06.2024

Nie z własnej woli

Niestety znalazłam się w tym hotelu ponieważ nas do niego przekierowano z hotelu który wybraliśmy pierwotnie o czym dowiedziałam się na lotnisku w Turcji po wylondowaniu. Hotel rzekomo o wyższym standardzie ponieważ miał 5 gwiazdek a nie 4 jak ten który wybraliśmy. Hotel ten trzeba przyznać jest luksusowy, szczególnie jak ktoś lubi mieć widok z balkonu na morze i 3 pasmową autostarde. We wtorki jest super "party night" które sprawia że trzęsie się w pokoju nawet sufit od subuferów. Jedyny plus to przemiła obsługa i dobre jedzenie. Hotel bym nazwała raczej "Russian circus ". Wifi dziala za darmo tylko w lobby ale jego zasieg pozwala conajwyżej na wysłanie wiadomosi na WhatsApp na reszcie obiektu w tym w pokojach płatne dodatkowo jest 2 euro za dzień za każde używane urządzenie. Hotel położony w środku niczego idealny na opalanie i nic więcej. Gdyby nie super wycieczki fakultatywne dałabym mocne 2-

3.5/6

Jakub 08.10.2023

Średnio usatysfakcjonowani

Ogromnym minusem jest podróż z lotniska do miejsca docelowego ( brak klimatyzacji w autokarze), w czasie jazdy jest 15 minutowa przerwa podczas której jest postój dla turystów w bardzo drogim sklepie ( średni koszt picia ok.4 euro). Cała wyprawa trwała ok. 3 godziny, co w nieprzystosowanym autobusie było niezwykle męczące. Brak stałego kontaktu z rezydentem, spotkanie odbywało się dopiero dnia następnego ( niestety jest to duże utrudnienie dla osób nieumiejących poruszać się po tak dużym obiekcie). Wycieczka zorganizowana przez biuro podróży to pozostawienie turystów samych sobie, gdyż na miejscu po raz kolejny brak rezydenta. Sam wylot do Polski również był utrudniony ze względu na odprawę trwającą 3 godziny (pani rezydent pojawiła się po godzinie, zamiast pomóc swoją aktywność wyrażała w prywatnym telefonie). To niewątpliwie nasze ostatnie wakacje tym biurem podróży.

3.0/6

Artur, 08.12.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Wypoczynek

Jeżeli wybór hotelu to budynek A ponieważ w nim jest restauracja i wszystko ma się na miejscu. Nie brać pokoju z widokiem na bar ponieważ wszystkie wieczorne imprezy organizowane przy barze będą przeszkadzać w wypoczynku w pokoju. Pokoje czyste, jedzenie dobre, restauracja a'la carte nie do przejedzenia.

3.0/6

GRAZYNA, Warszawa 30.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Nie jestem zadowolona

Nie zasługuje na 5 gwiazdek. Budynek C - pokoje nie były sprzątane (2 razy na tydzień) - reczniki nie wymieniane - woda nie uzupełniana Hotel obłożony jest Ruskimi wszędzie wrzaski krzyki i pełno ich wszędzie. Obsługa w rejestracji i przy rejestracji....nie mam im nic do zarzucenia ocena dla nich 6
135363739
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem